Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Hajdú-Bihar megyében >10 év tapasztalattal
21 db találat
Szűrés
-
Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentációk előkészítése, nyilvántartások kezelése, külföldi regisztrációhoz szükséges dokumentációk összeállítá...tegnap 16:18
-
kimenő ajánlatok összeállítása a létesítményvezető által jóváhagyott műszaki tartalom szerint,ajánlatok továbbítása a megrendelő felé ajánlati összesítő folyamatos aktualizálása kapcsolattartás a társosztályokkal munkaidő nyilvántartás vezetése a vállalatirányítási rendszerben a...tegnap 16:35
-
kapcsolattartás az irodához tartozó településeken működő kamarai tagokkal kapcsolattartás a többi kamarai szervezeti egységgel, helyi önkormányzatokkal és egyéb hatósági feladatot ellátó szervezettel a területi szervezeti munka, rendezvények szervezése Széchenyi Kártya ügyintézés...tegnap 12:05
-
A kijelölt első vezető munkájának teljes körű támogatása Beérkező telefonok, levelek, e-mail-ek fogadása, kimenő posta ügyintézése Kisebb projektek adminisztratív támogatása Riportok, kimutatások előkészítése Értékesítési adatok kezelése Belső és külső ügyfelek fogadása Értekezle...tegnap 09:10
-
EKÁER szám megkérése a szállításokhoz Szállítást igazoló dokumentumok alapján EKÁER lezárása Számlázásokhoz kapcsolódó tevékenységek elvégzése Táblázatok naprakész vezetése A mindennapos munkavégzéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása Postázás...ápr. 24.
-
Angol-magyar és magyar-angol tolmácsolás műszaki megbeszéléseken, tárgyalásokon és prezentációkon Műszaki dokumentumok és anyagok fordítása Segítségnyújtás nemzetközi ügyfelekkel való kommunikáció során Együttműködés a műszaki csapatokkal és projektmenedzserekkel Előny: német nye...ápr. 23.
-
Részvétel a garanciális / méltányossági folyamatokban A garanciális esetek teljes körű adminisztrálása, elszámolások kezelése és követése Kapcsolattartás az importőrökkel, illetve a garanciális szolgáltatókkal Számlák elkészítése Kapcsolattartás a szervezet más egységeivel...ápr. 23.
-
Integrált vállalat irányítási rendszerben készlet és főkönyvi könyvelés Bevallásokban való közreműködés Kimutatások Készítése Pályázatokkal való elszámolásokápr. 22.
-
Csatlakozz mesterekfutára webshophoz! Fiatalos csapatunkba, új munkatársunkat keressük webshop adminisztrátor, ügyfélszolgálat a pozícióbaápr. 22.
-
Új beszállítók felkutatása Külföldi beszállítókkal való napi kapcsolattartás Beszállítók versenyeztetése, kiválasztása Beszállítókkal, megrendelésekkel kapcsolatos információk rögzítése az ERP rendszerben Raktári készletszintek figyelése, optimalizálása Beszállítók értékelése Ker...ápr. 22.
-
HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...ápr. 22.
-
Beérkező levelek iktatása, szétosztása, kimenő levelek kezelése Üzleti utazások, találkozók szervezése Ügyvezető igazgató munkájának támogatása Központi telefon és email kezelése Vállalati rendezvények szervezése Üzleti vendéglátáshoz kapcsolódó feladatok ellátása Szerződések ele...ápr. 21.
-
Az OPUS ENERGETIKA Gépjármű üzemeltetés szakterülethez tartozó adminisztrációs feladatok ellátása. Adatszolgáltatás koordinálása, adatok kiértékelése, továbbítása. Megrendelések, adatszolgáltatások készítése, nyomonkövetése. Beérkező számlák kezelése. A csoport tevékenységével ka...ápr. 21.
-
- leltári dokumentumok kezelése - napi szintű készletnyilvántartás - kapcsolattartás a partnerekkel - beszerzés támogatása - fuvarszervezésben és adminisztrációban való aktív részvétel - EKÁER szám igénylése, vámkezelések koordinálásaápr. 20.
-
Kapcsolattartás a kivitelezőkkel, számlák szállítók egyeztetése, értékesítendő lakások bemutatása, honlap karbantartása.ápr. 19.
-
az adminisztratív terület irányítása, szervezése, az adminisztratív tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása, az adminisztratív feladatok szükség szerinti kialakítása, megszervezése, illetve optimalizálása, az adminisztratív és termelési tevékenys...ápr. 18.
-
Debreceni székhelyű, Munkaerő-kölcsönzéssel és munkaerő-közvetítéssel foglalkozó cégünkhöz keresünk, HR Irodavezető munkatársat. Ezek a feladatok várnak Rád: a hozzád tartozó fizikai kölcsönzési projektek célszámainak teljesítésére való törekvés a toborzókkal és a koordinátorokk...ápr. 12.
-
- Rendelések telefonon történő felvétele - Levelezőprogramok, megrendelések kezelése - Ügyfelek fogadása - Számlázás - Számlák előkészítése könyvelésre - Kollégákkal történő folyamatos egyeztetésekápr. 12.
-
Logisztikai folyamatok teljes körű ellátása árubeérkezéstől az árukiküldésig Folyamatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Kapcsolattartás és szoros együttműködés a társterületekkel, vevői igények lekezelése Scanneres munkavégzésápr. 12.
-
Mezőgazdasági cégünkhöz irodai pozícióba keresünk adminisztrátor, ügyintézőt hosszú távra. Főbb feladatok: termeléshez és tenyésztéshez kapcsolódó nyilvántartások vezetése gazdaság irányító és nyilvántartó szoftverekkel (Pl. Agroorg) Nébih, Államkincstár, Mepar E-ügyintéző intern...ápr. 11.