Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XIII. kerületben 1-3 év tapasztalattal

41 db találat
Szűrés
  • szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartása
    máj. 16.
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    máj. 10.
  • Bérleti szerződések teljeskörű dokumentációjának kezelése Jegyzőkönyvek, meghatalmazások készítése Ügyfél adatbázis karbantartása Bérleti díj számlázás Üzemanyagkártya, autópályamatrica szolgáltatás Elszámolási összesítők készítése
    tegnap 09:07
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    tegnap 15:20
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    tegnap 12:45
  • Kapcsolattartás Általános adminisztratív feladatok Esetenként fordítás és tolmácsolás
    tegnap 12:20
  • Az Irodavezető célja, hogy biztosítsa a vállalat napi adminisztrációs, szervezési és irodai feladatainak hatékony és zökkenőmentes működését, valamint támogassa a vállalat munkatársait és vezetőit. Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete. A munkatársak és vezetők tá...
    tegnap 00:45
  • In this position you will be responsible for the administrative and operational support of certain partner programs - mainly related to vendor marketing and business developments activites. YOUR TASKS WILL INCLUDE: Keeping track of partner programs and policies with a special att...
    máj. 16.
  • Kézi mosogatás Az eszközök előkészítése a gépi mosogatáshoz Autokláv és egyéb berendezések szakszerű kezelése Adminisztráció
    máj. 16.
  • Szakmai munkatárs

    1138 Budapest, Váci út 191.
    a projekt szakmai dokumentációnak előkészítése, szakmai anyagok feldolgozása, szükség szerint beépítése a projekt szakmai anyagaiba; szakmai értekezletek, egyéb találkozókon való részvétel; projekteseményeken való közreműködés, azok szakmai jellegű dokumentálásában való közreműkö...
    máj. 16.
  • Végrehajtási kérelmek kitöltése majd a jogtanácsos ellenőrzését követően beküldése a MOKK rendszerében, végrehajtókkal történő kapcsolattartás, végrehajtási ügyek nyomon követése, végrehajtói intézkedésekkel szemben kifogások előkészítése, folyamatban lévő végrehajtási ügyekben a...
    máj. 16.
  • Vezetőségi asszisztens

    1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 15.
    Termék– és anyagbemutatók, ügyféltalálkozók leszervezése belsőépítész, építész irodákkal Kapcsolattartás meglévő partnerekkel Értékesítéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása CRM rendszer használatával Folyamatban lévő munkákhoz kapcsolódó projekt menedzsment adminiszt...
    máj. 16.
  • Key Account Managerek munkájának napi szintű támogatása, a rád bízott ügyfelek magas szintű kiszolgálása A tartós bérleti szerződéskötés adminisztrációja, adatrögzítés, -módosítás, igazolások, meghatalmazások kiállítása, az ehhez kapcsolódó dokumentumok iratkezelése, irattárazása...
    máj. 16.
  • Az iroda folyamatos és zavartalan működésének biztosítása és koordinálása Bejövő hívások kezelése magyar és angol nyelven Bejövő és kimenő posta kezelése Beérkező számlák kezelése / adminisztrálása Postai ügyintézés, futárcégekkel való kapcsolattartás Irodaszerek rendelése Üzleti...
    máj. 15.
  • Számlázás előkészítése SAP-ban (alvállalkozói és megrendelői számlák, teljesítés igazolások készítése); Megrendelések rögzítése SAP-ban; A területekről anyagrendelések összegyűjtése, felrögzítése SAP rendszerben, kiszállítások nyomon követése; Kapcsolattartás a területi vezetőkke...
    máj. 15.
  • - Assist the Manager with daily administration - Manage the schedule by setting up meetings and visits - Organize the regular senior management meetings and other high priority meetings, one to ones, prepare agenda, sending out invitations and pre...
    máj. 14.
  • complex processing of incoming orders verification of the availability of the goods confirmation of delivery dates issuing the invoices verification of the cash flow cooperation with the Logistic Department maintaining high quality customer service creating a positive image of th...
    máj. 13.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim