Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák angol nyelvtudással, főiskolai végzettséggel
200 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Magánklinikáinkra beérkező páciensek üdvözlése, fogadása és informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban Időpontok egyeztetése és rögzítése A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása Számlázás, fizettetésápr. 26.
-
Key Account Managerek munkájának napi szintű támogatása, a rád bízott ügyfelek magas szintű kiszolgálása A tartós bérleti szerződéskötés adminisztrációja, adatrögzítés, -módosítás, igazolások, meghatalmazások kiállítása, az ehhez kapcsolódó dokumentumok iratkezelése, irattárazása...ápr. 26.
-
Bejövő számlák és bizonylatok érkeztetése, iktatása, valamint formai és tartalmi ellenőrzése A szervezet saját informatikai rendszerében történő adatrögzítés Szállítókkal való kapcsolattartás Banki utalások elvégzése, kivonatok feldolgozása Kimenő számlák kiállítása, informatikai...ápr. 26.
-
az iroda mindennapi működéséhez kapcsolódó adminisztratív, szervezési feladatok ellátása, az irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, recepciós feladatok ellátása, beérkező posta feldolgozása, kiküldendő levelek adminisztrálása, postakönyv vezetése, be...ápr. 26.
-
Társaság import folyamatainak teljeskörű ügyintézésében való részvétel Gyártó cégekkel való folyamatos kapcsolattartás, új gyártók, új termékek megkeresése, mintatermékek bekérése Import rendelések teljes dokumentációjának elkészítésében való részvétel, Vám okmányok és fuvarlevel...ápr. 26.
-
Kiadványokkal kapcsolatos nyilvántartások, folyamatok: - Szerző és más külsős szolgáltató adatbázisának folyamatos karbantartása - Licenc és royalty táblázat folyamatos vezetése - Szerzői jogdíjas nyilvántartás vezetése - Gyártási folyamatok adminisztrációja, ajánlatkérések - Köt...ápr. 26.
-
Ha szeretnél utazni, vitorlázni, szereted a kihívásokat, szeretnél karriert, akkor rád gondoltunk. az ügyvezető igazgató munkájának támogatása magán és üzleti programokon való részvétel budapesti céges és magánjellegű ügyintézés (kapcsolattartás szerelőkkel, lakásügyek intézése,...ápr. 26.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...ápr. 26.
-
az alapkezelő saját értékpapír szolgáltatásához kapcsolódó napi ügyfelszolgálati és ügyfélmegtartási feladatok ellátása új és meglevő ügyfélkör aktív támogatása ügyféldokumentációk és szerződések kezelése, ellenőrzése ügynöki értékesítés adminisztratív és szakmai támogatása, szám...ápr. 26.
-
Ügyfélkapcsolati munkatárs, Star Assist (Mercedes-Benz személygépjármű üzletág)
1117 Budapest, Hunyadi János út 6.Az ágazatban betöltött piacvezető pozíciónkat kiváló munkatársaink teljesítménye és prémium ügyfélkezelésünk biztosítja. Ügyfélkapcsolati munkatársaink kiemelkedően fontos feladatokat látnak el Mercedes-Benz személygépjármű szalonjainkban, hiszen az első benyomást kevesebb, min...ápr. 26. -
Telefonhívások, e-mailek kezelése, ügyfelek fogadása Havi irodaszer rendelés, egyéb beszerzési feladatok lebonyolítása Bejövő és kimenő küldemények iktatása, rendszerezése Tárgyaló helyiségek foglalási rendjének kezelése Nyilvántartások vezetése Dolgozói jelenléti ívek begyűjtése...ápr. 26.
-
Az értékesítő kollégák munkájának támogatása Kereskedelmi dokumentumok kezelése Értékesítési adatok elemzése, jelentések, prezentációk készítése Együttműködés a társosztályokkal (SCM, pénzügy, QM) és az anyavállalat munkatársaival Számlák, bónuszok nyomonkövetése Vevőkkel való ka...ápr. 26.
-
Te leszel az, aki gondoskodik arról, hogy a központi iroda zökkenőmentesen működjön. A napi rutinok mellett különös tekintettel az iroda nyitására és zárására, hogy mindenki a megfelelő környezetben kezdhesse és zárhassa a napot. A front office csapat tagjaként te lesz cégünk arc...ápr. 26.
-
Feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ben meghatározottaknak megfelelően végzi. A HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat rendszeres, tudományos és szervezeti teljesítménymérésével összefüggő feladatok ellátása, a kutatóhelyek értékelési módszertanának és eszköztárának fejlesztése. Szakmai...ápr. 26.
-
Vendégek és partnerek professzionális fogadása, ki-és beléptetése Megbeszélések előkészítése, a tárgyalók folyamatos tökéletes állapotának biztosítása Beérkező telefonhívások, e-mailek, valamint postai küldemények kezelése Irodával kapcsolatos karbantartások kezelése, kapcsolatta...ápr. 26.
-
Feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ben meghatározottaknak megfelelően végzi; Ellátja a HUN-REN Központ stratégiai tervezési feladatainak adminisztrációját; Ellátja a kutatóhelyek tudományos kutatással kapcsolatos tudományos, kutatási és kutatásszervezési ügyeinek adminisztrációjá...ápr. 26.
-
Supporting the Managing Directors at the development, implementation and follow up of the processes Coordinating the Administration Flow/Meetings of the Managing Directors’ office including approvals and contract signatures (Calendar Management) Preparation of scenarios and prepa...ápr. 26.
-
feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ében meghatározottaknak megfelelően végzi; ellátja a Stratégiai és Monitoring Főosztály részére érkező iratok átvételét, számítógépes iratkezelői rendszerben történő iktatását, a kimenő levelek postázását; teljeskörű adminisztráció, levelek, ira...ápr. 26.
-
Szerviz koordinátorok és szerviz mérnökök munkaidőbeosztás nyilvántartás, illetve távollétek kezelése, adminisztrálása, együttműködés a HR területtel. A Szervizhez érkező külső-belső (hiba)bejelentések és ügyféligények fogadása, azok rögzítése az ügyviteli rendszerben a szerződés...ápr. 26.
-
Adminisztratív támogatást nyújt az intézet mindennapi működéséhez, beleértve az időpontok és találkozók koordinálását, telefonok és e-mailek kezelését, valamint az iratkezelést. Felelős az adatbázisok és fájlrendszerek naprakész vezetéséért. Fogadja és irányítja a betegeket, ille...ápr. 26.