Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Ecseren középiskolai végzettséggel

19 db találat
Szűrés
  • Raktári adminisztrációval kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása A menetlevelek és egyéb fuvardokumentumok ellenőrzése, SAP rendszerben történő rögzítése Készletnyilvántartás pontos vezetése, leltármodul kezelése A szükséges adattáblák kitöltése EKAER rendszerben a szükség...
    tegnap 18:35
  • Vagyonvédelmi nagyvállalat Üllő területén történő munkavégzéssel,  gyakorlattal rendelkező munkaügyi adminisztrátor munkatársat keres. Feladatai közé tartozik: a vállalat működésének általános adminisztratív támogatása, a  munkaügyet érintő összes dokumentáció előkészítése a bérs...
    tegnap 12:47
  • Projektmenedzser feladatainak adminisztratív támogatása, információgyűjtés, döntéstámogatás Folyamatos kapcsolattartás ügyfelekkel és alvállalkozókkal Projektekhez kapcsolódó szerződések teljeskörű kezelése (előkészítéstől a teljes kifutásig) Projektdokumentációk elkészítésében v...
    ápr. 28.
  • A világítástechnikai vezető napi szintű támogatása adminisztrációs területen Határidős feladatok nyomon követése, folyamatos, teljeskörű ellenőrzése A műszaki projektek kivitelezése kapcsán keletkező dokumentumok rendszerezése, adminisztrálása Tervek előkészítésében való folyamat...
    ápr. 28.
  • bejövő számlák rögzítése szállítmányozással kapcsolatos adatrögzítés posta érkeztetése, scannelése rögzített adatok ellenőrzése
    ápr. 28.
  • Ügyfélszolgálati munkatárs Karriertipp!

    2142 Nagytarcsa, Alsó Ipari körút 10.
    bejövő hívások fogadása, rendelések rögzítése, panaszkezelés, kapcsolattartás a futárokkal, adminisztráció alkalmankénti hajnali munkakezdés és hétvégi munkavégzés
    ápr. 28.
  • Szállítmányok kezelésének megszervezése, adminisztrálása A szállítmányokhoz kapcsolódó riportok vezetése, számlák ellenőrzése, A szállítmányok interneten való nyomon követése, Folyamatos egyeztetés a vámügyintézőkkel, a vámkezelésekkel, árukezelésekkel kapcsolatban, Folyamatos eg...
    ápr. 27.
  • Kereskedelmi-project menedzser Karriertipp!

    2233 Ecser, Rákóczi utca 58-62.
    - árajánlatok készítése - megrendelések összeállítása, kezelése - projectek nyomonkövetése - kapcsolattartás a társosztályokkal - nyilvántartások készítése - elszámolások készítése
    ápr. 27.
  • Kereskedelmi munkatárs

    2142 Nagytarcsa, Petőfi Sándor u. 86.
    Telefonos és e-mailes kapcsolattartás ügyfeleinkkel angol nyelven Új ügyfelek felkutatása Árajánlatok készítése, panaszok/reklamációk kezelése Bejövő rendelések feldolgozása, számlázása, fuvarkövetési feladatok
    ápr. 26.
  • Általános irodavezetői feladatok ellátása. 2-4 fővel való közös csapatmunka. Ügyvezető munkájának segítése és támogatása.Bankkal, Lízing céggel és könyveléssel való kapcsolattartás, banki utalások kezelése. Kimutatások készítése havi rendszerességgel. Számítógépes adatbeviteli fe...
    ápr. 26.
  • Horvát nyelvű weboldal megjelenésének menedzselése, tartalmi és funkcionális működésének biztosítása  Új termék-feltöltés, termékleírások szerkesztése, folyamatának lekövetése, ellenőrzése Telefonon, e-mailben érkező érdeklődések kezelése, ügyfelek tájékoztatása...
    ápr. 25.
  • A gépjárműpark állapotának folyamatos ellenőrzése és műszaki felügyelete A gépjárművekhez kapcsolódó felszerelések beszerzése, nyilvántartása, raktározásának felügyelete Szervizelések, javítási munkák adminisztrációja Javítási- és minden egyéb, a gépjárműparkhoz kapcsolódó számla...
    ápr. 24.
  • Áruforgalmi folyamatok végrehajtása (bevételezés, rendelés kiírás, adatok rögzítése) Termék adatok karbantartása Képes árajánlatok készítése Beérkező árukról értesítés küldése Újdonság értesítők, egyeztetés az értékesítési csapattal és a raktárral A vállalatirányítási rendszerből...
    ápr. 23.
  • Projekt asszisztens

    Magyarország,Pest,Nagytarcsa
    precíz és pontos vagy nem riaszt az adminisztráció jól tudsz rendszerezni egyszerre több dologra is tudsz figyelni haladó szinten kezeled az excelt
    ápr. 20.
  • titkárnői feladatok ellátása (telefon kezelése, kimenő- bejövő posta) beléptető rendszer kezelése, vendégek fogadása pénzügyi és értékesítési bizonylatok adminisztrációja MUNKAIDŐ: Hétfő-csütörtök: 07:30 - 16:30-ig Péntek:              07:30 - 13:30-ig A munkakör jelenléti munkav...
    ápr. 17.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim