Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XIII. kerületben főiskolai végzettséggel

25 db találat
Szűrés
  • szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartása
    máj. 16.
  • Értékesítés | Csomagoló üveg | Magyarország piacterülete Feladatkör Folyamatos kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel, valamint az ügyfélkör bővítése az értékesítési területen (Magyarország) Piacfigyelés és -elemzés, valamint proaktív információcsere a csapatban Felelősség a hozzá...
    máj. 15.
  • Menedzser asszisztens

    1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.
    A vezető munkájának támogatása, szervezeten belüli ügyek intézése, ügyviteli, adminisztrációs feladatok koordinálása. A megbeszélések, értekezletek szervezése, egyeztetése, ütemezése, előkészítése, a lebonyolításban való közreműködés, jegyzőkönyv készítése. A határidők egyeztetés...
    tegnap 13:05
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    máj. 17.
  • bérletek és büfétermékek értékesítése, vendégek tájékoztatása, informálása, be-kiléptetése pénzkezelés telefonok fogadása, információ átadása
    máj. 17.
  • Az Igazgatóság tevékenységét érintő, elsődlegesen polgári jogi, államháztartás jogi és vagyonjogi szerződések, jogszabályok, belső szabályzatok véleményezése, előkészítése. Szerződésekkel kapcsolatos tájékoztató levelek megírása egyeztetve a szakterületekkel...
    máj. 17.
  • Végrehajtási kérelmek kitöltése majd a jogtanácsos ellenőrzését követően beküldése a MOKK rendszerében, végrehajtókkal történő kapcsolattartás, végrehajtási ügyek nyomon követése, végrehajtói intézkedésekkel szemben kifogások előkészítése, folyamatban lévő végrehajtási ügyekben a...
    máj. 16.
  • Vezetőségi asszisztens

    1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 15.
    Termék– és anyagbemutatók, ügyféltalálkozók leszervezése belsőépítész, építész irodákkal Kapcsolattartás meglévő partnerekkel Értékesítéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása CRM rendszer használatával Folyamatban lévő munkákhoz kapcsolódó projekt menedzsment adminiszt...
    máj. 16.
  • Projektek adminisztratív támogatása Heti ütemterv nyomon követése, karbantartása és elemzése Státusz riportálása, belső projekt kommunikációban részvétel
    máj. 15.
  • Számlázás előkészítése SAP-ban (alvállalkozói és megrendelői számlák, teljesítés igazolások készítése); Megrendelések rögzítése SAP-ban; A területekről anyagrendelések összegyűjtése, felrögzítése SAP rendszerben, kiszállítások nyomon követése; Kapcsolattartás a területi vezetőkke...
    máj. 15.
  • - Assist the Manager with daily administration - Manage the schedule by setting up meetings and visits - Organize the regular senior management meetings and other high priority meetings, one to ones, prepare agenda, sending out invitations and pre...
    máj. 14.
  • Üzemeltetési költségek nyomon-követése, együttműködés a pénzügyi osztállyal Bérlői szerződések készítése, lejárt szerződések újrakötése Kiadó irodahelyiségek bemutatása az érdeklődők részére Beérkező számlák ellenőrzése, jóváhagyásra történő előkészítése Riportok készítése a cég...
    máj. 14.
  • Irodai adminisztráció koordinálása (irodaszerek rendelése, postázás, futárszolgálatokkal, takarító cégekkel való kapcsolattartás) Kapcsolattartás ügyfelekkel, belföldi beszállítókkal, valamint a külföldi irodamenedzsmenttel A HR részleg munkájának támogatása Céges autók és számlá...
    máj. 14.
  • complex processing of incoming orders verification of the availability of the goods confirmation of delivery dates issuing the invoices verification of the cash flow cooperation with the Logistic Department maintaining high quality customer service creating a positive image of th...
    máj. 13.
  • Budapesti irodánkba keresünk értékesítési asszisztenst!   Rendelések felvétele, feldolgozása, visszaigazolása Számlák, szállítólevelek elkészítése Emailek, hívások fogadása, kezelése Kintlévőségekről szóló értesítés küldése a partnerek felé, ennek nyomon követése Key Account-ok m...
    máj. 13.
  • SAP feladatok ellátása; Kapcsolattartás a társosztályokkal; Kimutatások, riportok készítése; Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése; A vezető munkájának támogatása.
    máj. 13.
  • Beérkező és kimenő ügyiratok kezelése (érkeztetés, iktatás, postázás), Határidős munkák nyilvántartása, figyelemmel kísérése, azok koordinációja, Havi adatszolgáltatások biztosítása (jelenléti ívek kezelése, szabadság nyilvántartása), Belső irattár kezelése, A szakterület tárgyal...
    máj. 13.
  • a beszerzési szakterület feladatellátásával kapcsolatos dokumentumok előkészítése, nyilvántartása a szakterület munkájának adminisztratív támogatása együttműködés a társosztályokkal beszerzési eljárások háttér támogatása
    máj. 11.
  • irodáinkhoz tartozó pénzügyi feladatok támogatása, kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák feldolgozása, könyvelés-előkészítés, pénztár készítés banki utalások előkészítése, kivonatok letöltése pénzügyi egyeztetések partnereinkkel, könyvelőnkkel irodáink működésének támogatása...
    máj. 10.
  • Az irodavezető és a munkatársak adminisztratív támogatása (szkennelés, fénymásolás, aláíratás) posta kezelése, iktatás iratok, dokumentumok, szerződések teljeskörű adminisztrációjában való segítségnyújtás belső rendszerek használata Munkavégzés: 13. Kerület Munkaidő:  H-P 8:00-16...
    máj. 10.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim