Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Debrecenben 1-3 év tapasztalattal

10 db találat
Szűrés
  • termékregisztrációkhoz szükséges dokumentumok összeállítása kapcsolattartás a külföldi partnerekkel termékregisztrációs témákban minőségirányítási dokumentumok készítése, aktualizálása folyamatok és berendezések validálása, dokumentálása
    tegnap 16:40
  • Napi áruforgalmi ügyintézés készletgazdálkodás függvényében Beszerzési igények egyeztetése Tárgyalások lebonyolítása, ajánlatok bekérése, kiértékelése Partnerekkel, beszállítókkal történő aktív kapcsolattartás Promóciók, aktivitások szervezése, marketing osztállyal való együttműk...
    máj. 28.
  • Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentációk előkészítése, nyilvántartások kezelése, külföldi regisztrációhoz szükséges dokumentációk összeállítá...
    máj. 27.
  • Termelési feladatok (megrendelők) gyártásához szükséges feltételek (dokumentációk) biztosítása, Társterületekkel történő kapcsolattartás, Bizonylatok, jegyzőkönyvek kiállítása, lejelentése, nyilvántartások naprakész vezetése, Az Integrált Irányítási Rendszerben előírt dokumentálá...
    máj. 27.
  • Irodai és webshop adminisztrátor kollégánk változatos feladatokat lát el, irodai adminisztrációs feladatok és elektronikus felületek menedzselésén át egészen a beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézésig. Sokat tanulhatsz, fejlődhetsz, támogató csapat vesz majd körül!   Akkor fogod j...
    máj. 26.
  • Kereskedelmi vezető asszisztens

    4034 Debrecen, Vámospércsi út 37.
    -irodai feladatok, rendelések rögzítése, értékesítés -készletezés, készletmozgás ellenőrzése, rendelések leadása -kimutatások készítése -kapcsolattartás a gyártókkal -kapcsolattartás kivitelezőkkel és viszonteladó partnerekkel
    máj. 26.
  • - Cégek teljes körű könyvelési feladatainak elvégzése - Könyvviteli zárások, éves beszámolók összeállításában való részvétel - Adóbevallások elkészítése - Ügyfelekkel való kapcsolattartás
    máj. 23.
  • Beérkezett anyagok szállítóleveleinek kezelése, bevételezése Rendelések, protokoll megrendelések feldolgozása és kezelése Napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) Kapcsolattartás a vevőkkel és beszállítókkal Kim...
    máj. 21.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim