Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XIII. kerületben 3-5 év tapasztalattal
45 db találat
Szűrés
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...máj. 11.
-
Mélyépítésben jártas jelentkezőket keresünk építőipari területre mélyépítési, injektálási feladatokra. Betanított munkás kollégánk feladata minden hétköznap reggel pontosan megjelenni telephelyünkön, ahonnan kivitelező csapataink az adott napra ütemezett kivitelezés helyszínére u...máj. 13.
-
Az értékesítési csapat támogatása Gépjármű adatok rögzítése Forgalomba helyezési ügymenet támogatása Teljes finanszírozási ügyintézés Beszállítókkal, ügyfelekkel történő kapcsolattartás Biztosítási állomány kezelése Beszerzési folyamat támogatása...tegnap 15:07
-
Amennyiben egy támogató közösségben szeretnéd folyamatosan bővíteni elméleti és gyakorlati tudásodat, szereted a gondolkodást igénylő könyvelési feladatokat, és egyértelmű karrierútra vágysz, akkor ezt szeretni fogod: A mindennapjaid része lesz a napi könyvelési feladatok elvégzé...tegnap 13:17
-
A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...tegnap 09:29
-
Projektek adminisztratív támogatása Heti ütemterv nyomon követése, karbantartása és elemzése Státusz riportálása, belső projekt kommunikációban részvételma 11:40
-
Csapatunk fontos részeként segíted tagjainkat a recepción, továbbá különböző adminisztratív tevékenységek és könnyű takarítási feladatok tartoznak munkakörödbe, igény esetén a cég termékeit is értékesíted a tagoknak. A munkaidő heti 30 óra reggel 7 és este 10 óra között, részben...ma 10:08
-
Számlázás előkészítése SAP-ban (alvállalkozói és megrendelői számlák, teljesítés igazolások készítése); Megrendelések rögzítése SAP-ban; A területekről anyagrendelések összegyűjtése, felrögzítése SAP rendszerben, kiszállítások nyomon követése; Kapcsolattartás a területi vezetőkke...ma 08:10
-
Irodai adminisztráció koordinálása (irodaszerek rendelése, postázás, futárszolgálatokkal, takarító cégekkel való kapcsolattartás) Kapcsolattartás ügyfelekkel, belföldi beszállítókkal, valamint a külföldi irodamenedzsmenttel A HR részleg munkájának támogatása Céges autók és számlá...tegnap 15:40
-
Diákmunka projektek teljeskörű menedzselése Napi szintű kapcsolattartás a partnerekkel (megrendelések, igényekről való egyeztetés) Z, Y generáció felkutatása - toborzás, kiválasztás, beléptetés, diákokkal való kommunikáció Kimutatások, riportok készítése Bérszámfejtési feladatok,...tegnap 13:13
-
a márkakereskedői hálózatból érkezett támogatási kérelmek kezelése, cégen belüli támogatási kérelmek kezelése, adatbázisok kezelése, cégellenőrzések lefolytatása és dokumentálása, leválogatások, listák készítése, utólagos ellenőrzések folytatása, ad-hoc jelentések és prezentációk...tegnap 10:50
-
complex processing of incoming orders verification of the availability of the goods confirmation of delivery dates issuing the invoices verification of the cash flow cooperation with the Logistic Department maintaining high quality customer service creating a positive image of th...máj. 13.
-
Feladataid közé tartozik majd: - a halláscentrum működésének a támogatása, - ügyfelekkel való kommunikáció, és az ő irányításuk, - az audiológus keze alá dolgozol, segíted az ő munkáját, - szakmai továbbképzéseken való részvétel, - a halláscentrum adminisztratív támogatása, - a j...máj. 13.
-
Te kezedben lesz a Promo kiküldés folyamatának adminisztrálása és felügyelete (Line-Up kezelése, kiküldés folyamata, csatornákkal való egyeztetések). Kapcsolatot fogsz tartani a társosztályokkal. Aktívan fogsz részt venni az adminisztrációs rendszer karbantartásában, folyamatos f...máj. 13.
-
Budapesti irodánkba keresünk értékesítési asszisztenst! Rendelések felvétele, feldolgozása, visszaigazolása Számlák, szállítólevelek elkészítése Emailek, hívások fogadása, kezelése Kintlévőségekről szóló értesítés küldése a partnerek felé, ennek nyomon követése Key Account-ok m...máj. 13.
-
Több, egymás mellett párhuzamosan futó, uniós és hazai forrásból megvalósuló pályázat teljes körű projektmenedzseri tevékenységének támogatása és adminisztrációja (alvállalkozói számlák, dokumentumok kezelése) Szakmai beszámolók elkészítése Eseményekkel kapcsolatos dokumentumok e...máj. 13.
-
Adminisztratív feladatok bejövő posta átvétele, feldolgozása (iratok érkeztetése, kezelése, továbbítása a telephelyen belül és más telephelyek felé) kimenő levelek postázása számlák iktatása iktatóprogramban nyilvántartások, adatbázisok kezelése (munkaruha, stb.) rendszerszintű a...máj. 13.
-
A vezető munkájának teljes körű támogatása A vezető naptárának kezelése, időpontok egyeztetése Általános és személyes asszisztencia Titkársági és adminisztratív feladatok ellátása Kapcsolattartás az anyabanki és leányvállalati szervezeti egységekkel, továbbá az ehhez kapcsolódó...máj. 13.
-
Beérkező és kimenő ügyiratok kezelése (érkeztetés, iktatás, postázás), Határidős munkák nyilvántartása, figyelemmel kísérése, azok koordinációja, Havi adatszolgáltatások biztosítása (jelenléti ívek kezelése, szabadság nyilvántartása), Belső irattár kezelése, A szakterület tárgyal...máj. 13.
-
telefonhívások fogadása, ügyfelekkel egyeztetések lebonyolítása; ügyfelek személyes fogadása és kiszolgálása; e-mailek kezelése, válaszok koordinálása; perfekt, gyors – helyesírási szabályoknak megfelelő – gépelés; sablonlevelek önálló megszerkesztése, beadványok előkészítése (el...máj. 12.
-
Az iroda folyamatos és zavartalan működésének biztosítása és koordinálása Bejövő hívások kezelése magyar és angol nyelven Bejövő és kimenő posta kezelése Beérkező számlák kezelése / adminisztrálása Postai ügyintézés, futárcégekkel való kapcsolattartás Irodaszerek rendelése Üzleti...máj. 12.
-
A vezető munkájának támogatása, szervezeten belüli ügyek intézése, ügyviteli, adminisztrációs feladatok koordinálása. A megbeszélések, értekezletek szervezése, egyeztetése, ütemezése, előkészítése, a lebonyolításban való közreműködés, jegyzőkönyv készítése. A határidők egyeztetés...máj. 12.