Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Debrecenben 1-3 év tapasztalattal
10 db találat
Szűrés
-
termékregisztrációkhoz szükséges dokumentumok összeállítása kapcsolattartás a külföldi partnerekkel termékregisztrációs témákban minőségirányítási dokumentumok készítése, aktualizálása folyamatok és berendezések validálása, dokumentálásategnap 16:40
-
Napi áruforgalmi ügyintézés készletgazdálkodás függvényében Beszerzési igények egyeztetése Tárgyalások lebonyolítása, ajánlatok bekérése, kiértékelése Partnerekkel, beszállítókkal történő aktív kapcsolattartás Promóciók, aktivitások szervezése, marketing osztállyal való együttműk...máj. 28.
-
Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentációk előkészítése, nyilvántartások kezelése, külföldi regisztrációhoz szükséges dokumentációk összeállítá...máj. 27.
-
Termelési feladatok (megrendelők) gyártásához szükséges feltételek (dokumentációk) biztosítása, Társterületekkel történő kapcsolattartás, Bizonylatok, jegyzőkönyvek kiállítása, lejelentése, nyilvántartások naprakész vezetése, Az Integrált Irányítási Rendszerben előírt dokumentálá...máj. 27.
-
Angol-magyar és magyar-angol tolmácsolás műszaki megbeszéléseken, tárgyalásokon és prezentációkon Műszaki dokumentumok és anyagok fordítása Segítségnyújtás nemzetközi ügyfelekkel való kommunikáció során Együttműködés a műszaki csapatokkal és projektmenedzserekkel Előny: német nye...máj. 27.
-
Irodai és webshop adminisztrátor kollégánk változatos feladatokat lát el, irodai adminisztrációs feladatok és elektronikus felületek menedzselésén át egészen a beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézésig. Sokat tanulhatsz, fejlődhetsz, támogató csapat vesz majd körül! Akkor fogod j...máj. 26.
-
-irodai feladatok, rendelések rögzítése, értékesítés -készletezés, készletmozgás ellenőrzése, rendelések leadása -kimutatások készítése -kapcsolattartás a gyártókkal -kapcsolattartás kivitelezőkkel és viszonteladó partnerekkelmáj. 26.
-
- Cégek teljes körű könyvelési feladatainak elvégzése - Könyvviteli zárások, éves beszámolók összeállításában való részvétel - Adóbevallások elkészítése - Ügyfelekkel való kapcsolattartásmáj. 23.
-
Építésmenedzsment ellátása Projekt és építésmenedzsment támogatása Kommunikáció a külső beszállítókkal, partnerekkel, munkavállalókkal Bejövő áruk érkeztetése, dokumentálása Munkaügyi dokumentumok bekérése, ellenőrzésemáj. 21.
-
Beérkezett anyagok szállítóleveleinek kezelése, bevételezése Rendelések, protokoll megrendelések feldolgozása és kezelése Napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) Kapcsolattartás a vevőkkel és beszállítókkal Kim...máj. 21.