Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, alkalmazotti jogviszony munkák Debrecenben
13 db találat
Szűrés
-
Új beszállítók felkutatása Külföldi beszállítókkal való napi kapcsolattartás Beszállítók versenyeztetése, kiválasztása Beszállítókkal, megrendelésekkel kapcsolatos információk rögzítése az ERP rendszerben Raktári készletszintek figyelése, optimalizálása Beszállítók értékelése Ker...ma 17:01
-
Részvétel a garanciális / méltányossági folyamatokban A garanciális esetek teljes körű adminisztrálása, elszámolások kezelése és követése Kapcsolattartás az importőrökkel, illetve a garanciális szolgáltatókkal Számlák elkészítése Kapcsolattartás a szervezet más egységeivel...ma 15:30
-
Vendégek be- és kiléptetése, számla készítés. Felmerülő helyzetek/problémák kezelése. Debrecen látnivalóiról való tájékoztatás nyújtása.ma 11:25
-
termékregisztrációkhoz szükséges dokumentumok összeállítása kapcsolattartás a külföldi partnerekkel termékregisztrációs témákban minőségirányítási dokumentumok készítése, aktualizálása folyamatok és berendezések validálása, dokumentálásategnap 16:40
-
Napi áruforgalmi ügyintézés készletgazdálkodás függvényében Beszerzési igények egyeztetése Tárgyalások lebonyolítása, ajánlatok bekérése, kiértékelése Partnerekkel, beszállítókkal történő aktív kapcsolattartás Promóciók, aktivitások szervezése, marketing osztállyal való együttműk...máj. 28.
-
Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentációk előkészítése, nyilvántartások kezelése, külföldi regisztrációhoz szükséges dokumentációk összeállítá...máj. 27.
-
Termelési feladatok (megrendelők) gyártásához szükséges feltételek (dokumentációk) biztosítása, Társterületekkel történő kapcsolattartás, Bizonylatok, jegyzőkönyvek kiállítása, lejelentése, nyilvántartások naprakész vezetése, Az Integrált Irányítási Rendszerben előírt dokumentálá...máj. 27.
-
Irodai és webshop adminisztrátor kollégánk változatos feladatokat lát el, irodai adminisztrációs feladatok és elektronikus felületek menedzselésén át egészen a beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézésig. Sokat tanulhatsz, fejlődhetsz, támogató csapat vesz majd körül! Akkor fogod j...máj. 26.
-
-irodai feladatok, rendelések rögzítése, értékesítés -készletezés, készletmozgás ellenőrzése, rendelések leadása -kimutatások készítése -kapcsolattartás a gyártókkal -kapcsolattartás kivitelezőkkel és viszonteladó partnerekkelmáj. 26.
-
Munkavédelmi termékek minősítéséhez szükséges dokumentumok összeállítása, Kommunikáció a külföldi partnerekkel, Termék specifikációk elkészítése, frissítése, Minősített szervekkel és kapcsolatos hatóságokkal való együttműködés, Teszt termékek rendelkezésre állásásnak menedzselése...máj. 25.
-
- Cégek teljes körű könyvelési feladatainak elvégzése - Könyvviteli zárások, éves beszámolók összeállításában való részvétel - Adóbevallások elkészítése - Ügyfelekkel való kapcsolattartásmáj. 23.
-
Beérkezett anyagok szállítóleveleinek kezelése, bevételezése Rendelések, protokoll megrendelések feldolgozása és kezelése Napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) Kapcsolattartás a vevőkkel és beszállítókkal Kim...máj. 21.
-
- vevők kiszolgálása - rendelések felvétele - bejövő és kimenő áru ellenőrzése - számlázás - pénztár kezelésemáj. 17.