Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Hajdú-Bihar megyében
29 db találat
Szűrés
-
Teszt hirdetés + lokációmáj. 09.
-
-irodai feladatok, rendelések rögzítése, értékesítés -készletezés, készletmozgás ellenőrzése, rendelések leadása -kimutatások készítése -kapcsolattartás a gyártókkal -kapcsolattartás kivitelezőkkel és viszonteladó partnerekkeltegnap 16:33
-
A KITE Zrt webáruházának üzemeltetése, termékfeltöltés, termékkarbantartása. A webáruházba beérkező vevői igények rendszerezése; nyomon követése. Kapcsolattartás a termékek beszerzéséért felelős kollégákkal. Havi riport készítése a megrendelésekről, a webáruház weboldalának üzeme...tegnap 15:32
-
Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...tegnap 14:05
-
A gyártásvezető napi munkájának támogatása Az SAP Business One ügyviteli rendszer kezelése Adminisztrációs feladatok elvégzése az SAP Business One rendszerben Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása – fénymásolás, scannelés Ügyfelekkel történő kommunikáció telefonon é...tegnap 11:01
-
Bejövő számlák kezelése, Kimenő számlák kezelése, Bank feldolgozása, Mailek kezelése, Kártyanyomtatás, Egyéb irodai előkészületi munkák, Postázás, NAV, ANYK, Ügyfélkapcsolat tartásmáj. 13.
-
Irodai és webshop adminisztrátor kollégánk változatos feladatokat lát el, irodai adminisztrációs feladatok és elektronikus felületek menedzselésén át egészen a beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézésig. Sokat tanulhatsz, fejlődhetsz, támogató csapat vesz majd körül! Akkor fogod j...tegnap 22:10
-
kimenő ajánlatok összeállítása a létesítményvezető által jóváhagyott műszaki tartalom szerint,ajánlatok továbbítása a megrendelő felé ajánlati összesítő folyamatos aktualizálása kapcsolattartás a társosztályokkal munkaidő nyilvántartás vezetése a vállalatirányítási rendszerben a...máj. 13.
-
Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentációk előkészítése, nyilvántartások kezelése, külföldi regisztrációhoz szükséges dokumentációk összeállítá...máj. 13.
-
-Telefonhívások fogadása, tájékoztatás, üzenetek átvétele -Vendégek fogadása irodán belül, tea- ill. kávéfőzés -Tárgyalók, konyhák, irodák tisztaságának rendszeres, napi többszöri ellenőrzése; szükség esetén a hiányzó dolgok/eszközök pótlása -Üzemeltetéssel kapcsolatos zavarok, h...máj. 13.
-
kvalifikálási dokumentációk szkennelése fájlok előírás szerinti rendszerezése, mentése adatrögzítés egyéb adminisztratív feladatokmáj. 13.
-
Napi áruforgalmi ügyintézés készletgazdálkodás függvényében Beszerzési igények egyeztetése Tárgyalások lebonyolítása, ajánlatok bekérése, kiértékelése Partnerekkel, beszállítókkal történő aktív kapcsolattartás Promóciók, aktivitások szervezése, marketing osztállyal való együttműk...máj. 13.
-
Munkavédelmi termékek minősítéséhez szükséges dokumentumok összeállítása, Kommunikáció a külföldi partnerekkel, Termék specifikációk elkészítése, frissítése, Minősített szervekkel és kapcsolatos hatóságokkal való együttműködés, Teszt termékek rendelkezésre állásásnak menedzselése...máj. 13.
-
kapcsolattartás az irodához tartozó településeken működő kamarai tagokkal kapcsolattartás a többi kamarai szervezeti egységgel, helyi önkormányzatokkal és egyéb hatósági feladatot ellátó szervezettel a területi szervezeti munka, rendezvények szervezése Széchenyi Kártya ügyintézés...máj. 13.
-
Teljeskörű könyvelési feladatok ellátása, Adóbevallások készítése, Bérszámfejtés készítés, Vezetőség által adott adminisztratív feladatok ellátása, ÁNYK,cégkapu és ügyfélkapu használatamáj. 12.
-
- Szakértői ágazatvezető támogatása - Engedélyeztetésekben és adatszolgáltatásokban való részvétel - Különböző környezetvédelmi dokumentáció elkészítésében való részvétel - Egyéb adminisztratív feladatok ellátásamáj. 11.
-
Árajánlatok, megrendelések készítése magyar és angol nyelven csapatmunkában segítséggel. Projektek, határidők nyomonkövetése. Napi szintű angol nyelvű kommunikáció a külföldi beszállítókkal, főként e-mailen keresztül, esetenként telefonon. Kapcsolattartás a hazai partnerekkel. Ad...máj. 11.
-
- Cégek teljes körű könyvelési feladatainak elvégzése - Könyvviteli zárások, éves beszámolók összeállításában való részvétel - Adóbevallások elkészítése - Ügyfelekkel való kapcsolattartásmáj. 11.
-
Csatlakozz mesterekfutára webshophoz! Fiatalos csapatunkba, új munkatársunkat keressük webshop adminisztrátor, ügyfélszolgálat a pozícióbamáj. 10.
-
Új beszállítók felkutatása Külföldi beszállítókkal való napi kapcsolattartás Beszállítók versenyeztetése, kiválasztása Beszállítókkal, megrendelésekkel kapcsolatos információk rögzítése az ERP rendszerben Raktári készletszintek figyelése, optimalizálása Beszállítók értékelése Ker...máj. 10.
-
Cégünk a német EASTCON-BIOFLEX ® -holding magyarországi képviselete. Otthonról végezhető telefonos munka, melyre felelős és érett gondolkodású, friss nyugdíjasok, megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk. Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpo...máj. 10.