Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Győrött 3-5 év tapasztalattal
23 db találat
Szűrés
-
Általános adminisztrációs feladatok ellátása (kimenő-bejövő posta kezelés, bejövő számlák formai ellenőrzése, számlázás, szerződések előkészítése és ellenőrzése, utalások előkészítése, üzleti utazások szervezése, irodai beszerzések intézése, stb.) Gyártástámogatási rendszerben va...tegnap 13:47
-
Als Mitarbeiter Prüfungsmanagement bist du im Bereich des Prüfungsmanagements angesiedelt. Du bekommst Tickets von unserem 1st level Teilnehmersupport und musst diese entsprechend den definierten SLAs lösen. Du kommunizierst per Mail und per Telefon. Du bist erster Anprechpartner...tegnap 09:08
-
Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...tegnap 17:40
-
Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...tegnap 14:10
-
Kereskedelmi partnerek és vevők adatbázisainak kezelése, folyamatos frissítése, karbantartása és elemzése – angol nyelven Kereskedelmi partnerek és vevők részére időszerű forgalmi adatok, riportok készítése A vállalat belső használatára szánt adatbázisok, forgalmi elemzések, ripo...máj. 28.
-
Online számlanyilvántartó rendszerbe adatok- és dokumentumok betöltése Adatok ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel Szoftverfejlesztés támogatása (észrevételek, javaslatok)máj. 28.
-
visszajelzések időben történő rögzítése és azok nyomon követése beérkező reklamációk kezelése és azok szakszerű megválaszolása kollégák támogatása a hibák okainak megállapításában (számlázások és jóváírások kezdeményezése), intézkedésben és után követésben kapcsolat a cégen belül...máj. 28.
-
általános irodai munkafolyamatok önálló koordinációja telefonkezelés, postaügyintézés adminisztráció, beérkező dokumentumok, levelezés kezelése magyar és angol nyelven is kamarai tevékenységhez kapcsolódó rendezvények szervezésében, előkészítésében és lebonyolításban való együtt...máj. 28.
-
- Napi szintű adminisztrációs feladatok ellátás, - Fordítás, tolmácsolás, - Német nyelvű levelezés, - Jegyzőkönyvvezetés német és magyar nyelven, - Megbeszélések tervezése, szervezése, - Prezentációk készítése, -Titkárnői feladatok ellátása,máj. 27.
-
Egyetemi ingatlanok közüzemi szolgáltatásaival kapcsolatos feladatok elvégzése Kapcsolattartás a szolgáltatókkal Beérkezett közüzemi számlák feldolgozása, bontása, utalványozása, és tovább számlázásra való előkészítése A közüzemi számlákból fogyasztási adatok feldolgozása, és nyi...máj. 27.
-
A munkakör célja a nemzetközi oktatói/kutatói/hallgatói mobilitás támogatása és koordinálása A nemzetközi oktatási programokhoz kapcsolódó feladatok jogszabályi előírásoknak megfelelő ellátása, a kapcsolódó nyilvántartási és adatszolgáltatási feladatok maradéktalan teljesítése A...máj. 27.
-
megrendelések feldolgozása szállítási határidők ellenőrzése az ügyfelekkel és a beszállítókkal való kapcsolatok fenntartása és építése dokumentumok előkészítése a könyvelés számára a kibocsátott és a fogadott számlák nyilvántartása bérelszámolás előkészítése az iroda működéséhez...máj. 27.
-
A vezetőség munkájának segítésére, az irodai adminisztrációs feladatok ellátásra főállású munkatársat keresünk TITKÁRSÁGI ASSZISZTENS munkakörbe!máj. 27.
-
Projekt asszisztens
Rugalmas - Budapest, Baranya megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Pest megyeJövőálló vezető energetikai szolgáltató partnerünkhöz keresünk Projekt asszisztens pozícióra részben Home Office lehetőséggel! Feladatok Együttműködés az EHU társszervezetekkel, a csoport szintű projektek rugalmassági platform vonatkozású támogatása Támogatás nyújtása a társaság...máj. 25. -
Ügyfelek és beszállító partnerekkel folyamatos kapcsolattartás Megrendelések, szállítási határidők nyomon követése Könyvelés és bérszámfejtés előkészítése Egyéb ad-hoc irodai feladatokmáj. 24.
-
Munkáltató csepeli fémhulladék telephelyén a szükséges adminisztrációs feladatok elvégzése; Napi és havi készletek nyilvántartása a hulladék-nyilvántartó programban, szükség esetén manuálisan, papír alapon; Kapcsolattartás a beszállítókkal; A szállítást kísérő dokumentumok vissza...máj. 24.
-
Felvételre kerülő kollégánk egy képzőcég napi, szakmai feladatait látja el csapatunkkal együttműködve. Üzletkötési feladatok nem merülnek fel, csak a képzésekkel kapcsolatos szakmai feladatok, úgymint: - dokumentáció önálló összeállítása, nyilvántartása, elszámolása; - online fel...máj. 22.
-
- Vendégek fogadása és szívélyes kiszolgálása - Időpontok foglalása és kezelése - Telefonszolgálat és e-mail kommunikáció - Pénztár kezelése és számlázás - Szépségszalon tisztaságának fenntartása és rendszerezésemáj. 21.
-
Recepció zavartalan működésének teljeskörű támogatása; Beérkező ügyfelek fogadása, kiszolgálása, teljeskörű tájékoztatása; Bérletvásárlások, értékesítések menedzselése; Telefonon és a központi e-mailen érkező megkeresések feldolgozása, továbbítása; Általános adminisztratív felada...máj. 21.
-
Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...máj. 18.