Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XXII. kerületben 5-10 év tapasztalattal
10 db találat
Szűrés
-
beérkező rendelések, előrejelzések feldolgozása és kezelése SAP rendszerben értékesítéshez kapcsolódó adatok karbantartása, hiányzó adatok pótlása napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) kapcsolattartás a vevők...máj. 03.
-
ügyvezető igazgató és főkönyvelő munkájának segítése könyvelési dokumentáció előkészítése dokumentumok előkészítése adminisztratív feladatok elvégzése irodai eszközök beszerzése vendégek kiszolgálása (kávé, üdítő) hotel szoba foglalás kollégák és vendégek részére csomagküldés szo...máj. 03.
-
az üzemeltetési csapat tagjaként szervezi a beruházásokhoz, átépítésekhez, állagmegőrzéshez szükséges beszerzéseket, folyamatos kapcsolatot tart az alvállalkozókkal és beszállítókkal folyamatos kommunikáció és kapcsolattartás a bérlőkkel és a logisztikai parkok facility managment...máj. 02.
-
általános adminisztráció, ügyintézés, postázás, irodaszerek beszerzése, az iroda működésének fenntartása, irodarend ellenőrzése, munkaidő és szabadság nyilvántartása, új belépők/kilépők adminisztrációja, bejövő számlák kezelése, iktatása, nyilvántartások kezelése, szerződése...máj. 02.
-
Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartásaápr. 30.
-
Kimutatások, jelentések készítése Általános irodai adminisztráció (bank, posta, bejövő ajánlatok kezelése, számlák figyelése stb.) Műszaki bemutató- és előadásanyagok szerkesztése Műszaki szaktanácsadókkal való kapcsolattartás Esetenként külföldi partnerekkel és vevőkkel való kap...ápr. 30.
-
hazai és nemzetközi pályázatok figyelése hazai és nemzetközi pályázatok elkészítése támogatási szerződések előkészítése pályázati felületek kezeléseápr. 30.
-
Meglévő Ügyfelekkel/Partnerekkel kapcsolattartás Adminisztráció Bejövő- és kimenő posta kezelése Dokumentumok előkészítése az okmányiroda és a könyvelés számára Banki dokumentumok előkészítése Biztosítás ügyintézés Saját nyilvántartási rendszer vezetése, követése Beérkező számlák...ápr. 30.
-
Értékesítő kollégákkal folyamatos kommunikáció és a munkájuk a támogatása Beérkező rendelések feldolgozása és visszaigazolása Számlázás, szállítólevél készítés az ügyviteli rendszerben Készletek figyelése Szállítás szervezés Kommunikáció a raktárral...ápr. 25.
-
Integrált vállalatirányítási rendszerben elektronikus számlák kiállítása vevőkkel, telephelyekkel történő egyeztetés analitikus nyilvántartások vezetése egyéb számviteli és pénzügyi adminisztratív feladatok ellátásaápr. 23.