Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztrátor állás, munka Budapesten (3-5 év tapasztalat)

52 db találat
Szűrés
  • operatív területen felmerülő dokumentációk ellenőrzése, rendszerezése (nyomon követés, lefűzés, pótlás, stb.) számlázáshoz kapcsolódó adminisztráció bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció személyi asszisztensi feladatok elvégzése (időpont egyeztetés, rendelés, stb.) esetleges...
    tegnap 09:30
  • - kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.
    tegnap 13:15
  • Adminisztrátor 4 órában

    1115 Budapest, Forrás utca 3.
    irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatás
    tegnap 12:45
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    máj. 11.
  • áruforgalmi folyamatokhoz kapcsolódó és műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, mennyiségi és minőségi ellenőrzést követően a megrendelt és beérkezett nyersanyagok bevételezése, heti és a havi forgalmi jelentések, kimutatások összeállítása, különböző dokumentumok rendszerezés...
    máj. 12.
  • HR adminisztrátor (6/8 óra)

    1145 Budapest, Róna utca 174.
        HR osztály adminisztratív támogatása;     Dokumentumok kezelése digitális és nyomtatott formában;     Gyakornokok jelenléti íveinek kezelése;     Egészségügyi szűrések, tűz- és munkavédelmi oktatások koordinálása;     Kapcsolattartás társosztályokkal;     Irodaszer és egyéb r...
    máj. 13.
  • Ügyfelek telefonos támogatása Partner vállalatok angol nyelvű tájékoztatása Ügyfelek onboarding tevékenységének biztosítása Értékesítők informálása Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
    máj. 10.
  • A Zsidai Gasztronómiai Csoportban folyamatosan keresünk munkavállalókat számos pozícióra. Most adminisztratív munkatárs pozícióba keressük legújabb kollégánkat részmunkaidőben. ● Irodai fogyóeszközök utántöltése, beszerzése (pl: irodaszerek, konyhai termékek, papíráru, munkaruha)...
    máj. 10.
  • Irodai asszisztens

    1224 Budapest, Barackvirág utca 11.
    Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartása 
    máj. 12.
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    máj. 10.
  • Site koordinátor Budapest Budapest Budapest Recepciós kolléga helyettesítése; Tárgyalók... ; Egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése. Min. középfokú végzettség; MS Office felhasználói szintű ismerete... ; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Recepciós; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol... ; junior; Általános munkarend; Part-time work; Employee status; High school; Administrator, Document... Manager; Receptionist; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; General work schedule ...
    tegnap 16:10
  • otthonos, bensőséges környezet kialakítása a ház lakói számára eseti kérdések megválaszolása vendégek útbaigazítása, támogatása beérkező vendégigények kezelése, szervezése csomagok, postai küldemények átvétele állandó személyzeti jelenlét biztosítása a lobbyban egyes házirend-bél...
    máj. 11.
  • Számlák, egyéb dokumentumok napi 4 órában történő:   Szkennelése Összerendezése Iktató rendszerben történő rögzítése Irattározása
    máj. 06.
  • Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...
    máj. 09.
  • ; Részmunkaidő; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... munka; Angol; Általános munkarend; Student work; Part-time work; High school; Administrator, Document...
    tegnap 12:47
  • -Informing guests of the services offered at the hotel. -Register guests' request they may have during their stay. -Check in and check out guests. -Answering calls, email management and digital platforms. -Attention to possible complaints and claims. -Billing and collection of se...
    máj. 11.
  • Kit keresünk? olyan emberre van szükségünk, aki kedvesen és udvariasan kommunikál a páciensekkel, mindemellett precízen végzi az ehhez kapcsolódó adminisztrációt. fontos az is, hogy magabiztosan fogadja a telefonhívásokat, akár angolul is. számunkra a megfelelő jelölt hosszú távr...
    máj. 10.
  • Gépjármű értékesítési asszisztens Meglévő Ügyfelekkel/Partnerekkel kapcsolattartás Adminisztráció... jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Értékesítési munkatárs; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem; Angol; junior; Általános munkarend; Part-time... work; Employee status; High school; Administrator, Document Manager; Sales Representative...
    máj. 12.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim