Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett településen jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan végezhető állásokat.
Assistant manager állások Ecseren (adminisztráció, asszisztens, irodai munka)
6 db találat Ecser 15 km-es körzetében
Szűrés
-
Asszisztensi és adminisztratív feladatok ellátására keressük munkatársunkat üzemvezető kolléga munkájának segítésére. Feladatok: Beérkező üzleti hívások és üzenetek fogadása, megrendelések felvétele Ajánlatok előkészítése, munkaszámok generálása Munkalapok előkészítése, adminiszt...tegnap 16:43
-
Dokumentumok előkészítése, szerkesztése Nyilvántartások vezetése, határidők figyelemmel kísérése Házi pénztár kezelése Munkaügyi feladatok napi szintű ellátása Egyéb adminisztratív feladatok ellátása (számlák előkészítése, kintlévőségek nyilvántartása)...máj. 15.
-
Projektmenedzser feladatainak adminisztratív támogatása, információgyűjtés, döntéstámogatás Folyamatos kapcsolattartás ügyfelekkel és alvállalkozókkal Projektekhez kapcsolódó szerződések teljeskörű kezelése (előkészítéstől a teljes kifutásig) Projektdokumentációk elkészítésében v...máj. 14.
-
Szállítólevelek raktári rendszerünkbe (WAMAS) történő rögzítése Vásárlói rendelések dokumentálása Beérkező levelek feldolgozása Raktári és vásárlói reklamációk nyomonkövetése Kapcsolattartás áruházainkkal, beszállító partnereinkkel (magyar és német nyelven)...máj. 13.
-
office management with accounting skills office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and fil...máj. 14.
-
Your tasks: Support daily operation of department and department leader Management of department leader's calendar, organization of meetings and workshops, preparation of agendas Preparation of visits, participation and support follow-ups Organization and accounting of business t...máj. 11.