Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XIII. kerületben egyetemi végzettséggel
9 db találat
Szűrés
-
Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...máj. 05.
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitelmáj. 09.
-
- Jogosultságok kezelése - Kimutatások készítése - Kommunikáció tervezetek készítése - Szabályzatok felülvizsgálatában résztvétel - Folyamatábrák készítésemáj. 09.
-
Teljes körű, naprakész könyvelés Banki utalások összeállítása, bankszámlakivonat könyvelése Vevőkkel és szállítókkal folyószámla-egyeztetés Vevők fizetőképességének, pénzügyi adatainak vizsgálata Bejövő számlák rögzítése Kimenő számlázás Kimutatások, riportok készítése, további a...máj. 09.
-
Üzemeltetési költségek nyomon-követése, együttműködés a pénzügyi osztállyal Bérlői szerződések készítése, lejárt szerződések újrakötése Kiadó irodahelyiségek bemutatása az érdeklődők részére Beérkező számlák ellenőrzése, jóváhagyásra történő előkészítése Riportok készítése a cég...máj. 08.
-
Budapesti gasztroenterológiai magánrendelőbe munkatársat keresünk összetett, de elsősorban pácienskoordinátori munkakörbe, részmunkaidőben Feladatok: páciensek fogadása, adatainak rögzítése az orvosi rendszerben kapcsolattartás, időpont egyeztetés, körültekintő rögzítés az előjeg...máj. 07.
-
Levelezések lebonyolítása külső partnerekkel, beérkező megkeresések megválaszolása, adatrögzítési, adategyeztetési feladatok ellátása. Az állam által örökölt vagyonelemek nyilvántartásba történő beléptetésének, kiléptetésének kezdeményezése, ehhez kapcsolódóan excel táblázat kész...máj. 04.
-
A fő feladat - az ügyvezető jobb kezeként,- a cégcsoport gazdasági- és operatív működéshez szükséges feladatok koordinációja és adminisztrációja, kapcsolattartás a külső szolgáltató partnerekkel (pl: könyvelés, bérszámfejtés, ügyvéd, IT, iroda üzemeltetés) és office management...máj. 04.
-
Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...ápr. 30.