Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, alkalmazotti jogviszony munkák Halászteleken

20 db találat
Szűrés
  • Irodai működés biztosítása (készletek ellenőrzése, rendelés-összekészítés, közösségi területek rendben tartása) Telefonok kezelése, postai ügyintézés Adminisztrációs feladatok ellátása Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Adatrögzítés, iktatás Munkatársak munkájának t...
    máj. 29.
  • Utalások és bank rögzítése Fuvarlevelek kezelése NAV és Közlekedési Hatóság felé jelentéstétel Órabérek, napi ledolgozott órák elszámolása, költségadminisztráció Napidíj kalkulációk készítése Személyügyi tevékenység során felmerülő rendszeres és ad hoc adatszolgáltatások, kimutat...
    tegnap 15:50
  • Marketing asszisztens

    1222 Budapest, Háros utca 11.
    Az értékesítési szervezet napi munkájának támogatása. Adatgyűjtés, táblázatok, prezentációk és emlékeztetők összeállítása és menedzselése Riportok, adatszolgáltatások végrehajtása, archiválása Szerződéstervezetek előkészítése Belső és igény szerinti külső egyeztetések előkészítés...
    tegnap 08:15
  • Ügyfél tájékoztatása telefonon, e-mailben a mérőcserékkel kapcsolatos információkról Mérőcserére időpont egyeztetés, időpont módosítás az ügyféllel Az ügyféllel leegyeztetett időpontok rögzítése a naptárba a szerelő kollégák részére Reklamációk és panaszok kezelése Számlák és mun...
    máj. 29.
  • Megrendeléssel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása és “sales” támogatás Elszállítások tervezése, koordinálása és nyomon követése Napi kapcsolattartás a partnerekkel, speditőr cégekkel Vámnyilatkozatok kezelése Export dokumentációk készítése (CMR, Annex VII) Kiszállításokho...
    máj. 28.
  • Mint kereskedelmi- és marketing asszisztens, a kereskedelmi csoport munkáját fogod segíteni az értékesítési feladatok megvalósításában. Kapcsolattartás külföldi és belföldi vevőkkel Export számlázási feladatok Fuvarszervezés CMR készítése Vevőelégedettség mérés Statisztikák készí...
    máj. 28.
  • Magyarországon piac meghatározó hulladékgazdálkodással foglalkozó, 100%-ban magyar tulajdonú cég, munkatársat keres üzletági asszisztens, külkereskedelmi ügyintéző munkakörre. Napi szintű kapcsolattartás a külföldi és belföldi partnerekkel Ajánlatok, szerződések előkészítése, tő...
    máj. 27.
  • Ki-, és bejövő csomagok kezelése Dokumentumok elektronikus iktatása a vállalatirányítási rendszerben Apróbb beszerzések kezelése A logisztikai munkatárs támogatása Megrendelt áruk és fuvarszolgáltatások nyomon követése Pénzügyi vezető munkájának támogatása Együttműködés a társosz...
    máj. 27.
  • Nemzetközi vegyipari cég számára keresünk új kollégát. Feladatok: beszállítókkal való napi kapcsolattartás termékmenedzserek munkájának támogatása készletfigyelés, készletkezelés beszállítói számlák kezelése
    máj. 27.
  • az üzemeltetési csapat tagjaként szervezi a beruházásokhoz, átépítésekhez, állagmegőrzéshez szükséges beszerzéseket, folyamatos kapcsolatot tart az alvállalkozókkal és beszállítókkal folyamatos kommunikáció és kapcsolattartás a bérlőkkel és a logisztikai parkok facility managment...
    máj. 26.
  • beérkező rendelések, előrejelzések feldolgozása és kezelése SAP rendszerben értékesítéshez kapcsolódó adatok karbantartása, hiányzó adatok pótlása napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) kapcsolattartás a vevők...
    máj. 26.
  • - kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.
    máj. 26.
  • Külföldi partnerekkel kapcsolattartás Import árubeszerzés, reklamációkezelés, export ügyintézés és/vagy Kereskedelmi tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása Készletek folyamatos figyelése, rendelések bonyolítása Elemző táblázatok, kalkulációk, árajánlatok ké...
    máj. 26.
  • Irodai értékesítési asszisztens

    2336 Dunavarsány, Vörösmarty Mihály utca 2434.
    - értékesítési feladatok ellátása - bejövő-kimenő telefonhívások lebonyolítása - email-ek kezelése - adminisztratív feladatok ellátása - készletezés - pénzügyi, számlázási feladatok ellátása - kapcsolattartás a megrendelőkkel
    máj. 26.
  • ügyvezető igazgató és főkönyvelő munkájának segítése könyvelési dokumentáció előkészítése dokumentumok előkészítése adminisztratív feladatok elvégzése irodai eszközök beszerzése vendégek kiszolgálása (kávé, üdítő) hotel szoba foglalás kollégák és vendégek részére csomagküldés szo...
    máj. 25.
  • Az ügyfelek részére általános tájékoztatást ad a szociális és gyermekjóléti ellátásokról, valamint a jegyzői gyámhatósági hatáskörbe tartozó ügytípusokról. Kérelem alapján megállapítja a szociális rászorultságot a szociális, valamint a gyermekjóléti pénzbeli és természetbeni ellá...
    máj. 22.
  • Pénzügyi adminisztrátor (diákmunka)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2330 Dunaharaszti, Némedi út 2.
    Pénzügyi dokumentumok kezelése és nyomon követése Borítékolás, Irat rendezés, Számlázás, Excel kimutatások kezelése
    máj. 18.
  •                             - Megrendelések feldolgozása, követése                             - Rendelési folyamatok optimalizálása                             - Kapcsolattartás az ügyfelekkel és a társosztályokkal                               (telefonon és e-mailben is)       ...
    máj. 18.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim