Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Diósdon

89 db találat
Szűrés
  • Irodai működés biztosítása (készletek ellenőrzése, rendelés-összekészítés, közösségi területek rendben tartása) Telefonok kezelése, postai ügyintézés Adminisztrációs feladatok ellátása Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Adatrögzítés, iktatás Munkatársak munkájának t...
    tegnap 11:05
  • Szállítószalag szerelő

    Országosan bárhonnan pályázható
    Ipari szállítószalagok szerelésével foglalkozunk, ez a fő tevékenységünk. Különösen kiemelten foglalkozunk gumihevederek pályára építésével és végtelenítésével. Gyakran előfordul, hogy ezek a hevederek megsérülnek az üzemeltetés során, ezért rendszeresen végzünk javításokat is. A...
    May. 24.
  • Adatrögzítés Adatbázis naprakészen tartása Gumiabroncs leltározás és logisztikai szállítások adminisztratív támogatása Heti/havi statisztikák, riportok készítése Beérkező számlák, szállítólevelek tételes ellenőrzése, adminisztrációja Szállítólevelek, számlák archiválása...
    tegnap 15:08
  • Mitarbeiter Prüfungsmanagement

    Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföld
    Als Mitarbeiter Prüfungsmanagement bist du im Bereich des Prüfungsmanagements angesiedelt. Du bekommst Tickets von unserem 1st level Teilnehmersupport und musst diese entsprechend den definierten SLAs lösen. Du kommunizierst per Mail und per Telefon. Du bist erster Anprechpartner...
    tegnap 09:08
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Cégünk a német EASTCON-BIOFLEX ® -holding magyarországi képviselete. Otthonról végezhető telefonos munka, melyre felelős és érett gondolkodású, friss nyugdíjasok, megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk.  Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpo...
    ma 00:35
  • Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...
    tegnap 17:40
  • Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...
    tegnap 14:10
  • Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...
    tegnap 14:07
  • - céges adminisztrációs és pénzügyi feladatok ellátása - cégünk ügyfeleivel való telefonos kapcsolattartás - kintlévőség kezelés - könyvelő irodával való kapcsolattartás - könyvelési anyagok összekészítése - közreműködés számlázásban - postai ügyintézés - egyéb, a cég mindennapi...
    tegnap 12:45
  • Árajánlatok, műszaki dokumentációk összeállítása Területi értékesítőinkkel és műszaki szaktanácsadóinkkal való kapcsolattartás Esetenként külföldi partnerekkel és vevőkkel való kapcsolattartás Iktatás, dokumentálás, nyilvántartások kezelése Kimutatások készítése, előadásanyagok s...
    tegnap 12:07
  • Ügyfél tájékoztatása telefonon, e-mailben a mérőcserékkel kapcsolatos információkról Mérőcserére időpont egyeztetés, időpont módosítás az ügyféllel Az ügyféllel leegyeztetett időpontok rögzítése a naptárba a szerelő kollégák részére Reklamációk és panaszok kezelése Számlák és mun...
    tegnap 11:05
  • A MAB Tarnóca Kft., az építőipar egyik meghatározó szereplője, Törökbálintra, központi irodai csapatába BESZERZÉSI ASSZISZTENS munkatársat keres. Szeretnél egy stabil hátterű, csaknem 30 éves múltú vállalatnál, modern irodai környezetben, változatos, izgalmas projektekben részt v...
    tegnap 09:10
  • Megrendelések feldolgozása a vállalatirányítási rendszerben, Rendelések kezelése piacteres partnereink felületein, (Emag, Mall stb) Számlák készítése, Feladócímkék készítése, kapcsolattartás a futárszolgálatokkal, Kimutatások és nyilvántartások készítése, vezetése, Raktári folyam...
    May. 28.
  • Általános recepciós feladatok ellátása Ügyfelek fogadása Központi telefonok és E-mailek kezelése Irodai adminisztratív munkában való aktív részvétel Bejövő és kimenő posta kezelése, nyilvántartás vezetése Beérkező számlák, iratok szkennelése, szétosztása Irodaszerek beszerzése...
    May. 28.
  • Online számlanyilvántartó rendszerbe adatok- és dokumentumok betöltése Adatok ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel Szoftverfejlesztés támogatása (észrevételek, javaslatok)
    May. 28.
  • Finance and Administrative Assistant

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Rugalmas - Budapest
    Title: Finance and Administrative Assistant  Reports to: Senior Finance Officer, Minority Rights Group Europe  Salary: 491 664 HUF gross for 5 days a week. This is initially a one-year full-time position with possibility for extension depending on future programmes and fundraisin...
    May. 28.
  • A recepció és a recepciósok napi szintű általános felügyelete 3 rendelőben. Havi és eseti beosztás tervezés a recepció számára. Számlák időszakos (havi, heti) ellenőrzése és javítása. Számlák felülvizsgálata, kiállítása. Terápiákkal kapcsolatos kommunikáció a pácienssekkel, esetl...
    May. 28.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim