Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett településen jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan végezhető állásokat.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Ecseren egyetemi végzettséggel
15 db találat
Szűrés
-
Ipari szállítószalagok szerelésével foglalkozunk, ez a fő tevékenységünk. Különösen kiemelten foglalkozunk gumihevederek pályára építésével és végtelenítésével. Gyakran előfordul, hogy ezek a hevederek megsérülnek az üzemeltetés során, ezért rendszeresen végzünk javításokat is. A...máj. 24.
-
Mennyiségi és minőségi áruátvétel Betárolás targoncával és manuálisan (polcrendszerre és árutároló görgős eszközre) Árukiadás vevők részére szkenner segítségével Belső árumozgások teljesítése, komissiózásmáj. 25.
-
Adminisztratív feladatok elvégzése – szerződések, jegyzőkönyvek iktatása, lefűzése Érkező vendégek, ügyfelek fogadása Munkaterületekre való beléptetés ügyintézése Kapcsolattartás az alvállalkozókkal telefonon és email-en keresztül Jelenléti ívek kezelése, rögzítése Dokumentumok a...ma 15:45
-
16 éves stabil múlttal rendelkező ebéd házhozszállító cég az Interfood Plusz kft ügyfélszolgálatos munkakörbe keresi új kollégáját. Jelentkezz, ha egy fiatalos csaptatban szeretnél dolgozni, modern irodai környezetben és kiváló juttatásokkal. Legfontosabb feladatod lesz a bej...ma 13:14
-
Ezt neked találták ki, ha szeretsz: teljeskörűen adminisztrálni szállítmányokat vámügyintézni kereskedelemmel kapcsolatos dokumentumokat rögzíteni számlázni pénztárat kezelni bejövő és kimenő leveleket kezelni, iktatni és postázni meglévő ügyfelekkel és a vámhivatallal aktívan ka...tegnap 16:10
-
Szállítólevelek raktári rendszerünkbe (WAMAS) történő rögzítése Vásárlói rendelések dokumentálása Beérkező levelek feldolgozása Raktári és vásárlói reklamációk nyomonkövetése Kapcsolattartás áruházainkkal, beszállító partnereinkkel (magyar és német nyelven)...máj. 25.
-
Érkező vendégek, ügyfelek fogadása és kiszolgálása Központi telefonok, e-mailek kezelése Bejövő/kimenő dokumentumok, számlák, postai küldemények iktatása, kezelése Adminisztratív és szervezeti támogatás nyújtása a cég vezetőségének, munkatársainak Jelenléti ívek kezelése, rögzíté...máj. 25.
-
Partnerek által kivitelezett beszerzések nyomonkövetése, illetve támogatása Árajánlatok, rendelések készítése Bevételezés, számlázás Garancia, visszáru kezelése Ügyfelekkel/Vásárlókkal való kapcsolattartás Beszállító partnerekkel/kapcsolattartókkal való kommunikálás írásban és sz...máj. 24.
-
Generalist in Front Office HR Services (German Speaking)
Legyen az első 5 jelentkező között!2220 Vecsés, Lincoln útAnswering telephone and written enquiries relating to personnel administration at Bosch, taking into consideration legal, collective agreement and company requirements. Handling HR related questions, queries of our employees, managers and HR Business Partners. Active and daily us...máj. 24. -
Asszisztensi és adminisztratív feladatok ellátására keressük munkatársunkat üzemvezető kolléga munkájának segítésére. Feladatok: Beérkező üzleti hívások és üzenetek fogadása, megrendelések felvétele Ajánlatok előkészítése, munkaszámok generálása Munkalapok előkészítése, adminiszt...máj. 22.
-
- Partnerek által leadott rendelés, felvétele. - Számlák kezelése - Árlisták kezelése, szerkesztése - Partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás.máj. 22.
-
HR Ticketek kezelése Aktív részvétel a HR back office folyamatokban Kapcsolattartás a telephelyi kollégákkal HR Riportok készítése Dokumentáció archiválás Folyamatokat támogató egyéb adminisztratív feladatok elvégzésemáj. 20.
-
Vámügyintéző kollégák munkájának segítése Kapcsolattartás partnerekkel, külső irodákkal Excel táblázatok töltése, kezelése Bizonylatok archiválása, kezelésemáj. 19.
-
Dokumentumok előkészítése, szerkesztése Nyilvántartások vezetése, határidők figyelemmel kísérése Házi pénztár kezelése Munkaügyi feladatok napi szintű ellátása Egyéb adminisztratív feladatok ellátása (számlák előkészítése, kintlévőségek nyilvántartása)...máj. 15.
-
Általános irodavezetői feladatok ellátása. 2-4 fővel való közös csapatmunka. Ügyvezető munkájának segítése és támogatása.Bankkal, Lízing céggel és könyveléssel való kapcsolattartás, banki utalások kezelése. Kimutatások készítése havi rendszerességgel. Számítógépes adatbeviteli fe...máj. 11.