Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, alkalmazotti jogviszony munkák Hajdú-Bihar megyében
14 db találat
Szűrés
-
Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...tegnap 17:40
-
termékregisztrációkhoz szükséges dokumentumok összeállítása kapcsolattartás a külföldi partnerekkel termékregisztrációs témákban minőségirányítási dokumentumok készítése, aktualizálása folyamatok és berendezések validálása, dokumentálásategnap 16:40
-
Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...tegnap 14:10
-
Online számlanyilvántartó rendszerbe adatok- és dokumentumok betöltése Adatok ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel Szoftverfejlesztés támogatása (észrevételek, javaslatok)May. 28.
-
Irodai és webshop adminisztrátor kollégánk változatos feladatokat lát el, irodai adminisztrációs feladatok és elektronikus felületek menedzselésén át egészen a beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézésig. Sokat tanulhatsz, fejlődhetsz, támogató csapat vesz majd körül! Akkor fogod j...May. 26.
-
A vállalat weboldalainak és applikációinak tartalmi menedzselése Magyarországon. A vállalat weboldalainak és applikációinak tartalmi menedzselésének koordinálása az Európai országokban. Együttműködés a fejlesztői csapattal a rendszerfejlesztések vagy frissítések szükség szerinti...May. 26.
-
Munkavédelmi termékek minősítéséhez szükséges dokumentumok összeállítása, Kommunikáció a külföldi partnerekkel, Termék specifikációk elkészítése, frissítése, Minősített szervekkel és kapcsolatos hatóságokkal való együttműködés, Teszt termékek rendelkezésre állásásnak menedzselése...May. 25.
-
Teljeskörű könyvelési feladatok ellátása, Adóbevallások készítése, Bérszámfejtés készítés, Vezetőség által adott adminisztratív feladatok ellátása, ÁNYK,cégkapu és ügyfélkapu használataMay. 24.
-
Vendégek be- és kiléptetése, számla készítés. Felmerülő helyzetek/problémák kezelése. Debrecen látnivalóiról való tájékoztatás nyújtása.May. 24.
-
Felvételre kerülő kollégánk egy képzőcég napi, szakmai feladatait látja el csapatunkkal együttműködve. Üzletkötési feladatok nem merülnek fel, csak a képzésekkel kapcsolatos szakmai feladatok, úgymint: - dokumentáció önálló összeállítása, nyilvántartása, elszámolása; - online fel...May. 22.
-
Kreatív vagy, aki állandóan tele van ötletekkel? Mindezek mellett szereted az ötleteidet végig is kísérni egészen a megvalósulásig? Mindig is szerettél írni hosszabb-rövidebb szövegeket mondjuk Facebook-ra vagy egy blogba? Szeretsz egyedül dolgozni otthon, de jól érzed magad, ha...May. 21.
-
- vevők kiszolgálása - rendelések felvétele - bejövő és kimenő áru ellenőrzése - számlázás - pénztár kezeléseMay. 17.
-
Uniós, kormányzati és leader pályázatok szakmai menedzselése ügyfelek részére Pályázat figyelés Utókövetési adminisztráció elvégézése Pénzügyi lezárásMay. 16.
-
Részvétel a garanciális / méltányossági folyamatokban A garanciális esetek teljes körű adminisztrálása, elszámolások kezelése és követése Kapcsolattartás az importőrökkel, illetve a garanciális szolgáltatókkal Számlák elkészítése Kapcsolattartás a szervezet más egységeivel...May. 15.