Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kft állások Hajdú-Bihar megyében (adminisztráció, asszisztens, irodai munka)
14 db találat
Szűrés
-
- Cégek teljes körű könyvelési feladatainak elvégzése - Könyvviteli zárások, éves beszámolók összeállításában való részvétel - Adóbevallások elkészítése - Ügyfelekkel való kapcsolattartásma 11:06
-
Új beszállítók felkutatása Külföldi beszállítókkal való napi kapcsolattartás Beszállítók versenyeztetése, kiválasztása Beszállítókkal, megrendelésekkel kapcsolatos információk rögzítése az ERP rendszerben Raktári készletszintek figyelése, optimalizálása Beszállítók értékelése Ker...tegnap 14:05
-
Csatlakozz mesterekfutára webshophoz! Fiatalos csapatunkba, új munkatársunkat keressük webshop adminisztrátor, ügyfélszolgálat a pozícióbategnap 15:35
-
Debreceni székhelyű, Munkaerő-kölcsönzéssel és munkaerő-közvetítéssel foglalkozó cégünkhöz keresünk, HR Irodavezető munkatársat. Ezek a feladatok várnak Rád: a hozzád tartozó fizikai kölcsönzési projektek célszámainak teljesítésére való törekvés a toborzókkal és a koordinátorokk...ápr. 27.
-
- Szakértői ágazatvezető támogatása - Engedélyeztetésekben és adatszolgáltatásokban való részvétel - Különböző környezetvédelmi dokumentáció elkészítésében való részvétel - Egyéb adminisztratív feladatok ellátásaápr. 26.
-
Mezőgazdasági cégünkhöz irodai pozícióba keresünk adminisztrátor, ügyintézőt hosszú távra. Főbb feladatok: termeléshez és tenyésztéshez kapcsolódó nyilvántartások vezetése gazdaság irányító és nyilvántartó szoftverekkel (Pl. Agroorg) Nébih, Államkincstár, Mepar E-ügyintéző intern...ápr. 26.
-
Árajánlatok, megrendelések készítése magyar és angol nyelven csapatmunkában segítséggel. Projektek, határidők nyomonkövetése. Napi szintű angol nyelvű kommunikáció a külföldi beszállítókkal, főként e-mailen keresztül, esetenként telefonon. Kapcsolattartás a hazai partnerekkel. Ad...ápr. 26.
-
- leltári dokumentumok kezelése - napi szintű készletnyilvántartás - kapcsolattartás a partnerekkel - beszerzés támogatása - fuvarszervezésben és adminisztrációban való aktív részvétel - EKÁER szám igénylése, vámkezelések koordinálásaápr. 26.
-
kimenő ajánlatok összeállítása a létesítményvezető által jóváhagyott műszaki tartalom szerint,ajánlatok továbbítása a megrendelő felé ajánlati összesítő folyamatos aktualizálása kapcsolattartás a társosztályokkal munkaidő nyilvántartás vezetése a vállalatirányítási rendszerben a...ápr. 25.
-
Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentációk előkészítése, nyilvántartások kezelése, külföldi regisztrációhoz szükséges dokumentációk összeállítá...ápr. 25.
-
A kijelölt első vezető munkájának teljes körű támogatása Beérkező telefonok, levelek, e-mail-ek fogadása, kimenő posta ügyintézése Kisebb projektek adminisztratív támogatása Riportok, kimutatások előkészítése Értékesítési adatok kezelése Belső és külső ügyfelek fogadása Értekezle...ápr. 25.
-
EKÁER szám megkérése a szállításokhoz Szállítást igazoló dokumentumok alapján EKÁER lezárása Számlázásokhoz kapcsolódó tevékenységek elvégzése Táblázatok naprakész vezetése A mindennapos munkavégzéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása Postázás...ápr. 24.
-
Részvétel a garanciális / méltányossági folyamatokban A garanciális esetek teljes körű adminisztrálása, elszámolások kezelése és követése Kapcsolattartás az importőrökkel, illetve a garanciális szolgáltatókkal Számlák elkészítése Kapcsolattartás a szervezet más egységeivel...ápr. 23.
-
Kapcsolattartás a kivitelezőkkel, számlák szállítók egyeztetése, értékesítendő lakások bemutatása, honlap karbantartása.ápr. 19.