Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XI. kerületben 1-3 év tapasztalattal

34 db találat
Szűrés
  • Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...
    ápr. 24.
  • Senior könyvelő

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 80.
    Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...
    ápr. 26.
  • Használt és új építésű ingatlan értékesítésével foglalkozó csapat toborzása, szakmai vezetése Folyamatos részvétel szakmai képzéseken Riportok készítése
    tegnap 00:50
  • Recepciós

    1112 Budapest, Balatoni út 2/A.
    fogadod az érkező vendégeket és a bejövő hívásokat, tárgyalókat foglalsz, kezeled a leveleket (postázás, iktatás), futárokat rendelsz, utazásokat szervezel (pl.: repülőjegy- és szállásfoglalás, biztosítás-ügyintézés, taxirendelés, stb.), beszerzéseket végzel (pl.: irodaszer, vend...
    ápr. 29.
  • Irodavazető

    1113 Budapest, Daróczi út
    Az Irodavezető célja, hogy biztosítsa a vállalat napi adminisztrációs, szervezési és irodai feladatainak hatékony és zökkenőmentes működését, valamint támogassa a vállalat munkatársait és vezetőit. A  szabadságok nyilvántartása,  bejövő számlák kezelése, iktatása, nyilvántartások...
    ápr. 29.
  • az üzletfejlesztési vezetőnk támogatása kapcsolattartás belső területekkel valamint külső ügyfelekkel, partnerekkel részvétel piackutatási tevékenység adminisztratív feladataiban prezentációk készítése emlékeztetők készítése angol nyelvű fordítások elkészítése...
    ápr. 29.
  • Energetikai projektek adminisztratív és operatív feladatainak ellátása. Adatok feldolgozása, rendszerezése, kimutatások, prezentációk készítése. Projekt dokumentációk folyamatos nyomon követése, vezetése. Átadási dokumentáció technikai ügyintézése és kezelése. Külső partnerekkel...
    ápr. 28.
  • Az iroda életének kreatív, proaktív, fennakadásoktól mentes vezetése, szervezése. Általános adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása, belső – külső megbeszélések, nagyobb létszámú események, rendezvények: meetingek, workshopok és tréningek, tematikus napok, egyéb programo...
    ápr. 28.
  • Szükségünk van új munkaerőre, aki rendben tartja az irodai háttérfolyamatokat nálunk. Keressük azt az embert, aki minden folyamatot azonnal átlát, nyolckezes zongoradarabokat is könnyedén eljátszik és office gomb van a vállára tetoválva :) Jellemző feladatok: előfizetéses online...
    ápr. 28.
  • Üzletágvezető teljes körű személyi asszisztenciája; Az üzletágvezető és a szenior kollégák napi és szakmai munkájának támogatása, segítése és az általuk meghatározott projektfeladatokban való részvétel; Ügyviteli és egyéb adminisztrációs feladatok koordinálása és ellátása; Érteke...
    ápr. 28.
  • banki ügyintézés, utalások banki rögzítése, nyomon követése, számlázási folyamatban való részvétel háttértámogató irodai munkakörhöz kapcsolódó naprakész nyilvántartások vezetése, határidők nyomon követése, betartása pályázatokhoz szükséges dokumentációk adminisztratív előkészíté...
    ápr. 27.
  • Az iskolában felmerülő titkársági feladatok ellátása Az igazgató, az igazgatóhelyettesek és az operatív vezető támogatása az adminisztratív feladatok ellátásában Megbeszélések, találkozók szervezése, dokumentálása Titkársági ügyelet, telefonok fogadása, beérkező posta feldolgozás...
    ápr. 27.
  • Beérkező megkeresések kezelése, rögzítése, megválaszolása Képzési ajánlatok összeállítása Pályázati dokumentációk összeállítása Adminisztratív feladatok Hallgatói regisztráció támogatása Tanulmányi rendszer kezelése Teljesítéssel, számlázással kapcsolatos feladatok Jelentések, el...
    ápr. 26.
  • Adminisztrátor 4 órában

    1115 Budapest, Forrás utca 3.
    irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatás
    ápr. 26.
  • ügyvezető adminisztratív tevékenységében részvétel, munkájának támogatása, vendégek fogadása, időpontok szervezése, levelezés, napi kimenő és bejövő posta kezelése, személyügyi adminisztráció, munkavállalók jelenléti íveinek, szabadságainak nyilvántartása, szerződések előkészítés...
    ápr. 26.
  • Kiadványokkal kapcsolatos nyilvántartások, folyamatok: - Szerző és más külsős szolgáltató adatbázisának folyamatos karbantartása - Licenc és royalty táblázat folyamatos vezetése - Szerzői jogdíjas nyilvántartás vezetése - Gyártási folyamatok adminisztrációja, ajánlatkérések - Köt...
    ápr. 26.
  • Az ágazatban betöltött piacvezető pozíciónkat kiváló munkatársaink teljesítménye és prémium ügyfélkezelésünk biztosítja.   Ügyfélkapcsolati munkatársaink kiemelkedően fontos feladatokat látnak el Mercedes-Benz személygépjármű szalonjainkban, hiszen az első benyomást kevesebb, min...
    ápr. 26.
  • - általános irodai, adminisztratív feladatok elvégzése - adatrögzítési feladatok ellátása és adatbázis kezelés, irattározás - kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben, és telefonon - kimenő és bejövő hívások kezelése - ajánlati kalkulációk összeállítása,...
    ápr. 26.
  • Amiben számítunk a szakértelmedre: A divízió/osztály napi szintű adminisztratív támogatása K+F és ipari tevékenységhez kapcsolódó beszerzési folyamatok teljeskörű nyomon követése, adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás, egyeztetés a többi divízióval Beszállító partnerekkel v...
    ápr. 25.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim