Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák XIII. kerületben

82 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • a folyó projekteket adminisztratív oldalról támogatod felügyeled a projektekhez tartozó dokumentációk meglétét összeállítod a projekt átadási dokumentációkat irodaüzemeltetési és irodavezetői teendőket látsz el támogatod a divízióvezető, a projektvezetők, építésvezetők munkáját f...
    ápr. 21.
  • Projekt asszisztens

    1138 Budapest, Madarász Viktor utca
    Szerelésvezetők és projekt managerek támogatása (asszisztensi feladatok) A berendezések szerelési és átadási dokumentációjának készítése, kezelése Tanúsítások megrendelése, kapcsolattartás a tanúsító szervezetekkel Teljesítési igazolások készítése, számlákkal kapcsolatos ügyintéz...
    ápr. 21.
  • szerződések adatainak kezelése, rögzítése; ügyfél állomány naprakész adminisztrációja, ahhoz tartozó egyeztetések és rendszerszintű ellenőrzések, riportok készítése; alvállalkozók, partnerek, ügyfelek szóbeli (személyes, telefonos) / írásbeli tájékoztatása a munkakörhöz tartozó t...
    ápr. 21.
  • Az értékesítési csapat támogatása Gépjármű adatok rögzítése Forgalomba helyezési ügymenet támogatása Teljes finanszírozási ügyintézés Beszállítókkal, ügyfelekkel történő kapcsolattartás Biztosítási állomány kezelése Beszerzési folyamat támogatása...
    ápr. 21.
  • Job Description We are currently looking for a Tender and Procurement Engineer/Mechanical to join a top qualified and knowledgeable team of Engineers at our main office in Budapest. As a Tender and Procurement Engineer, your primary functions are to provide draft quotations for i...
    ápr. 21.
  • Havi zárás pénzügyi és számviteli  támogatása, pénzügyi kimutatások és jelentések készítése  Számlázási folyamatban való részvétel, beérkező tételek feldolgozása, ellenőrzése, számlázó és ügyviteli program kezelése, Banki tranzakciók előkészítése, kintlévőségek figyelemmel kíséré...
    ápr. 20.
  • Adatfelvételekben közreműködés (kérdezői munkák segítése, ellenőrzése, címlista kezelés, call center program használata, egyszerűbb statisztikák vezetése, készítése, kvóta menedzselés stb.) Kutatói munka segítése (fókuszcsoportok előkészítése, résztvevők fogadása, előszűrés, jegy...
    ápr. 20.
  • Pénzügyi adatok rögzítése Excel programban
    ápr. 20.
  • Támogassa a tanuló csapatot a tanulási tevékenységgel kapcsolatos adminisztráció minden vonatkozásában. A tanulással kapcsolatos rendszerek és platformok frissítése és karbantartása a szükséges adatokkal. Készítsen rendszeres és ad hoc jelentéseket különböző rendszerekről Kezelje...
    ápr. 20.
  • Key Account Managerek munkájának napi szintű támogatása, a rád bízott ügyfelek magas szintű kiszolgálása A tartós bérleti szerződéskötés adminisztrációja, adatrögzítés, -módosítás, igazolások, meghatalmazások kiállítása, az ehhez kapcsolódó dokumentumok iratkezelése, irattárazása...
    ápr. 20.
  • Jogi asszisztens

    1131 Budapest, Reitter Ferenc utca 132.
    Jogász napi munkájának támogatása Szerződések előkészítése Adminisztratív feladatok ellátása, a programmal kapcsolatos ügyintézés Szkennelés, iktatás, iratfeltöltés Iratok rendezése Nyilvántartások vezetése Postázás, bejövő postai levelek iktatása Kapcsolattartás ügyfelekkel, par...
    ápr. 20.
  • az iroda mindennapi működéséhez kapcsolódó adminisztratív, szervezési feladatok ellátása, az irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, recepciós feladatok ellátása, beérkező posta feldolgozása, kiküldendő levelek adminisztrálása, postakönyv vezetése, be...
    ápr. 20.
  • Gépjárműállomány naprakész ismerete, kifogástalan műszaki állapotának fenntartása (állapotfelmérés, javaslattétel javításra, karbantartásra) Káreseményekkel kapcsolatos (KGFB, CASCO) teljes körű adminisztráció, ügyintézés, eljárás a biztosítóknál és javító partnereknél Kapcsolatt...
    ápr. 20.
  • Ebben a munkakörben Ön az alábbi főbb tevékenységekkel járul hozzá a Társaság sikeres működéséhez: Back-office területen: a közterületi parkolás-üzemeltetésre vonatkozó jogszabályok ismeretével, a parkolási eseményekre beérkező írásos panaszok szakrendszerbe rögzítésével, a panas...
    ápr. 20.
  • Vezető napi programjainak támogatása Naptár kezelése és a határidők pontos nyomon követése Megbeszélések szervezése Bejövő és kimenő postai küldemények kezelése, adminisztrálása Dokumentumok iktatása
    ápr. 20.
  • Szállítói és vevői számlák befogadása, igazoltatása, rögzítése Számlázás és számlahelyesbítés intézése Szerződések, teljesítés igazolások, megrendelők kezelése Dokumentum menedzsment feladatok Ügyféllel és alvállalkozókkal történő kapcsolattartás Magyarul és angolul történő level...
    ápr. 19.
  • - A kockázatkezelési területen a hitelkockázatok mérése, elemzése statisztikai modellek felépítésével - Minősítési és egyéb kockázatkezelési modellek fejlesztése, monitoringozása - Hitelkockázati modellek fejlesztése
    ápr. 19.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim