Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten 5-10 év tapasztalattal
161 db találat
Szűrés
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...máj. 11.
-
Biztosításkötés Gépjárműlízing ügyintézés Szerződéskötés Számlák teljes körű iktatása és rögzítése Egyéb adminisztratív feladatok ellátása Okmányirodai ügyintézéshez a dokumentumok összeállítása Értékesítési Tanácsadók munkájának adminisztratív támogatása Ügyfelekkel történő kap...máj. 08.
-
Apartmanok felügyelete és zökkenőmentes működésének a biztosítása lenne a fő feladat Vendégek panaszainak kezelése, kérdéseinek megválaszolása és problémáik megoldása Folyamatos kapcsolattartás a szálloda más részlegeivel a zökkenőmentes működés biztosítása érdekében. A housekeep...máj. 08.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása Bejövő hívások fogadása Posta kezelése, iktatása Iratrendszerezés Szerződések, beadványok előkészítése, meghatalmazások készítése Elektronikus ügyintézési rendszerek használata Számlázási feladatok ellátása Ügyvédek napi munkájának segítése Ügyf...máj. 07.
-
Hitelezési szakértő munkájának támogatása Dokumentáció összeállítása Kalkulációk készítése Ügyfél kapcsolattartás Kapcsolódó adminisztrációmáj. 03.
-
Vezetők teljes körű támogatása Adminisztratív feladatok ellátása (számlák kezelése, könyvelési és bérszámfejtési anyagok előkészítése, kimutatások és elszámolások vezetése, stb.) Vezetők magánjellegű ügyeinek intézése Szakmai megbeszélésekre való felkészítés segítése, prezentáció...máj. 03.
-
Raktárunkba beérkező, illetve kimenő áruk iktatása, leltározása Naprakész raktár adminisztráció ügyviteli szoftverben ( Innonest ) Szállítólevelek és számlák készítése A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása Egyéb raktári és irodai adminisztráció AD-HOC...ápr. 30.
-
- kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.ma 13:15
-
Beszerzési és kiskereskedelmi folyamatok operatív támogatása Megrendelések feldolgozása és kezelése Élelmiszerboltokkal és beszállítókkal való kapcsolattartás (e-mailben és telefonon) Számla- és szerződéskezelés Beszállítói adatbázis karbantartása és kezelése Riportok elkészítése...máj. 02.
-
Kit keresünk? olyan emberre van szükségünk, aki kedvesen és udvariasan kommunikál a páciensekkel, mindemellett precízen végzi az ehhez kapcsolódó adminisztrációt. fontos az is, hogy magabiztosan fogadja a telefonhívásokat, akár angolul is. számunkra a megfelelő jelölt hosszú távr...máj. 10.
-
MINDENRE BETANÍTUNK! :) adminisztrációs feladatok, általános asszisztensi feladatok, pénzügyi, jogi csoporttal való együttműködés, részükre adatszolgáltatás, adatrögzítési és szkennelési feladatok, dokumentumok, táblázatok kezelése beérkező emailek, telefonok kezelése, megbeszél...máj. 10.
-
▪ Bejövő számlák feldolgozása, ▪ biztosítási káreseményekhez tartozó számlák ellenőrzése, ▪ számlák káradminisztrációs rendszerben történő rögzítése, ▪ kárkifizetések elektronikus engedélyezése, ▪ kárigénnyel kapcsolatos telefonos kapcsolattartás az ügyfelekkel és partnerekkel, ▪...máj. 10.
-
- Az iroda mindennapi működéséhez kapcsolódó operatív feladatok ellátása (irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, irodai beszerzési feladatok) - Postai, futárszolgálati ügyintézés - Pénzügyi folyamatok kezelése (bejövő számlák rögzítése a vállalatirán...máj. 12.
-
kapcsolattartás külföldi partnerekkel e-mailben és telefonon a kereskedelmi kollégák támogatása bel- és külföldi logisztika intézése megrendelések koordinálása (megrendelés leadás, visszaigazolás, stb) számlázás számlák, megrendelési dokumentumok kezelése könyvelővel való kapcsol...máj. 10.
-
Budapesti irodánkba keresünk értékesítési asszisztenst! Rendelések felvétele, feldolgozása, visszaigazolása Számlák, szállítólevelek elkészítése Emailek, hívások fogadása, kezelése Kintlévőségekről szóló értesítés küldése a partnerek felé, ennek nyomon követése Key Account-ok m...tegnap 15:47
-
Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartásamáj. 12.
-
Kapcsolat kialakítása és folyamatos ápolása a leendő és meglévő ügyfeleiddel; Új és használt ingatlanok értékesítése ügyfeleid igényei szerint; Az értékesítési folyamat teljeskörű lebonyolítása; Az irodában dolgozó értékesítők folyamatainak támogatása; Irodai adminisztrációs fela...máj. 06.
-
Telefonon keresztüli igényfelkeltés, időpont egyeztetés kereskedőknek (hideg hívások) Meglévő ügyfeleknek többletszolgáltatás értékesítés Kereskedők, területi vezetők munkájának támogatása Új ügyfelek, partnerek felkutatása Adminisztrációs feladatok elvégzése Szervezési, koordi...máj. 06.
-
operatív területen felmerülő dokumentációk ellenőrzése, rendszerezése (nyomon követés, lefűzés, pótlás, stb.) számlázáshoz kapcsolódó adminisztráció bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció személyi asszisztensi feladatok elvégzése (időpont egyeztetés, rendelés, stb.) esetleges...ma 09:30
-
Számlák, egyéb dokumentumok napi 4 órában történő: Szkennelése Összerendezése Iktató rendszerben történő rögzítése Irattározásamáj. 06.
-
Rendelések rögzítése a megfelelő rendszerben Egyéb adminisztrációs feladatok végzésema 15:17