Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XIII. kerületben egyetemi végzettséggel

28 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    máj. 22.
  • Eladó -pénztáros

    1134 Budapest, Lehel téri összekötő út
    Fumatore Bt. ‼️Munkatársat keresünk‼️ Eladó-pénztáros (Nemzeti Dohánybolt) pozícióba. XIII. kerületi éjjel-nappal nyitva tartó Nemzeti Dohányboltba  keresünk,dohánybolti, illetve kereskedelmi tapasztalattal bíró,megbízható, nagyon jó fizikumú ,számítógép ismeretekkel, és pénztárg...
    máj. 22.
  • Ügyfelekkel és Szakképzési Centrumokkal való kapcsolattartás Adminisztratív feladatok (Excel,Word,email) A cég életében adódó napi aktuális feladatok ellátása,információáramlás elősegítése
    tegnap 11:20
  • Ügyfelek telefonos támogatása Partner vállalatok angol nyelvű tájékoztatása Ügyfelek onboarding tevékenységének biztosítása Értékesítők informálása Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
    tegnap 10:05
  • Ingatlanok átvételéhez és értékesítéséhez kapcsolódó adminisztratív feladatok főként a közműveket illetően (közmű szerződések átírása az átvételt követően, 0-s igazolások az adásvételi tranzakciókat megelőzően, közmű szlák és óraleolvasások nyomonkövetése); Ingatlanok építési ter...
    máj. 23.
  • Recepciós

    1134 Budapest, Kassák Lajos utca
    Központi telefon kezelése Vendégek fogadása Parkoló foglalások intézése Tárgyaló foglalások Outlookban Tárgyalásra igény esetén kávé, tea, víz bekészítése Futárszolgálat rendelése Futárral érkező levelek, dokumentumok, csomagok átvétele Postai szolgáltatást végző céggel kapcsolat...
    máj. 23.
  • Az Irodavezető célja, hogy biztosítsa a vállalat napi adminisztrációs, szervezési és irodai feladatainak hatékony és zökkenőmentes működését, valamint támogassa a vállalat munkatársait és vezetőit. Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete. A munkatársak és vezetők tá...
    máj. 23.
  • Szakmai munkatárs

    1138 Budapest, Váci út 191.
    a projekt szakmai dokumentációnak előkészítése, szakmai anyagok feldolgozása, szükség szerint beépítése a projekt szakmai anyagaiba; szakmai értekezletek, egyéb találkozókon való részvétel; projekteseményeken való közreműködés, azok szakmai jellegű dokumentálásában való közreműkö...
    máj. 22.
  • Ha Te leszel a kollégánk, akkor:  A hozzánk érkező vendégek azonnal pozitív képpel rendelkeznek a cégről Telefonhívások, megkeresések eljutnak a keresett kollégákhoz Az irodában mindenki jól érzi magát, a tárgyalók is rendben vannak Beérkező leveleink, számláink, szerződéseink ik...
    máj. 22.
  • Végrehajtási kérelmek kitöltése majd a jogtanácsos ellenőrzését követően beküldése a MOKK rendszerében, végrehajtókkal történő kapcsolattartás, végrehajtási ügyek nyomon követése, végrehajtói intézkedésekkel szemben kifogások előkészítése, folyamatban lévő végrehajtási ügyekben a...
    máj. 22.
  • irodáinkhoz tartozó pénzügyi feladatok támogatása, kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák feldolgozása, könyvelés-előkészítés, pénztár készítés banki utalások előkészítése, kivonatok letöltése pénzügyi egyeztetések partnereinkkel, könyvelőnkkel irodáink működésének támogatása...
    máj. 22.
  • Vezetőségi asszisztens

    1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 15.
    Termék– és anyagbemutatók, ügyféltalálkozók leszervezése belsőépítész, építész irodákkal Kapcsolattartás meglévő partnerekkel Értékesítéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása CRM rendszer használatával Folyamatban lévő munkákhoz kapcsolódó projekt menedzsment adminiszt...
    máj. 22.
  • Recepciós

    1133 Budapest, Pannónia utca 77.
    Budapesten a XIII. kerületben lévő fogászatunkra keresünk recepciós kollégát. Feladatok: Érkező páciensek fogadása, tájékoztatása Páciensek informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban Időpontok egyeztetése és rögzítése A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása Pénzt...
    máj. 22.
  • Az iroda folyamatos és zavartalan működésének biztosítása és koordinálása Bejövő hívások kezelése magyar és angol nyelven Bejövő és kimenő posta kezelése Beérkező számlák kezelése / adminisztrálása Postai ügyintézés, futárcégekkel való kapcsolattartás Irodaszerek rendelése Üzleti...
    máj. 21.
  • Understand the relevant procedures and processes for the relevant Businesses, as well as the internal processes. Provide first line support to customers as and when required and respond to inbound queries Perform transactions and manage associated tasks for employee personal and...
    máj. 17.
  • bérletek és büfétermékek értékesítése, vendégek tájékoztatása, informálása, be-kiléptetése pénzkezelés telefonok fogadása, információ átadása
    máj. 17.
  • Projektek adminisztratív támogatása Heti ütemterv nyomon követése, karbantartása és elemzése Státusz riportálása, belső projekt kommunikációban részvétel
    máj. 15.
  • Csapatunk fontos részeként segíted tagjainkat a recepción, továbbá különböző adminisztratív tevékenységek és könnyű takarítási feladatok tartoznak munkakörödbe, igény esetén a cég termékeit is értékesíted a tagoknak. A munkaidő heti 30 óra reggel 7 és este 10 óra között, részben...
    máj. 15.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim