Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, teljes munkaidő munkák Gyálon

14 db találat
Szűrés
  • Szakági építésvezetőként változatos, nagy kihívást jelentő építési projektek megvalósításán fog dolgozni, a műszaki team tagjaként. Tennivalók: alvállalkozók, beszállítók kiválasztása, versenyeztetés, szerződéskötések előkészítése munkák elindítása, folyamatos nyomonkövetése, alv...
    ápr. 26.
  • Job Purpose As an Accountant working with Master Data, you will be involved in transitions and own the master data processes within Europe. Job Responsibilities Being involved in the transition of master data processes within Europe Master data processing and management (vendor,...
    tegnap 16:55
  • Raktári adminisztrációval kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása A menetlevelek és egyéb fuvardokumentumok ellenőrzése, SAP rendszerben történő rögzítése Készletnyilvántartás pontos vezetése, leltármodul kezelése A szükséges adattáblák kitöltése EKAER rendszerben a szükség...
    ápr. 26.
  • Személyi asszisztens

    Rugalmas - Budapest, Hajdú-Bihar megye, Pest megye
    Ha szeretnél utazni, vitorlázni, szereted a kihívásokat, szeretnél karriert, akkor rád gondoltunk. az ügyvezető igazgató munkájának támogatása magán és üzleti programokon való részvétel budapesti céges és magánjellegű ügyintézés (kapcsolattartás szerelőkkel, lakásügyek intézése,...
    ápr. 26.
  • As a communication specialist, drive and execute the EMEA Distribution Operations communication strategy using various communication mediums ensuring consistency of message and style. Help improve employee communication effectiveness. Support the Sr Director, EMEA Distribution Op...
    ápr. 25.
  • A marketing-, a kommunikációs- és a rendezvényszervezési osztály adminisztrációs feladatainak elvégzése, a három terület adminisztratív és operatív támogatása: szponzori vállalások teljesítésében való közreműködés alvállalkozó partnerekkel való kapcsolattartás árajánlatkérések, m...
    ápr. 23.
  • Pénzügyi asszisztens

    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink pénzügyi gazdasági folyamatainak kezelése az általunk használt felhőalapú szoftverekbe, a te kezedben lesz: Formailag és tartalmilag ellenőrződ és banki utalási csomagba készíted a belföldi és külföldi számlákat. Munkád pontosságához kontroll táblákat készítesz. Folyós...
    ápr. 22.
  • Raktári adminisztrátor

    2360 Gyál, Gorcsev Iván utca 7.
    Betárolás és kitárolás (raktári) adminisztrációja A menetlevelek és egyéb fuvardokumentumok ellenőrzése Készletnyilvántartás pontos vezetése, leltármodul kezelése A szükséges adattáblák kitöltése Kimutatások, jelentések határidőre való elkészítése, riportok karbantartása Társoszt...
    ápr. 22.
  • Nógrád és Pest Vármegyébe keressük szakmai megvalósító munkatársunkat: 2175 Kálló / 2375 Tatárszentgyörgy Munkakör célja: Az EFOP+ projekt keretében, a Baptista Szeretetszolgálat által megvalósításra kerülő Felzárkózó települések programban tervezett kulcsfolyamatok település szi...
    ápr. 22.
  • Vezetők munkájának támogatása. Önéletrajzok leválogatása, minősítése, továbbítása. Előszűrések lebonyolítása. Munkatársak kiválasztásában való részvétel, interjúk lebonyolítása Adminisztrációs feladatok ellátása. Meetingek szervezése, azok PPT anyagának összeállítása. Kapcsolatta...
    ápr. 21.
  • Irodavezető

    Rugalmas - Budapest, Pest megye
    Adminisztratív terület irányítása, szervezése, Adminisztratív tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása, Ügyvezető igazgató, továbbá a kereskedelmi és marketing vezető munkájának szakmai- és szervezési támogatása Egyéb szervezési, kapcsolattartói,...
    ápr. 19.
  • -Irodai , adminisztrátori feladatok -Számlák kezelése -Megrendelések rögzítése, nyomonkövetése -Kollégák munkájának támogatása -Weboldal tartalom feltöltés, frissítés, szövegek megírása -Facebook, Instagram posztok, hirdetések kezelése -Online marketinges feladatok adminisztráció...
    ápr. 19.
  • Naptár meghívások kezelése (ütközések megoldása, figyelmeztetés a lemondásokról és sürgős helyzetek megoldása) Értekezletek és rendezvények szervezése (belső és külső) Utazási ügyintézés Nemzetközi kiküldetések szervezése Költségtérítés, vállalati kártyák kezelése Utánkövetés, ik...
    ápr. 12.
  • Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...
    ápr. 12.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim