Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten 3-5 év tapasztalattal
142 db találat
Szűrés
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...ápr. 08.
-
Adatfelvételekben közreműködés (kérdezői munkák segítése, ellenőrzése, címlista kezelés, call center program használata, egyszerűbb statisztikák vezetése, készítése, kvóta menedzselés stb.) Kutatói munka segítése (fókuszcsoportok előkészítése, résztvevők fogadása, előszűrés, jegy...ápr. 20.
-
Társaság import folyamatainak teljeskörű ügyintézésében való részvétel Gyártó cégekkel való folyamatos kapcsolattartás, új gyártók, új termékek megkeresése, mintatermékek bekérése Import rendelések teljes dokumentációjának elkészítésében való részvétel, Vám okmányok és fuvarlevel...ápr. 20.
-
Kiadványokkal kapcsolatos nyilvántartások, folyamatok: - Szerző és más külsős szolgáltató adatbázisának folyamatos karbantartása - Licenc és royalty táblázat folyamatos vezetése - Szerzői jogdíjas nyilvántartás vezetése - Gyártási folyamatok adminisztrációja, ajánlatkérések - Köt...ápr. 20.
-
Marketing és üzleti stratégiai tervek készítése Workshopok digitalizálása a Miro és a FigJam platformokon Meetingeken való részvétel tapasztalatgyűjtés céljából Prezentációkészítésápr. 20.
-
AMIBEN A TE SEGÍTSÉGEDRE SZÁMÍTUNK: > Analízis mérnökök napi szintű támogatásában > Meghibásodott autóelektronikai termékek hibáinak reprodukálása és funkcionális vizsgálata > Mérési eljárások végrehajtása és dokumentálása > Projektekben való részvétel > Fejlesztés...ápr. 20.
-
Diákmunka - Irodai munka Minőségügyi adatgyűjtés, elemzés
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest XXI. kerületÍgy néz ki egy nap: A mérnökök tevékenységének támogatása és segítése a KPI és RCA folyamatok adminisztratív részében. Ezek optimalizálásában való ötletelés. Természetesen részt veszel az összes releváns megbeszélésen is. Feladatok: - Email-es kapcsolattartás a társosztályokkal -...ápr. 20. -
- Számlák rögzítése, - szkennelés, - Egyéb adminisztrációs feladatok.ápr. 20.
-
Szállítói és vevői számlák befogadása, igazoltatása, rögzítése Számlázás és számlahelyesbítés intézése Szerződések, teljesítés igazolások, megrendelők kezelése Dokumentum menedzsment feladatok Ügyféllel és alvállalkozókkal történő kapcsolattartás Magyarul és angolul történő level...ápr. 19.
-
Adminisztratív terület irányítása, szervezése, Adminisztratív tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása, Ügyvezető igazgató, továbbá a kereskedelmi és marketing vezető munkájának szakmai- és szervezési támogatása Egyéb szervezési, kapcsolattartói,...ápr. 19.
-
Az igazgatóság elnöke és az ügyvezetés munkájának támogatása Elsődleges kapcsolattartói szerepkör, levelezések, telefonhívások lebonyolítása külső és belső vezetőkkel különböző projektek és feladatok kapcsán Az igazgatóság elnöke szakmai és személyes programjainak menedzselése, b...ápr. 19.
-
Facility mérnök gyakornok diákmunka - III. kerület
Legyen az első 5 jelentkező között!1037 Budapest, Csillaghegyi út 37.Változatos feladatokban vehetsz részt, bele láthatsz és megismerheted az épületvillamossággal és épületgépészettel kapcsolatos területeket, mint: Hűtési- fűtési rendszerek Légtechnikai rendszerek Sűrített levegős rendszerek Épület villamosság Energiamenedzsment (ECON) Épületfelüg...ápr. 19. -
Customer Success Learning & Development gyakornok - Diákmunka
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest V.Aktív részvétel a prezentációk, munkasegédletek, hírlevelek és képzési anyagok elkészítésében. A képzési tartalmak felhasználásáról szóló jelentések és elemzések készítése Csapatod napi munkájának támogatása Együttműködés a partnerosztályokkal Egyéb adminisztratív feladatok ellát...ápr. 19. -
vámkezeléssel kapcsolatos ügyintézés egyéb adminisztratív feladatok ellátásaápr. 19.
-
Rendezvényszervezői tevékenység támogatása Fordítási feladatok ellátása Központi e-mailek kezelése Vizuális anyagok előkészítése A nemzetközi értékesítési csapat támogatása Egyéb adminisztrációs, irodai feladatok ellátásaápr. 19.
-
Utasok tájékoztatása és segítése Self-check in állomásokon való asszisztálás Sorok előszűrése és rendezése az általános pultok előttápr. 19.
-
- Kisebb nyomdai gyártások - anyagleadás, adminisztráció - Adatbázis kezelés - Adatgyűjtés - Adatfeltöltések weboldalra - Marketing költség adminisztráció Alvállalkozók adminisztrációja Szerződések, számlák, teljesítésigazolások Budget tábla precíz töltése és kezelése - Fordítás...ápr. 19.
-
Bejövő számlák rögzítésének ellenőrzése és könyvelése Készpénzes számlák kezelése napi szinten Részvétel az éves beszámoló következő évre való előkészítésének folyamatában A Bank főkönyvi és számlastruktúráját érintő változásokban való segédlet A havi zárási feladatokban való rés...ápr. 19.
-
Adatszolgáltatási csomagok összeállítása különböző szoftverekkel Amit kínálunk Betanulás után home office lehetőség Br. 1.900 Ft-os órabér Jó munkahelyi légkör Munkaidő 16-20 óra között tartó kötött munkarend, heti 2-3 napbanápr. 19.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása Postai ügyintézés Partnercégekkel való kapcsolattartás Marketing feladatokban való részvétel Kollégák munkájának támogatásaápr. 19.
-
Üzemeltetési adatok gyűjtése, elemzése, kimutatások készítése Részvétel üzemeltetés-szervezési tevékenységekben Üzemeltetési tevékenységek adminisztratív támogatása Kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkalápr. 19.