Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Debrecenben 1-3 év tapasztalattal

12 db találat
Szűrés
  • Kereskedelmi vezető asszisztens

    4034 Debrecen, Vámospércsi út 37.
    -irodai feladatok, rendelések rögzítése, értékesítés -készletezés, készletmozgás ellenőrzése, rendelések leadása -kimutatások készítése -kapcsolattartás a gyártókkal -kapcsolattartás kivitelezőkkel és viszonteladó partnerekkel
    ma 16:33
  • kimenő ajánlatok összeállítása a létesítményvezető által jóváhagyott műszaki tartalom szerint,ajánlatok továbbítása a megrendelő felé ajánlati összesítő folyamatos aktualizálása kapcsolattartás a társosztályokkal munkaidő nyilvántartás vezetése a vállalatirányítási rendszerben a...
    tegnap 16:35
  • Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentációk előkészítése, nyilvántartások kezelése, külföldi regisztrációhoz szükséges dokumentációk összeállítá...
    tegnap 16:20
  • Napi áruforgalmi ügyintézés készletgazdálkodás függvényében Beszerzési igények egyeztetése Tárgyalások lebonyolítása, ajánlatok bekérése, kiértékelése Partnerekkel, beszállítókkal történő aktív kapcsolattartás Promóciók, aktivitások szervezése, marketing osztállyal való együttműk...
    tegnap 14:20
  • - Szakértői ágazatvezető támogatása - Engedélyeztetésekben és adatszolgáltatásokban való részvétel - Különböző környezetvédelmi dokumentáció elkészítésében való részvétel - Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
    máj. 11.
  • Kereskedelmi asszisztens

    4025 Debrecen, Postakert utca 8.
    Árajánlatok, megrendelések készítése magyar és angol nyelven csapatmunkában segítséggel. Projektek, határidők nyomonkövetése. Napi szintű angol nyelvű kommunikáció a külföldi beszállítókkal, főként e-mailen keresztül, esetenként telefonon. Kapcsolattartás a hazai partnerekkel. Ad...
    máj. 11.
  • - Cégek teljes körű könyvelési feladatainak elvégzése - Könyvviteli zárások, éves beszámolók összeállításában való részvétel - Adóbevallások elkészítése - Ügyfelekkel való kapcsolattartás
    máj. 11.
  • Termelési feladatok (megrendelők) gyártásához szükséges feltételek (dokumentációk) biztosítása, Társterületekkel történő kapcsolattartás, Bizonylatok, jegyzőkönyvek kiállítása, lejelentése, nyilvántartások naprakész vezetése, Az Integrált Irányítási Rendszerben előírt dokumentálá...
    máj. 09.
  • Irodai és webshop adminisztrátor kollégánk változatos feladatokat lát el, irodai adminisztrációs feladatok és elektronikus felületek menedzselésén át egészen a beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézésig. Sokat tanulhatsz, fejlődhetsz, támogató csapat vesz majd körül!   Akkor fogod j...
    máj. 08.
  • A kijelölt első vezető munkájának teljes körű támogatása Beérkező telefonok, levelek, e-mail-ek fogadása, kimenő posta ügyintézése Kisebb projektek adminisztratív támogatása Riportok, kimutatások előkészítése Értékesítési adatok kezelése Belső és külső ügyfelek fogadása Értekezle...
    máj. 07.
  • Kapcsolattartás a kivitelezőkkel, számlák szállítók egyeztetése, értékesítendő lakások bemutatása, honlap karbantartása.
    máj. 05.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim