Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrátor állás, munka Budapesten (3-5 év tapasztalat)
52 db találat
Szűrés
-
operatív területen felmerülő dokumentációk ellenőrzése, rendszerezése (nyomon követés, lefűzés, pótlás, stb.) számlázáshoz kapcsolódó adminisztráció bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció személyi asszisztensi feladatok elvégzése (időpont egyeztetés, rendelés, stb.) esetleges...tegnap 09:30
-
- kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.tegnap 13:15
-
irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatástegnap 12:45
-
Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázásmáj. 11.
-
áruforgalmi folyamatokhoz kapcsolódó és műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, mennyiségi és minőségi ellenőrzést követően a megrendelt és beérkezett nyersanyagok bevételezése, heti és a havi forgalmi jelentések, kimutatások összeállítása, különböző dokumentumok rendszerezés...máj. 12.
-
HR osztály adminisztratív támogatása; Dokumentumok kezelése digitális és nyomtatott formában; Gyakornokok jelenléti íveinek kezelése; Egészségügyi szűrések, tűz- és munkavédelmi oktatások koordinálása; Kapcsolattartás társosztályokkal; Irodaszer és egyéb r...máj. 13.
-
Riportok készítése Meetingek szervezése Hívások kezelése Dokumentációkezelés Egyéb ad-hoc feladatok elvégzésetegnap 14:30
-
Ügyfelek telefonos támogatása Partner vállalatok angol nyelvű tájékoztatása Ügyfelek onboarding tevékenységének biztosítása Értékesítők informálása Egyéb adminisztrációs feladatok ellátásamáj. 10.
-
A Zsidai Gasztronómiai Csoportban folyamatosan keresünk munkavállalókat számos pozícióra. Most adminisztratív munkatárs pozícióba keressük legújabb kollégánkat részmunkaidőben. ● Irodai fogyóeszközök utántöltése, beszerzése (pl: irodaszerek, konyhai termékek, papíráru, munkaruha)...máj. 10.
-
Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartásamáj. 12.
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...máj. 10.
-
Site koordinátor Budapest Budapest Budapest Recepciós kolléga helyettesítése; Tárgyalók... ; Egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése. Min. középfokú végzettség; MS Office felhasználói szintű ismerete... ; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Recepciós; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol... ; junior; Általános munkarend; Part-time work; Employee status; High school; Administrator, Document... Manager; Receptionist; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; General work schedule ...tegnap 16:10
-
otthonos, bensőséges környezet kialakítása a ház lakói számára eseti kérdések megválaszolása vendégek útbaigazítása, támogatása beérkező vendégigények kezelése, szervezése csomagok, postai küldemények átvétele állandó személyzeti jelenlét biztosítása a lobbyban egyes házirend-bél...máj. 11.
-
Számlák, egyéb dokumentumok napi 4 órában történő: Szkennelése Összerendezése Iktató rendszerben történő rögzítése Irattározásamáj. 06.
-
Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...máj. 09.
-
; Részmunkaidő; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... munka; Angol; Általános munkarend; Student work; Part-time work; High school; Administrator, Document...tegnap 12:47
-
-Informing guests of the services offered at the hotel. -Register guests' request they may have during their stay. -Check in and check out guests. -Answering calls, email management and digital platforms. -Attention to possible complaints and claims. -Billing and collection of se...máj. 11.
-
; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... ; Administrator, Document Manager; Professional Assistant; Administration, Assistance, Office Work; English; flexible working hours ...tegnap 14:15
-
Kit keresünk? olyan emberre van szükségünk, aki kedvesen és udvariasan kommunikál a páciensekkel, mindemellett precízen végzi az ehhez kapcsolódó adminisztrációt. fontos az is, hogy magabiztosan fogadja a telefonhívásokat, akár angolul is. számunkra a megfelelő jelölt hosszú távr...máj. 10.
-
Gépjármű értékesítési asszisztens Meglévő Ügyfelekkel/Partnerekkel kapcsolattartás Adminisztráció... jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Értékesítési munkatárs; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem; Angol; junior; Általános munkarend; Part-time... work; Employee status; High school; Administrator, Document Manager; Sales Representative...máj. 12.