Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XIII. kerületben angol nyelvtudással
31 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Az iroda folyamatos és zavartalan működésének biztosítása és koordinálása Bejövő hívások kezelése magyar és angol nyelven Bejövő és kimenő posta kezelése Beérkező számlák kezelése / adminisztrálása Postai ügyintézés, futárcégekkel való kapcsolattartás Irodaszerek rendelése Üzleti...tegnap 13:42
-
Work within the team to ensure TGAP, guidelines, Key Financial Controls, other relevant policies and processes are correctly implemented in the country of responsibility Meet business representatives to discuss issues · Actively prepare the ad hoc reports Balance sheet reconcilia...tegnap 13:30
-
Amennyiben egy támogató közösségben szeretnéd folyamatosan bővíteni elméleti és gyakorlati tudásodat, szereted a gondolkodást igénylő könyvelési feladatokat, és egyértelmű karrierútra vágysz, akkor ezt szeretni fogod: A mindennapjaid része lesz a napi könyvelési feladatok elvégzé...tegnap 09:25
-
kategória menedzserek munkájának napi szintű támogatása; elemzések, kimutatások készítése, adminisztrációs feladatok, szervezési teendők, határidők nyomon követése, azok betartása és betartatása belső értekezletekre való előkészületek, prezentációk készítése forgalmi jelentések...ápr. 29.
-
Irodai adminisztráció koordinálása (irodaszerek rendelése, postázás, futárszolgálatokkal, takarító cégekkel való kapcsolattartás) Kapcsolattartás ügyfelekkel, belföldi beszállítókkal, valamint a külföldi irodamenedzsmenttel A HR részleg munkájának támogatása Céges autók és számlá...ápr. 29.
-
Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...ápr. 29.
-
Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...ápr. 29.
-
Kapcsolattartás Általános adminisztratív feladatok Esetenként fordítás és tolmácsolásápr. 29.
-
Gépjármű-finanszírozási dokumentumok tartalmi ellenőrzése, javítása, ezzel kapcsolatos adatrögzítés a saját fejlesztésű vállalati szoftverben Ügyfelek bonitásvizsgálata (magánszemélyek és cégek jövedelmi / pénzügyi adatainak elemzése) Banki folyósítások előkészítése, szoros együt...ápr. 29.
-
Kezelt lakásokkal kapcsolatos karbantartási igények megoldása emailen, illetve telefonon angol és magyar nyelven. Szakági karbantartók, illetve időpontok koordinálása. Folyamatban levő, illetve elvégzett munkák lekövetése, rendszerben történő adat regisztrálása...ápr. 28.
-
Te fogsz felelni az árajánlatok készítéséért, bekéréséért és értékeléséért Te készíted el a szállítóleveleket és kimenő számlákat Te leszel az első számú kapcsolattartó a partnerekkel, ügyfelekkel és vevőkkel Részt fogsz venni a kiszállítások megszervezésében Neked kell kialakíta...ápr. 28.
-
A fő feladat - az ügyvezető jobb kezeként,- a cégcsoport gazdasági- és operatív működéshez szükséges feladatok koordinációja és adminisztrációja, kapcsolattartás a külső szolgáltató partnerekkel (pl: könyvelés, bérszámfejtés, ügyvéd, IT, iroda üzemeltetés) és office management...ápr. 28.
-
Biztosítási káresemények adminisztrációjának feldolgozása, elbírálása, kifizetések előkészítése Kárbejelentések felülvizsgálata, hiányzó adatok kezelése Napi szintű kapcsolattartás (telefonon, írásban) a megbízókkal, partnerekkel Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megf...ápr. 28.
-
Beszerzések menedzselése Facility-menedzsment - kapcsolat az irodaház üzemeltetőivel, bérbeadókkal Autóflotta kezelése A recepció koordinálása, valamint a recepcióhoz kapcsolódó észrevételek/kérések kivizsgálása, a recepció működésének folyamatos fejlesztése, hatékonyságának...ápr. 27.
-
Life1 Fitnesztermekbe beérkező vendégek üdvözlése, fogadása és informálása. Belépőjegyek, bérletek értékesítése. Fizettetés, pénztárgép használata. A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása.ápr. 27.
-
a folyó projekteket adminisztratív oldalról támogatod felügyeled a projektekhez tartozó dokumentációk meglétét összeállítod a projekt átadási dokumentációkat irodaüzemeltetési és irodavezetői teendőket látsz el támogatod a divízióvezető, a projektvezetők, építésvezetők munkáját f...ápr. 27.
-
Szerelésvezetők és projekt managerek támogatása (asszisztensi feladatok) A berendezések szerelési és átadási dokumentációjának készítése, kezelése Tanúsítások megrendelése, kapcsolattartás a tanúsító szervezetekkel Teljesítési igazolások készítése, számlákkal kapcsolatos ügyintéz...ápr. 27.
-
Key Account Managerek munkájának napi szintű támogatása, a rád bízott ügyfelek magas szintű kiszolgálása A tartós bérleti szerződéskötés adminisztrációja, adatrögzítés, -módosítás, igazolások, meghatalmazások kiállítása, az ehhez kapcsolódó dokumentumok iratkezelése, irattárazása...ápr. 26.
-
az iroda mindennapi működéséhez kapcsolódó adminisztratív, szervezési feladatok ellátása, az irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, recepciós feladatok ellátása, beérkező posta feldolgozása, kiküldendő levelek adminisztrálása, postakönyv vezetése, be...ápr. 26.
-
Supporting the Managing Directors at the development, implementation and follow up of the processes Coordinating the Administration Flow/Meetings of the Managing Directors’ office including approvals and contract signatures (Calendar Management) Preparation of scenarios and prepa...ápr. 26.