Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Fejér megyében

34 db találat Szűrés
  • Otthonról végezhető telefonos munkára, felelős és érett gondolkodású friss nyugdíjasok jelentkezését várjuk. Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpontokat kell egyeztetni, útvonalterveket kell összeállítani. A feladat néha monoton, de kiszámíthatóan jövedelm...
    ma 19:13
  • - könyvelési anyagok feldolgozása, nyilvántartása - ügyfélkapus ügyintézések - költségvetési, pénzforgalmi statisztikák készítése - havi bevallások ügyintézése - munkaügyi adminisztrációk  
    tegnap 17:55
  • Általános adminisztrátor

    8000 Székesfehérvár, Holland fasor 4.
    operatív beszerzési tevékenységek adminisztratív kezelése szerződések, megrendelések előkészítése, nyomonkövetése általános adminisztratív feladatok logisztikával kapcsolatos feladatok segítése
    tegnap 11:55
  • Az Országos Jótékonysági Vadászat Nonprofit Kft felvételt hirdet 1 fő részére (részmunkaidő- 4 óra) irodai asszisztensi munkakör betöltésére.   Elvárás: - min. középfokú végzettség - kifogástalan számítógép kezelés (word,excel!, internet) - rendszer szintű gondolkodás - önálló mu...
    június 11.
  • Dokumentációk összegyűjtése a gyárakból és más forrásokból Csatlakozás az értekezletekhez és a projekt státuszú találkozókhoz a partnerekkel a folyamat támogatása érdekében A szükséges elektronikus dokumentáció elkészítése/eljuttatása belső, valamint külső ügyfelekhez jóváhagyásr...
    június 11.
  • angolra lefordított szövegek ellenőrzése, korrekciója a kinyert adatok rögzítése az adatok felhasználhatóságának, kezelhetőségének biztosítása.
    június 11.
  • Projekt asszisztens

    8000 Székesfehérvár, Kamilla utca 3.
    Beérkező megrendelések felrögzítése Szállítási határidők egyeztetése, visszaigazolása és figyelemmel kísérése Alapanyag igény továbbítása a megrendelő felé Beérkező alapanyag átvétele, visszaellenőrzése, rögzítése saját nyilvántartásba Megrendelések előkészítése gyártás ütemezésh...
    június 11.
  • ISO 45001 vállalatirányítási rendszer működtetésében és folyamatos fejlesztésében való aktív részvétel Belső auditok során rögzített EHS nem megfelelősségek nyomonkövetése, helyesbítő tevékenységek menedzselése Kapcsolattartás társfolyamatokkal, munkavédelmi dolgozói érdekképvise...
    június 11.
  • Kézbesítési igazolások, átvételi elismervények ellenőrzése kezelése Dokumentumbekérések teljesítése, üzleti levelezés Digitálisan küldött dokumentumok ellenőrzése és elfogadása, adatbázisunkba való feltöltése Papíralapú dokumentumok szkennelése és feltöltése a rendszerbe Támogat...
    június 10.
  • Projekt management folyamatok adminisztratív támogatása Adminisztrációs feladatok elvégzése Excel táblázatok kezelése, feltöltése Kimutatások készítése Kimutatási rendszerek kiépítése macro és pivot használatával  
    június 10.
  • Adatgyűjtés, adatbázisok felépítése Kapcsolattartás az értékesítési osztállyal Adatrendezés (pl. számlagyűjtés) Fuvarszervezéssel kapcsolatos teendők
    június 10.
  • ügyfélszolgálati teendők telefonon történő ellátása, termékinformáció nyújtása. szállítások telefonos egyeztetése. csomagfeladás, csomag összekészítés. számlázás, pénztár kezelés. adminisztrációs feladatok elvégzése. beérkező megrendelések feldolgozása, kezelése. e-mailen beérkez...
    június 10.
  • Legyél a KDRIÜ csapatának tagja!  Nemzetközi projektek (elsősorban Interreg Danube Transnational Programme, Interreg Central Europe Programme) menedzselésében jártas, tárgyalóképes angol nyelvtudással rendelkező PROJEKTMENEDZSER munkatársat keresünk! Elsősorban nemzetközi projekt...
    június 10.
  • Ár és árváltozások lekövetése Árelemzés, árazási javaslattétel Árazási folyamatokban való részvétel belső és piaci információk alapján Kiemelt partnerek rendelésállományának kezelése Reklamációk, visszaigazolások teljes körű kezelése Folyamatos kapcsolattartás a Partnerekkel/Vevő...
    június 10.
  • Minőségirányításhoz tartozó dokumentumok kezelése, aktualizálása, archiválása Nyilvántartások vezetése Részvétel az audit és inspekciós felkészülésekben Belső auditokban való részvétel, azok dokumentálása
    június 10.
  • az oktatók mellett az oktatásokon szakmai segítségnyújtás, adott szakrendszerből oktatás megtartása; oktatási anyagokkal (e-learning, egyéb elektronikus és papíralapú) kapcsolatos adminisztratív és szervezési feladatok ellátása; az ASP kapcsán felmerült egyéb szervezési feladatok...
    június 10.
  • Termeléshez nem kapcsolódó, indirekt eszközök és szolgáltatások beszerzésének teljes körű lebonyolítása Vállalati buszjáratok felügyelete, koordinációja, kapacitás és menetrendoptimalizáció Bel- és külföldi üzleti utazások megszervezése, repülőjegy-, szállás- és bérautó foglalás...
    június 10.
  • QR kód beléptetéssel kapcsolatos összes feladat, QR kód kiadás Szállítólevelek és egyéb dokumentumok, levelek lefűzése, rendszerezése Heti riport készítése Átadási dokumentáció összeállításában való közreműködés Levelezés és egyeztetés angol nyelven...
    június 09.
  • a cég által forgalmazott termékek értékesítéséhez irodai háttér nyújtása képviselőinknek napi kapcsolattartás főleg külföldi beszállítóinkkal szóban és írásban napi kapcsolattartás partnereinkkel szóban és írásban napi kapcsolattartás a kollégákkal árugazdálkodási program kezelés...
    június 09.
Pályázataim
Mentett állások
Állásértesítőim