Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák XIII. kerületben

17 db találat
Szűrés
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    tegnap 00:00
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    máj. 05.
  • Végrehajtási kérelmek kitöltése majd a jogtanácsos ellenőrzését követően beküldése a MOKK rendszerében, végrehajtókkal történő kapcsolattartás, végrehajtási ügyek nyomon követése, végrehajtói intézkedésekkel szemben kifogások előkészítése, folyamatban lévő végrehajtási ügyekben a...
    ma 11:48
  • irodáinkhoz tartozó pénzügyi feladatok támogatása, kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák feldolgozása, könyvelés-előkészítés, pénztár készítés banki utalások előkészítése, kivonatok letöltése pénzügyi egyeztetések partnereinkkel, könyvelőnkkel irodáink működésének támogatása...
    ma 17:15
  • Az irodavezető és a munkatársak adminisztratív támogatása (szkennelés, fénymásolás, aláíratás) posta kezelése, iktatás iratok, dokumentumok, szerződések teljeskörű adminisztrációjában való segítségnyújtás belső rendszerek használata Munkavégzés: 13. Kerület Munkaidő:  H-P 8:00-16...
    ma 11:41
  • Ügyfelek telefonos támogatása Partner vállalatok angol nyelvű tájékoztatása Ügyfelek onboarding tevékenységének biztosítása Értékesítők informálása Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
    ma 10:01
  • Teljes körű, naprakész könyvelés Banki utalások összeállítása, bankszámlakivonat könyvelése Vevőkkel és szállítókkal folyószámla-egyeztetés Vevők fizetőképességének, pénzügyi adatainak vizsgálata Bejövő számlák rögzítése Kimenő számlázás Kimutatások, riportok készítése, további a...
    tegnap 11:10
  • Üzemeltetési költségek nyomon-követése, együttműködés a pénzügyi osztállyal Bérlői szerződések készítése, lejárt szerződések újrakötése Kiadó irodahelyiségek bemutatása az érdeklődők részére Beérkező számlák ellenőrzése, jóváhagyásra történő előkészítése Riportok készítése a cég...
    máj. 08.
  • Recepciós, titkársági és egyéb adminisztratív feladatok ellátása Ügyfelek fogadása Beérkező és kimenő postai küldemények kezelése, rendszerezése és iktatása Futárszolgálat kezelése Telefonhívások kezelése Általános titkárnői feladatok elvégzése (nyomtatás, fénymásolás, szkennelés...
    máj. 08.
  • complex processing of incoming orders verification of the availability of the goods confirmation of delivery dates issuing the invoices verification of the cash flow cooperation with the Logistic Department maintaining high quality customer service creating a positive image of th...
    máj. 07.
  • Páciens koordinátor

    1138 Budapest, Esztergomi út 66.
    Budapesti gasztroenterológiai magánrendelőbe munkatársat keresünk összetett, de elsősorban pácienskoordinátori munkakörbe, részmunkaidőben Feladatok: páciensek fogadása, adatainak rögzítése az orvosi rendszerben kapcsolattartás, időpont egyeztetés, körültekintő rögzítés az előjeg...
    máj. 07.
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    máj. 05.
  • Levelezések lebonyolítása külső partnerekkel, beérkező megkeresések megválaszolása, adatrögzítési, adategyeztetési feladatok ellátása. Az állam által örökölt vagyonelemek nyilvántartásba történő beléptetésének, kiléptetésének kezdeményezése, ehhez kapcsolódóan excel táblázat kész...
    máj. 04.
  • A fő feladat - az ügyvezető jobb kezeként,- a cégcsoport gazdasági- és operatív működéshez szükséges feladatok koordinációja és adminisztrációja, kapcsolattartás a külső szolgáltató partnerekkel (pl: könyvelés, bérszámfejtés, ügyvéd, IT, iroda üzemeltetés) és office management...
    máj. 04.
  • bérletek és büfétermékek értékesítése, vendégek tájékoztatása, informálása, be-kiléptetése pénzkezelés telefonok fogadása, információ átadása
    máj. 01.
  • Projektek adminisztratív támogatása Heti ütemterv nyomon követése, karbantartása és elemzése Státusz riportálása, belső projekt kommunikációban részvétel
    ápr. 30.
  • Feladatod lesz a nemzetközi kapcsolatokért és stratégiai témákért felelős kolléga támogatása Részt veszel az Európai Uniós energetikai és jogszabályi témák megismerésében, feldolgozásában Rád bízzák az összefoglaló anyagok elkészítését, valamint aktívan bekapcsolódsz a projektek...
    ápr. 27.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim