Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák XV. kerületben
23 db találat
Szűrés
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...máj. 22.
-
Monitoring, analysing and evaluating key digital customer journeys to drive and support journey improvement and optimization Support decision-making and strategy execution through in-depth understanding and analysis of user behaviour in the digital channel Gain business insights...máj. 19.
-
Munkáltató csepeli fémhulladék telephelyén a szükséges adminisztrációs feladatok elvégzése; Napi és havi készletek nyilvántartása a hulladék-nyilvántartó programban, szükség esetén manuálisan, papír alapon; Kapcsolattartás a beszállítókkal; A szállítást kísérő dokumentumok vissza...ma 10:45
-
KERESKEDELMI és PROJEKT Asszisztens Teljesmunkaidős pozíció Főbb feladatok: Meglévő (dedikált) vevővel történő folyamatos kapcsolattartás és kapcsolatépítés napi szinten bejövő ajánlatkérések feldolgozása és ajánlatadás Kapcsolattartás a megrendelőink, beszerzési vagy projekt ter...tegnap 14:53
-
Kapcsolattartás a partnerek és a cég között Kapcsolattartás a vevők és cég között Rendezvényszervezés Fordítás Személyes megbeszéléseknél tolmácsolásma 16:25
-
Adminisztratív feladatok elvégzése Statisztikai elemzések Szervezési feladatok Pénzügyi és könyvelési feladatok Információgyűjtés Személyi asszisztencia Projektmenedzsment Jelentések készítése Adatpontosság biztosításategnap 22:50
-
Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...tegnap 17:40
-
Projekt dokumentumok, szerződések, számlák, és egyéb fontos iratok rendszerezése és nyilvántartása, Kapcsolattartás a projekt érintettjeivel, beleértve a megrendelőket, alvállalkozókat és beszállítókat. E-mailek és telefonhívások kezelése, Rendszeres jelentések és statisztikák ké...tegnap 15:08
-
Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...tegnap 14:10
-
Felvételre kerülő kollégánk egy képzőcég napi, szakmai feladatait látja el csapatunkkal együttműködve. Üzletkötési feladatok nem merülnek fel, csak a képzésekkel kapcsolatos szakmai feladatok, úgymint: - dokumentáció önálló összeállítása, nyilvántartása, elszámolása; - online fel...máj. 22.
-
Title: Finance and Administrative Assistant Reports to: Senior Finance Officer, Minority Rights Group Europe Salary: 491 664 HUF gross for 5 days a week. This is initially a one-year full-time position with possibility for extension depending on future programmes and fundraisin...máj. 22.
-
Cégünk a német EASTCON-BIOFLEX ® -holding magyarországi képviselete. Otthonról végezhető telefonos munka, melyre felelős és érett gondolkodású, friss nyugdíjasok, megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk. Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpo...máj. 22.
-
A recepció és a recepciósok napi szintű általános felügyelete 3 rendelőben. Havi és eseti beosztás tervezés a recepció számára. Számlák időszakos (havi, heti) ellenőrzése és javítása. Számlák felülvizsgálata, kiállítása. Terápiákkal kapcsolatos kommunikáció a pácienssekkel, esetl...máj. 22.
-
Kreatív vagy, aki állandóan tele van ötletekkel? Mindezek mellett szereted az ötleteidet végig is kísérni egészen a megvalósulásig? Mindig is szerettél írni hosszabb-rövidebb szövegeket mondjuk Facebook-ra vagy egy blogba? Szeretsz egyedül dolgozni otthon, de jól érzed magad, ha...máj. 21.
-
Az idén 30 éves Grow Csoport keresi csapatának legújabb, lendületes és proaktív tagját! Cégcsoportunk a szervezetfejlesztés, vállalati tréningek, coachingok mellett, a piac egyik legnagyobb nyílt képzési palettáját is kínálja ügyfeleinek. Leendő munkatársunk a képzéseinket szerve...máj. 21.
-
office management with accounting skills office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and fil...máj. 20.
-
A vállalat weboldalainak és applikációinak tartalmi menedzselése Magyarországon. A vállalat weboldalainak és applikációinak tartalmi menedzselésének koordinálása az Európai országokban. Együttműködés a fejlesztői csapattal a rendszerfejlesztések vagy frissítések szükség szerinti...máj. 20.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...máj. 20.
-
Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása: rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...máj. 18.
-
Feladatod lesz a kimenő és beérkező levelek adminisztrációja, valamint a telefonkezelés. Teendőid közé fog tartozni a vendégek fogadása, vendéglátás előkészítése. Számítanak rád a pénzügyi osztály munkájának segítésében, legfőképpen a számlák iktatásában...máj. 17.
-
Uniós, kormányzati és leader pályázatok szakmai menedzselése ügyfelek részére Pályázat figyelés Utókövetési adminisztráció elvégézése Pénzügyi lezárásmáj. 16.