Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Fejér megyében főiskolai végzettséggel

39 db találat
Szűrés
  • Kapcsolattartás e-mailen és telefonon meglévő külföldi és magyar megrendelőinkkel Vevői rendelések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben, feldolgozásuk Számlák kiállítása, kezelése, egyeztetése a megrendelőkkel Alapanyagok, széria alkatrészek beszerzése adott specifikációk a...
    tegnap 10:09
  • Pályázatíró

    Országosan bárhonnan pályázható
    Uniós, kormányzati és leader pályázatok szakmai menedzselése ügyfelek részére Pályázat figyelés Utókövetési adminisztráció elvégézése Pénzügyi lezárás
    tegnap 11:53
  • Hulladékszállítással összefüggő szervezési feladatok (tömörítős, konténerszállító jármű) Járatszervezés a hozzá kapcsolódó adminisztrációval együtt Napi adatrögzítési feladatok Adatfeldolgozás, - adatszolgáltatás – ellenőrzés Logisztikai központtal és ügyfélszolgálattal való szor...
    tegnap 09:57
  • -Ügyfélszerzés Magyarországon -Vevőkkel történő adásvételi szerződés megkötésére irányuló tevékenység végzése -Értékesítési hálózatok szervezése -Versenyhelyzet elemzése a magyar piacon -Promóciós tevékenységek szervezése -Vásárokon és kiállításokon való részvétel. -Termékek prom...
    máj. 15.
  • Feladatod lesz az új ügyfelek megszerzése és vállalat szolgáltatásainak bemutatása a potenciális ügyfeleknek. Bekapcsolódsz az ügyfelekkel való kapcsolattartásba, írásban és online meetingeken keresztül, angol és magyar nyelven. Teendőid közé fog tartozni az ügyfélkérdések megvál...
    máj. 15.
  • Irodai adminisztrátor

    8000 Székesfehérvár, Had utca 1-3.
     - potenciális vevők keresése telefonon  - számítógépes adatbázis karbantartása  - katalógusok küldése
    máj. 15.
  • Üzemeltetési asszisztens

    8000 Székesfehérvár, Had utca 1-3.
    folyamatos bérlői kapcsolattartás személyesen és telefonon: ingatlanok  látogatása, ellenőrzése, felújítások felügyelete, bérlők tájékoztatása a létesítmények folyamatos, magas minőségű üzemeltetésének biztosítása a kezelt ingatlanok műszaki állapotának aktuális ismerete, ellenőr...
    máj. 15.
  • Kimutatások, riportok készítése, egyéb adminisztratív feladatok ellátása (Excel, Word), rendelések rögzítése vállalatirányítási rendszerben, vásárlókkal való kapcsolattartás, értékesítés, statisztikai jelentések készítése.
    máj. 15.
  • Könyvelési csapat napi szintű támogatása Szállítói számlák könyvelésével kapcsolatos adminisztráció elvégzése Riportok készítése Tranzakciós tevékenységek elvégzése Hibajegyek kezelése
    máj. 15.
  • Fogyasztókkal történő gyors és hatékony kapcsolattartás, majd személyes látogatás és segítségnyújtás Magyarország meghatározott területén, megyéjében. Füstmentes termékeinket használó fogyasztók teljes körű, magas minőségű tájékoztatása, kérdéseinek megválaszolása, termékhasznála...
    máj. 15.
  • Office manager

    Rugalmas - Budapest, Fejér megye
    office management with accounting skills office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and fil...
    máj. 14.
  • Szakági építésvezetőként változatos, nagy kihívást jelentő építési projektek megvalósításán fog dolgozni, a műszaki team tagjaként. Tennivalók: alvállalkozók, beszállítók kiválasztása, versenyeztetés, szerződéskötések előkészítése munkák elindítása, folyamatos nyomonkövetése, alv...
    máj. 14.
  • Naptár meghívások kezelése (ütközések megoldása, figyelmeztetés a lemondásokról és sürgős helyzetek megoldása) Értekezletek és rendezvények szervezése (belső és külső) Utazási ügyintézés Nemzetközi kiküldetések szervezése Költségtérítés, vállalati kártyák kezelése Utánkövetés, ik...
    máj. 14.
  • Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...
    máj. 14.
  • számítógépes adatbázis karbantartása vevőkkel és potenciális vevőkkel való kapcsolattartás katalógusok küldése
    máj. 14.
  • Általános adminisztratív feladatok ellátása, kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése és nyomon követése, egyéb dokumentációk, táblázatok vezetése.
    máj. 13.
  • Ügyfél kapcsolattartás külföldi és belföldi partnerekkel, kérdések/kérések megválaszolása elsősorban e-mailben alkalmanként telefonon is, Bejövő vevői megrendelések feldolgozása, kezelése, nyomon követése Rendelés feldolgozáshoz tartozó adminisztratív feladatok kezelése Panasz és...
    máj. 13.
  • Projekt koordinátor

    8154 Polgárdi, Neumann János utca 1.
    megrendelések koordinálása azonnali reagálás vevői kérdésekre, igény szerinti rendelkezésre állás vevő igényeinek képviselete szervezeten belül társterületekkel való együttműködés kiszállítások szervezése optimális készletszintek ellenőrzése
    máj. 13.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim