Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Fejér megyében 1-3 év tapasztalattal

20 db találat
Szűrés
  • Szállítási folyamatok tervezése, szervezése és nyomon követése Kapcsolattartás a szállítókkal, raktárakkal és egyéb érintett felekkel Társosztályok és a gyártás munkájának támogatása szükség szerint Problémák és késések kezelése, a folyamatok folyamatos javítása Fuvarokkal kapcso...
    Friss
  • Minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztése Beszállítói folyamatok fejlesztésében, illetve termék,- és audit folyamatban való aktív részvétel Vevőkkel való kapcsolattartás minőségügyi területen Teljes körű reklamációkezelés Nyilvántartások vezetése „Első minta” vizsgálati j...
    ma 07:46
  • Feladatok: Sport- és multicsarnok jegyértékesítés teljes folyamatának koordinálása Online jegyértékesítési rendszer támogatás Jegyértékesítés reklamációk kezelése Havi, eseti elszámolások elkészítése Létesítmények műszaki karbantartási feladatainak  megrendelése, dokumentálása Üz...
    ma 12:30
  • Személyügyi dokumentumok kezelése, te felelsz az összes kollégánk papírjaiért belépéstől egészen a könnyes búcsúig. Jelentkezők telefonos előszűrése, próbanapok leszervezése. Adott esetben ennél sokkal igényesebb álláshirdetések megírása. A fuvarszervezőkkel egyeztetve gondosk...
    ma 11:20
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Keresem azt a széles látókörrel, de nem feltétlenül végzettséggel vagy papírral rendelkező munkatársamat és / vagy ÜZLETTÁRSAMAT, aki nem csak alkalmazotti szemlélettel rendelkezik. Kíváncsi vagyok a hozzáálásodra, tapasztalatodra, hosszú távú szándékodra. Olyan elkötelezett társ...
    tegnap 14:00
  • Kimutatások, riportok készítése, egyéb adminisztratív feladatok ellátása (Excel, Word), rendelések rögzítése vállalatirányítási rendszerben, vásárlókkal való kapcsolattartás, értékesítés, statisztikai jelentések készítése.
    máj. 21.
  • Adminisztratív feladatok elvégzése Statisztikai elemzések Szervezési feladatok Pénzügyi és könyvelési feladatok Információgyűjtés Személyi asszisztencia Projektmenedzsment Jelentések készítése Adatpontosság biztosítása
    máj. 20.
  • Office manager

    Rugalmas - Budapest, Fejér megye
    office management with accounting skills office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and fil...
    máj. 20.
  • Általános adminisztratív feladatok ellátása, kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése és nyomon követése, egyéb dokumentációk, táblázatok vezetése.
    máj. 19.
  • Projekt koordinátor

    8154 Polgárdi, Neumann János utca 1.
    megrendelések koordinálása azonnali reagálás vevői kérdésekre, igény szerinti rendelkezésre állás vevő igényeinek képviselete szervezeten belül társterületekkel való együttműködés kiszállítások szervezése optimális készletszintek ellenőrzése
    máj. 19.
  • Általános adminisztratív feladatok ellátása, Kimutatások készítése, Nyilvántartások vezetése és nyomon követése, Társosztályokkal való aktív együttműködés, Számlák kezelése, iktatása, Egyéb dokumentációk, táblázatok vezetése.
    máj. 18.
  • Contracted Services Administrator

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Biatorbágy, Lébény, Hejőkürt
    Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...
    máj. 18.
  • Irattározási feladatok ellátása (irattár kezelése, irattározási, iratselejtezési feladatok megszervezése és végrehajtása) Irattári rend kialakítása és fenntartása Szerződés-nyilvántartás vezetése Reklamációk nyilvántartása, Általános iratkezelői feladatok ellátása (postai küldemé...
    máj. 18.
  • Gépjármű értékesítési asszisztens

    8000 Székesfehérvár, Szent Flórián körút 6.
    Új gépjármű értékesítéssel kapcsolatos teljes körű adminisztráció Új autó értékesítők napi munkájának támogatása (számlázás, forgalomba helyezés) Adatrögzítés, táblázatok kezelése Riportok, statisztikák készítése Rendezvényeken való aktív részvétel Biztosítási és finanszírozási t...
    máj. 18.
  • Havi és időszakos adatszolgáltatási feladatok ellátása Kapcsolattartás alvállalkozókkal Szállítással kapcsolatos kimutatások készítése, ellenőrzése Szerződések aktualizálása
    máj. 17.
  • Hulladékszállítással összefüggő szervezési feladatok (tömörítős, konténerszállító jármű) Járatszervezés a hozzá kapcsolódó adminisztrációval együtt Napi adatrögzítési feladatok Adatfeldolgozás, - adatszolgáltatás – ellenőrzés Logisztikai központtal és ügyfélszolgálattal való szor...
    máj. 16.
  • Üzemeltetési asszisztens

    8000 Székesfehérvár, Had utca 1-3.
    folyamatos bérlői kapcsolattartás személyesen és telefonon: ingatlanok  látogatása, ellenőrzése, felújítások felügyelete, bérlők tájékoztatása a létesítmények folyamatos, magas minőségű üzemeltetésének biztosítása a kezelt ingatlanok műszaki állapotának aktuális ismerete, ellenőr...
    máj. 15.
  • számítógépes adatbázis karbantartása vevőkkel és potenciális vevőkkel való kapcsolattartás katalógusok küldése
    máj. 14.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim