Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal
168 db találat
Szűrés
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitelmáj. 09.
-
Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...máj. 05.
-
Azonnali munkakezdéssel új kollégát keresünk főállású recepciós pozícióba. Munkaidő: hétfőtől - péntekig 7:00-15:00 óráig, napi 8 óra. Munkavégzés helye: Budapest, XVI. kerület (Örs vezér térről tömegközlekedéssel könnyedén megközelíthető)máj. 06.
-
- Áruk bevételezése és kiadása elektronikus rendszerbe - Import/ export okmányok ellenőrzése - Kapcsolattartás és ügyintézés az ügyfelekkel - Adminisztratív feladatok ellátásamáj. 06.
-
telefonhívások fogadása, ügyfelekkel egyeztetések lebonyolítása; ügyfelek személyes fogadása és kiszolgálása; e-mailek kezelése, válaszok koordinálása; perfekt, gyors – helyesírási szabályoknak megfelelő – gépelés; sablonlevelek önálló megszerkesztése, beadványok előkészítése (el...máj. 06.
-
- Az iroda mindennapi működéséhez kapcsolódó operatív feladatok ellátása (irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, irodai beszerzési feladatok) - Postai, futárszolgálati ügyintézés - Pénzügyi folyamatok kezelése (bejövő számlák rögzítése a vállalatirán...máj. 06.
-
Budapesti partnercégeinkhez irodaházakba keresünk helyettesítő recepcióst hétköznapi munkavégzésre napi 8 órában. A helyettesítés (előzetes betanítás után) előre egyeztetett napokon történik, kivételes esetekben akár 1 munkanapos értesítési határidővel. A helyettesítés nélküli na...máj. 06.
-
Bejövő ügyfélszolgálati hívások kezelése Bejövő ügyfélszolgálati emailek kezelés irodai admin igények összefogása és megoldása, szükséges eszközök, jóléti dolgok beszerzése egyéb irodai adminisztrációmáj. 06.
-
Informatikai beszerzésekkel kapcsolatos feladatok ellátása (Informatikai tárgyú beszerzések adminisztratív /ajánlatkérés, szerződéskötés, számlázás/ lebonyolításáért felelős szerepkör). Az adminisztrációs, ügyiratkezelési és szervezési feladatok ellátása. A felettes vezetők munká...máj. 06.
-
ügyvezető munkájának támogatása, asszisztencia kapcsolattartás a cégcsoport ügyfeleivel és partnereivel, belső és külső kollégák munkájának támogatása, üzleti partnerek fogadása projektek, megbízások határidejének és feladatainak követése, levelezés postázás, futárszolgálattal va...máj. 06.
-
ügyvezető és operatív vezető munkájának a támogatása vezetői jelentések, kimutatások, elemzések és prezentációk készítése vezetői tárgyalások szervezése, lebonyolítása, protokolláris feladatok támogatása projektmunkában való aktív részvétel klasszikus asszisztensi feladatok ellát...máj. 06.
-
- Vendégek érkeztetése, utaztatása, tájékoztatása és udvarias kiszolgálása - Foglalások kezelése - Szállodai szoftver, számlázó program napi szintű használata (természetesen betanítás után) - Fizettetés, számlák kiállítása - Kooperáció a hotel többi részlegével - Telefonok, e-mai...máj. 06.
-
Ügyvezető és Üzemeltetési vezető munkájának támogatása. Könyveléssel való kapcsolattartás. Kimenő és bejövő számlák iktatása, ahhoz kapcsolódó adminisztráció, belső ügyviteli rendszer használatának elsajátítása, hatékony kezelése. Árurendelés, optimális raktár töltöttség biztosít...máj. 06.
-
Szállítói számlák befogadása, ellenőrzése és iktatása vállalatirányitási rendszerben Számlák banki utalásra történő előkészítése Bankkivonatok letöltése és kezelése Szerződések, dokumentumok kezelése vállalati irat- és dokumentumkezelő rendszerben Szerződések és teljesítési igazo...máj. 06.
-
Megvalósult projektek, munkák utáni adminisztráció elvégzése, munkalapok számlázásra juttatása, problémás esetek kitisztázása back office vezető segítségével Szerződések nyilvántartások kezelése és frissítése. Új dokumentumok, sablonok és nyilvántartások létrehozása a vállalat ig...máj. 06.
-
Webáruházhoz kapcsolódó, online piacterek kezelése, termékek feltöltése Vásárlók fogadása és tájékoztatása előre egyeztett időpontokban Adminisztratív feladatok ellátása Segédkezés a tervezési, előkészítési folyamatokbanmáj. 06.
-
Konferenciára jelentkezők regisztrációjának naprakész karbantartása. Regisztrációk kezelése, szállásfoglalások rögzítése, visszaigazolása, kapcsolattartás, adatszolgáltatás Telefonos kapcsolattartás a résztvevőkkel Konferencia helyszínén személyes részvétel, a regisztrációk kezel...máj. 06.
-
Vezetők munkájának szervezése, adminisztratív segítsége továbbá: központi e-mail címre érkező levelek iktatása, telefonok fogadása posta kezelése számlázás, költségszámlák iktatása, könyvelése dokumentáció kezelése, rendezése gépkocsik karbantartásának szervezése vendégek fogadás...máj. 06.
-
Kapcsolattartás a partnerekkel és vevőkkel Adatrögzítés Szervízügyintézés Számlázásmáj. 06.
-
hazai és nemzetközi pályázatok figyelése hazai és nemzetközi pályázatok elkészítése támogatási szerződések előkészítése pályázati felületek kezelésemáj. 06.
-
Meglévő Ügyfelekkel/Partnerekkel kapcsolattartás Adminisztráció Bejövő- és kimenő posta kezelése Dokumentumok előkészítése az okmányiroda és a könyvelés számára Banki dokumentumok előkészítése Biztosítás ügyintézés Saját nyilvántartási rendszer vezetése, követése Beérkező számlák...máj. 06.
-
A kereskedelmi asszisztens munkaköre a munkáltató tevékenységéhez kapcsolható adminisztratív, ügyfélszolgálati, raktárkezelési, bel- és külkereskedelmi ügyintézési, valamint minden, az ügyvezető által meghatározott hasonló feladatok ellátására terjed ki. Folyamatos kapcsolattar...máj. 06.