Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Budapesten

181 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    ápr. 23.
  • Be- és kimenő postai küldemények teljeskörű kezelése (iktatás, postázás, azonosítás, szkennelés, nyilvántartási rendszerben rögzítés); Dokumentumok letöltése, kezelése, (MOKK, VIEKR, Cégkapu rendszerekből) fénymásolása, iktatása, postázásra történő előkészítése; Ügyfél-, és ügyle...
    ápr. 23.
  • Irodavezető asszisztens

    1037 Budapest, Montevideó utca
    Beérkező számlák érkeztetése, iktatása, szkennelése, folyamatba illesztése dokumentumkezelő rendszerbe Számlajóváhagyások menedzselése Beérkező számlák lefűzése, tértivevények tárolása Kimenő számlák kiküldése ügyfélnek  Kapcsolattartás a főkönyvelővel Irodával kapcsolatos (iroda...
    ápr. 23.
  • Alvállalkozói szerződések előkészítése Teljesítés igazolások előkészítése, adminisztrációja Beszerzések előkészítéséhez ártükör készítése Fontosabb megbeszélésekről írásos feljegyzés készítése Helyszíni jegyzőkönyv készítése Építési naplóba bejegyzések Formanyomtatványok, sablono...
    ápr. 23.
  • Szállodai recepciós

    1065 Budapest, Nagymező utca 27.
    Apartmanok felügyelete és zökkenőmentes működésének a biztosítása lenne a fő feladat Vendégek panaszainak kezelése, kérdéseinek megválaszolása és problémáik megoldása Folyamatos kapcsolattartás a szálloda más részlegeivel a zökkenőmentes működés biztosítása érdekében. A housekeep...
    ápr. 23.
  • Irodai munkatárs

    1117 Budapest, Alíz utca 1.
    Leendő kollégánkat keressük, napi 4 órás munkaidőben az alábbi feladatok elvégzésére:   Irodai feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, posta és küldemények kezelése, iktatása Iroda napi működésének fenntartása Kapcsolattartás, egyeztetés szolgáltatókkal Alkalomszerűen...
    ápr. 23.
  • Vendégek koordinálása, segítése Adminisztratív feladatok ellátás
    ápr. 23.
  • vevőkkel, beszállítókkal való kapcsolattartás kimenő-bejövő rendelések kezelése, nyomonkövetése számlázás áruforgalommal, raktározással kapcsolatos ügyintézés, raktárkezelés dokumentációkezelés ajánlatok készítése
    ápr. 23.
  • Utazásszervező

    1077 Budapest, Rottenbiller utca 34.
    Búvárutak előkészítése trópusi helyekre, könyvelési anyagok összekészítésére, raktárnyilvántartásra, előkészítésére keresünk irodai munkatársat kereskedelmi (sportfelszerelés szaküzlet) üzletünkbe, mely családi vállalkozásként üzemel.  
    ápr. 23.
  • Iroda nyitása, zárása; Ügyfelekkel és partnerekkel kapcsolattartás, vendégek fogadása; Dokumentumok nyilvántartása, archiválása, posta kezelése; Céges események szervezésének támogatása; Általános titkársági feladatok ellátása; Az iroda gördülékeny, zavartalan működésében való ré...
    ápr. 23.
  • We’re looking for someone with energy and enthusiasm to join our team. We need an individual with strong attention to detail to manage complex training programs and good people skills to build relationships with our clients. Duties are: map out training plans and schedules, manag...
    ápr. 23.
  • Általában: dokumentumok előkészítése, formázása, szerkesztése, archiválása; nyilvántartások, határidők figyelemmel kísérése. általános titkárnői feladatok (gépírás, szkennelés, fénymásolás, iktatás, postai- és egyéb adminisztrációs ügyek kézben tartása). Igény szerint: a személye...
    ápr. 23.
  • Beérkező telefonhívások és e-mailek fogadása, koordinálása Ügyfelek fogadása (magyarul és angolul), kiszolgálása Tárgyalások, meetingek, konferenciahívások előkészítése és szervezése A recepciós terület, a tárgyalók és a közös terek menedzselése, rendben tartása Bejövő és kimenő...
    ápr. 23.
  • A fő feladat - az ügyvezető jobb kezeként,- a cégcsoport gazdasági- és operatív működéshez szükséges feladatok koordinációja és adminisztrációja, kapcsolattartás a külső szolgáltató partnerekkel (pl: könyvelés, bérszámfejtés, ügyvéd, IT, iroda üzemeltetés) és office management...
    ápr. 23.
  • Recepciós

    1149 Budapest, Pillangó utca 28.
    Vendégek/partnerek fogadása Telefonhívások fogadása Postázási feladatok, bejövő posta érkeztetése DMS programba, kimenő levelek kezelése Számlák iktatása, rendszerezése Irodai beszerzések (irodaszerek, élelmiszerek stb.) Egyéb üzemeltetéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok S...
    ápr. 22.
  • Energetikai projektek adminisztratív és operatív feladatainak ellátása. Adatok feldolgozása, rendszerezése, kimutatások, prezentációk készítése. Projekt dokumentációk folyamatos nyomon követése, vezetése. Átadási dokumentáció technikai ügyintézése és kezelése. Külső partnerekkel...
    ápr. 22.
  • Igényled a változatosságot? Tudsz precízen adatokat és számlákat rögzíteni? Örömmel tölt el, ha segítségeddel szervezetten mennek a folyamatok? Jól és határozottan kommunikálsz magyarul és angolul? Nem ijedsz meg az egyszerű szervezési feladatoktól sem? Szívesen kóstolnál bele a...
    ápr. 22.
  • Dinamikus személyt keresünk, aki csatlakozik a csapatunkhoz mint Ingatlankezelő Asszisztens. Ez a beosztás közvetlenül segíti az Ingatlankezelőt a mindennapi munkájában, összpontosítva az ügyfélszolgálatra, adminisztratív feladatokra és a kapcsolattartásra. Követelmények: Magabiz...
    ápr. 22.
  • Pénzügyi asszisztens

    1052 Budapest, Semmelweis utca 14.
    Bővülő csapatunkba keresünk munkatársat "pénzügyi asszisztens" pozícióba. Jelenleg 50 fős, de folyamatosan bővülő fiatalos, lelkes csapatunkba irodai munkatársat keresünk főállásban , a cég pénzügyi folyamatainak segítésére és ellátására. Cégünk fő ágazatai a felsőkategóriás laká...
    ápr. 22.
  • bérlőkkel, partnerekkel, társosztályokkal való kapcsolattartás bérleti szerződések ellenőrzése, feldolgozása bérlői kimenő számlák készítése ingatlannal kapcsolatos beérkező számlák ellenőrzése, felosztása, adminisztrálása ingatlan portfólióval kapcsolatos adatszolgáltatások inga...
    ápr. 22.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim