Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Hajdú-Bihar megyében 1-3 év tapasztalattal
11 db találat
Szűrés
-
- Szakértői ágazatvezető támogatása - Engedélyeztetésekben és adatszolgáltatásokban való részvétel - Különböző környezetvédelmi dokumentáció elkészítésében való részvétel - Egyéb adminisztratív feladatok ellátásategnap 16:15
-
Mezőgazdasági cégünkhöz irodai pozícióba keresünk adminisztrátor, ügyintézőt hosszú távra. Főbb feladatok: termeléshez és tenyésztéshez kapcsolódó nyilvántartások vezetése gazdaság irányító és nyilvántartó szoftverekkel (Pl. Agroorg) Nébih, Államkincstár, Mepar E-ügyintéző intern...tegnap 14:20
-
Vendégek be- és kiléptetése, számla készítés. Felmerülő helyzetek/problémák kezelése. Debrecen látnivalóiról való tájékoztatás nyújtása.ápr. 25.
-
kimenő ajánlatok összeállítása a létesítményvezető által jóváhagyott műszaki tartalom szerint,ajánlatok továbbítása a megrendelő felé ajánlati összesítő folyamatos aktualizálása kapcsolattartás a társosztályokkal munkaidő nyilvántartás vezetése a vállalatirányítási rendszerben a...ápr. 25.
-
kapcsolattartás az irodához tartozó településeken működő kamarai tagokkal kapcsolattartás a többi kamarai szervezeti egységgel, helyi önkormányzatokkal és egyéb hatósági feladatot ellátó szervezettel a területi szervezeti munka, rendezvények szervezése Széchenyi Kártya ügyintézés...ápr. 25.
-
Integrált vállalat irányítási rendszerben készlet és főkönyvi könyvelés Bevallásokban való közreműködés Kimutatások Készítése Pályázatokkal való elszámolásokápr. 22.
-
Ügyfeleink pénzügyi gazdasági folyamatainak kezelése az általunk használt felhőalapú szoftverekbe, a te kezedben lesz: Formailag és tartalmilag ellenőrződ és banki utalási csomagba készíted a belföldi és külföldi számlákat. Munkád pontosságához kontroll táblákat készítesz. Folyós...ápr. 22.
-
Vezetők munkájának támogatása. Önéletrajzok leválogatása, minősítése, továbbítása. Előszűrések lebonyolítása. Munkatársak kiválasztásában való részvétel, interjúk lebonyolítása Adminisztrációs feladatok ellátása. Meetingek szervezése, azok PPT anyagának összeállítása. Kapcsolatta...ápr. 21.
-
az adminisztratív terület irányítása, szervezése, az adminisztratív tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása, az adminisztratív feladatok szükség szerinti kialakítása, megszervezése, illetve optimalizálása, az adminisztratív és termelési tevékenys...ápr. 18.
-
Közüzemi adatok feltüntetése helyszíni fotókon Közüzemi rajzok beszerzése Helyszíni felmérés után történő adatok feldolgozása excel és saját adatbázis használatának segítségével Részvétel pontfelhő adatok feldolgozásában és kiértékelésében; Street view – és terepen készült fotók...ápr. 17.
-
Naptár meghívások kezelése (ütközések megoldása, figyelmeztetés a lemondásokról és sürgős helyzetek megoldása) Értekezletek és rendezvények szervezése (belső és külső) Utazási ügyintézés Nemzetközi kiküldetések szervezése Költségtérítés, vállalati kártyák kezelése Utánkövetés, ik...ápr. 12.