Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XIII. kerületben 5-10 év tapasztalattal

75 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    ma 16:00
  • szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartása
    tegnap 15:45
  • A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...
    máj. 19.
  • Számlák küldése, fogadása Kapcsolattartás ügyfelekkel, a felmerülő problémák e-mailben történő kezelése Rendelések leadása és nyomonkövetése
    máj. 18.
  • Menedzser asszisztens

    1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.
    A vezető munkájának támogatása, szervezeten belüli ügyek intézése, ügyviteli, adminisztrációs feladatok koordinálása. A megbeszélések, értekezletek szervezése, egyeztetése, ütemezése, előkészítése, a lebonyolításban való közreműködés, jegyzőkönyv készítése. A határidők egyeztetés...
    máj. 18.
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    máj. 17.
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    máj. 17.
  • Kapcsolattartás Általános adminisztratív feladatok Esetenként fordítás és tolmácsolás
    máj. 17.
  • Cégek teljes körű bérszámfejtése, kapcsolódó analitikák vezetése Munkavállalók be- és kilépéséhez kapcsolódó feladatok ellátása Bejelentések, bevallások elküldése NAV felé Munkaviszonnyal kapcsolatos dokumentumok (munkaszerződések, tájékoztatók, munkaköri leírások, egyéb jogszabá...
    máj. 17.
  • Understand the relevant procedures and processes for the relevant Businesses, as well as the internal processes. Provide first line support to customers as and when required and respond to inbound queries Perform transactions and manage associated tasks for employee personal and...
    máj. 17.
  • Számlák küldése, fogadása Kapcsolattartás ügyfelekkel, a felmerülő problémák e-mailben történő kezelése Rendelések leadása és nyomonkövetése
    máj. 17.
  • Bérleti szerződések teljeskörű dokumentációjának kezelése Jegyzőkönyvek, meghatalmazások készítése Ügyfél adatbázis karbantartása Bérleti díj számlázás Üzemanyagkártya, autópályamatrica szolgáltatás Elszámolási összesítők készítése
    máj. 17.
  • bérletek és büfétermékek értékesítése, vendégek tájékoztatása, informálása, be-kiléptetése pénzkezelés telefonok fogadása, információ átadása
    máj. 17.
  • Az Igazgatóság tevékenységét érintő, elsődlegesen polgári jogi, államháztartás jogi és vagyonjogi szerződések, jogszabályok, belső szabályzatok véleményezése, előkészítése. Szerződésekkel kapcsolatos tájékoztató levelek megírása egyeztetve a szakterületekkel...
    máj. 17.
  • Projektek adminisztratív támogatása Heti ütemterv nyomon követése, karbantartása és elemzése Státusz riportálása, belső projekt kommunikációban részvétel
    máj. 15.
  • Csapatunk fontos részeként segíted tagjainkat a recepción, továbbá különböző adminisztratív tevékenységek és könnyű takarítási feladatok tartoznak munkakörödbe, igény esetén a cég termékeit is értékesíted a tagoknak. A munkaidő heti 30 óra reggel 7 és este 10 óra között, részben...
    máj. 15.
  • Fizikai dokumentumok digitalizációja; Adatrögzítés; Adminisztrációs feladatok; Dokumentumok ellenőrzése, irattárazás;
    máj. 15.
  • Irodai adminisztráció koordinálása (irodaszerek rendelése, postázás, futárszolgálatokkal, takarító cégekkel való kapcsolattartás) Kapcsolattartás ügyfelekkel, belföldi beszállítókkal, valamint a külföldi irodamenedzsmenttel A HR részleg munkájának támogatása Céges autók és számlá...
    máj. 14.
  • Hr projektasszisztens

    1137 Budapest, Szent István körút 2.
    Diákmunka projektek teljeskörű menedzselése Napi szintű kapcsolattartás a partnerekkel (megrendelések, igényekről való egyeztetés) Z, Y generáció felkutatása - toborzás, kiválasztás, beléptetés, diákokkal való kommunikáció Kimutatások, riportok készítése Bérszámfejtési feladatok,...
    máj. 14.
  • Budapesti irodánkba keresünk értékesítési asszisztenst!   Rendelések felvétele, feldolgozása, visszaigazolása Számlák, szállítólevelek elkészítése Emailek, hívások fogadása, kezelése Kintlévőségekről szóló értesítés küldése a partnerek felé, ennek nyomon követése Key Account-ok m...
    máj. 13.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim