Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Hajdú-Bihar megyében 3-5 év tapasztalattal

9 db találat
Szűrés
  • Asszisztens

    Rugalmas - Bács-Kiskun megye, Hajdú-Bihar megye
    A területi központ általános adminisztrációs feladatinak ellátása. A területi vezető, értékesítők munkájának támogatása. EKAER ügyintézés, szállítólevelek, számlák nyilvántartása.  
    tegnap 18:12
  • Közreműködik az élelmiszerbiztonsági rendszer működtetésében Bizonylatokat, dokumentációkat, adminisztrációs feladatokat naprakészen vezet Gondoskodik az üzem megfelelő higiéniájáról Napi szinten felügyeli, illetve irányítja az üzem takarítóit Üzemi ellenőrzéseket, méréseket vége...
    tegnap 08:10
  • - Alapanyagok, késztermékek be/ki szállítások mérlegelése és az ezekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok SAP-ban történő rögzítése - EKÁR, CMR készítése - Bevételezési és áruátvételi feladatok. Bejövő tételek ellenőrzése és rögzítése SAP-ban  (szükség esetén targoncás kollég...
    máj. 28.
  • Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentációk előkészítése, nyilvántartások kezelése, külföldi regisztrációhoz szükséges dokumentációk összeállítá...
    máj. 27.
  • program adminisztrációjának vezetése, dokumentációs feladatok (internetes felület, felhő alapú tárhely, megosztott dokumentumok, űrlapok, táblázatok) projektfeladatok, határidők végrehajtásának nyomon követése nagyszámú feladatellátó tevékenységének koordinációja nagyszámú, külön...
    máj. 27.
  • Termelési feladatok (megrendelők) gyártásához szükséges feltételek (dokumentációk) biztosítása, Társterületekkel történő kapcsolattartás, Bizonylatok, jegyzőkönyvek kiállítása, lejelentése, nyilvántartások naprakész vezetése, Az Integrált Irányítási Rendszerben előírt dokumentálá...
    máj. 27.
  • Kereskedelmi vezető asszisztens

    4034 Debrecen, Vámospércsi út 37.
    -irodai feladatok, rendelések rögzítése, értékesítés -készletezés, készletmozgás ellenőrzése, rendelések leadása -kimutatások készítése -kapcsolattartás a gyártókkal -kapcsolattartás kivitelezőkkel és viszonteladó partnerekkel
    máj. 26.
  • Beérkezett anyagok szállítóleveleinek kezelése, bevételezése Rendelések, protokoll megrendelések feldolgozása és kezelése Napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) Kapcsolattartás a vevőkkel és beszállítókkal Kim...
    máj. 21.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim