Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai asszisztens állások Győrújbaráton (adminisztráció, asszisztens, irodai munka)

11 db találat
Szűrés
  • Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...
    tegnap 16:09
  • szoftver ismerete QGIS ismerete Diákmunka; Home office; Középiskola; Adatrögzítő; Adminisztrátor... , Dokumentumkezelő; Ügyféltámogatás, Adminisztráció; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Üzleti... ; Administrator, Document Manager; Client Support, Administration; Administration, Assistance, Office...
    máj. 02.
  • Épületvillamossági építésvezető (generálkivitelezés)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Építőipar... , Ingatlan vezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Építőipar, Ingatlan; Nem kell nyelvtudás... ; senior; Általános munkarend; Full time work; Employee status; College; Administrator, Document...
    máj. 02.
  • Szaktanácsadó asszisztens

    Rugalmas - Győr-Moson-Sopron megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
    Adatrögzítés és rendszerezés; Gazdálkodási Napló vezetése; Éves jelentések elkészítése; Szaktanácsadói adminisztráció elvégzése.
    máj. 01.
  • bónusz Szakmai gyakorlat; Diákmunka; Home office; Részmunkaidő; Középiskola; Adminisztrátor... , Dokumentumkezelő; Marketing; Értékesítési munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés... ; Part-time work; High school; Administrator, Document Manager; Marketing; Sales Representative...
    ápr. 30.
  • szolgáltatások által magas fogyasztói elégedettség elérése és megőrzése Adminisztrációs tevékenységek pontos... fizetés Céges gépjármű Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor... , Dokumentumkezelő; Területi képviselő; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem... ; Administrator, Document Manager; Regional Sales Representative; Administration, Assistance, Office Work...
    ápr. 30.
  • Ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, e-mailben, személyesen Pénzügyi termékek és szolgáltatások bemutatása és értékesítése ügyfeleknek Értékesítési folyamat támogatása Ügyfelekkel való kapcsolattartás fenntartása és elégedettségük biztosítása Adminisztratív feladatok Piac- és...
    máj. 01.
  • A marketing-, a kommunikációs- és a rendezvényszervezési osztály adminisztrációs feladatainak elvégzése, a három terület adminisztratív és operatív támogatása: szponzori vállalások teljesítésében való közreműködés alvállalkozó partnerekkel való kapcsolattartás árajánlatkérések, m...
    ápr. 29.
  • Naptár meghívások kezelése (ütközések megoldása, figyelmeztetés a lemondásokról és sürgős helyzetek megoldása) Értekezletek és rendezvények szervezése (belső és külső) Utazási ügyintézés Nemzetközi kiküldetések szervezése Költségtérítés, vállalati kártyák kezelése Utánkövetés, ik...
    ápr. 29.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim