Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztratív munkatárs állás, munka Budapesten (1-3 év tapasztalat)

293 db találat
Szűrés
  • Megrendeléssel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása és “sales” támogatás Elszállítások tervezése, koordinálása és nyomon követése Napi kapcsolattartás a partnerekkel, speditőr cégekkel Vámnyilatkozatok kezelése Export dokumentációk készítése (CMR, Annex VII) Kiszállításokho...
    máj. 28.
  • Irodai adminisztratív feladatok teljeskörű ellátása. A menedzsment és a munkatársak hatékony támogatása. Kapcsolattartás a partner vállalkozásokkal (pl. könyvelő iroda), adminisztrációs ügyek esetén. Számlázás, az ehhez szükséges kommunikáció (pl. adatbekérés) lebonyolítása az üg...
    máj. 29.
  • Cégünknél a raktározás, árukiadás folyamatának megújításához, illetve az adminisztratív terhek csökkentéséhez új munkatársat keresünk az alábbi feladatokra: A raktári folyamatok hatékony működtetése, beleértve: A napi szerelésekhez szükséges gépjárműkövető egységek és perifériá...
    máj. 28.
  • : Provide administration support to the Head of the Department and the Regulatory Compliance Officer with... ; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Kisgyermekeseknek; Főiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő... ; Jogi asszisztens, Adminisztratív munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Jog, Jogi... parents with small children; College; Administrator, Document Manager; Law Clerk, Legal Assistant... ; Administration, Assistance, Office Work; Law, Legal Advisory; English; junior; General work schedule ...
    máj. 28.
  • Budapest Adminisztrációs munkatárs a DLA Piper admin rendszerében végzett ügy és ügyfél adminisztráció... az általános, adminisztratív, támogató feladatokban adminisztratív területen szerzett minimum 2-3 éves... tapasztalat (nem elvárás a jogi adminisztrációban szerzett tapasztalat) kommunikációképes angol... , Dokumentumkezelő; Jogi asszisztens, Adminisztratív munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Jog, Jogi... ; Administrator, Document Manager; Law Clerk, Legal Assistant; Administration, Assistance, Office Work; Law...
    máj. 27.
  • ; Követelés kezelés, Behajtás; Jogi asszisztens, Adminisztratív munkatárs; Jog, Jogi tanácsadás; Pénzügy... , Könyvelés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános...
    máj. 28.
  •   kampányokhoz kapcsolódó adminisztratív tevékenység elvégzése kampányfotók feldolgozása nyilvántartások vezetése, táblázatok készítése megadott szempontok alapján ügyfélkezelési háttérmunkák irodai és logisztikai munkatársak munkájának operatív támogatása irodaműködéssel kapcsol...
    máj. 27.
  • A Zsidai Gasztronómiai Csoportban folyamatosan keresünk munkavállalókat számos pozícióra. Most adminisztratív munkatárs pozícióba keressük legújabb kollégánkat részmunkaidőben. ● Irodai fogyóeszközök utántöltése, beszerzése (pl: irodaszerek, konyhai termékek, papíráru, munkaruha)...
    máj. 28.
  • Vezetői asszisztens ügyvezető és operatív vezető munkájának a támogatása vezetői jelentések... ellátása (irodai üzemeltetés, eszközgazdálkodás, általános adminisztratív feladatok) telephelyi... , nyilvántartások vezetése, szervizek és kárügyek kezelése munkatársak támogatása, nyilvántartások... asszisztens; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy... ; Administrator, Document Manager; Personal Assistant; Financial Assistant; Administration, Assistance, Office...
    tegnap 13:50
  • Elsődlegesen adminisztratív munkakörbe keresünk rész-, vagy teljes munkaidőbe munkatársat XVIII. kerületi székházunkba. Feladatok: A vezetők munkájának támogatása, szervezeten belüli ügyek intézése, ügyviteli, adminisztrációs feladatok végzése, koordinálása. Megbeszélések, érteke...
    máj. 28.
  • Személyi anyagok, jelenléti ívek karbantartása, Munkaügyi adminisztráció (munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos adminisztráció, szerződések előkészítése, módosítások elkészítése stb.) Bérszámfejtéshez szükséges adatok előkészítése, ellenőrzése Szabadság tervezés és nyil...
    Friss
  • A cég és a termékek (cipők) képviselete. Vendégek fogadása, eligazítása, kínálása Tárgyalók előkészítése, megbeszélésekre való bekészítés Az iroda napi zökkenőmentes működésének koordinálása, kapcsolattartás külső partnerekkel, szolgáltatókkal Adminisztratív feladatok ellátása (k...
    máj. 29.
  • · Adatok rögzítése · Dokumentumok nyomtatása, másolása · Dokumentációk/levelezések (beleértve az e-dokumentációkat is) kezelése, iktatása, nyilvántartása, irattárazása, archiválása · Szövegszerkesztési, táblázatkezelési feladatok elvégzése · Szolgáltatókkal való kapcsolattartás ·...
    máj. 28.
  • ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkal
    tegnap 14:05
  • Heti 40 órában keressük kolléganőnket/kollégánkat ipari ingatlanok hasznosításával foglalkozó, nagy múltú cégünk X. kerületben található irodájába, az alábbi paraméterek szerint: számlázás (nagy machinátor és Microsoft Business Central ismerete előnyt jelent) kintlévőség kezelése...
    ma 11:47
  • iroda adminisztratív működésével kapcsolatos ügyek, beszerzések koordinálása, intézése beérkező/kimenő dokumentumok kezelés, iktatása, hagyományos és elektronikus archiválása kapcsolattartás külső szolgáltatókkal kimenő számlák kiállítása könyvelési munkafolyamatok adminisztratív...
    máj. 28.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása Ügyfelekkel való kapcsolattartás Pontos nyilvántartások, adatbázisok vezetése és naprakész rendszer működtetése
    máj. 29.
  • . Budapest Budapest Titkárságvezető A Szervezet adminisztratív tevékenységének támogatása; Napi ügyviteli... külső partnereivel, az Egyetem munkatársaival, szervezeti egységeivel. Felsőfokú végzettség Önálló... lehetőség Részmunkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Adminisztráció vezető; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Part-time work; Employee status... ; College; Head of Administration; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; General work schedule ...
    máj. 27.
  • Recepciós

    1052 Budapest, Türr István utca
    Főbb kihívások: a vendégek fogadása, eligazítása beérkező telefonhívások, posta, üzenetek kezelése, dokumentálása, előkészítése és nyilvántartása, a cég általános napi üzletvitelének elősegítése általános irodai feladatok ellátása: az irodai felszerelések beszerzésében való részv...
    máj. 26.
  • Adminisztratív feladatok: adatfeltöltés, adatátemelés, fuvarriportok-, nyilvántartások- és teljesítményelemzések- készítése, ill. folyamatos aktualizálása Excel-ben Beszerzési és készletgazdálkodási feladatok Menedzsment- és fuvarszervezők adminisztratív támogatása Számlákkal- és...
    máj. 28.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim