Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XI. kerületben főiskolai végzettséggel
34 db találat
Szűrés
-
Energetikai projektek adminisztratív és operatív feladatainak ellátása. Adatok feldolgozása, rendszerezése, kimutatások, prezentációk készítése. Projekt dokumentációk folyamatos nyomon követése, vezetése. Átadási dokumentáció technikai ügyintézése és kezelése. Külső partnerekkel...tegnap 20:15
-
Szoros együttműködés az irodavezetővel és a pénzügyi osztállyal Dokumentumok előkészítése, formázása, szerkesztése, iktatása Részvétel szervezési feladatokban, céges programok koordinálásában Vezetői naptármenedzsment (időpont foglalások) Utazások szervezése Mentoring csapat admi...tegnap 14:00
-
Ügyvezetői asszisztencia: utazások/találkozók szervezése, átirányított hívások kezelése, találkozókon asszisztencia nyújtása Telefonkezelés és postaügyintézés Pályázati anyagok előkészítése Ajánlatok előkészítésében való részvétel, ideértve az árajánlatokhoz szükséges céges dokum...máj. 03.
-
Az Erasmus referens részt vesz a METU nemzetközi tevékenységéhez kapcsolódó Erasmus+ folyamatok szervezési és projekt szintű feladatainak teljesítésében. Az Erasmus+ program keretén belül a befelé irányuló hallgatói mobilitások Erasmus+ adminisztrációhoz kapcsolódó teljes körű üg...máj. 03.
-
Kapcsolattartás a kollégium lakóival, Közreműködés a szerződéskötések folyamatában, Ki- és beköltözés koordinálása, Kapcsolattartás az üzemeltetéssel és a szerződéses partnerekkel, Adminisztratív feladatok ellátása.máj. 03.
-
vevőkkel, beszállítókkal való kapcsolattartás kimenő-bejövő rendelések kezelése, nyomonkövetése számlázás áruforgalommal, raktározással kapcsolatos ügyintézés, raktárkezelés dokumentációkezelés ajánlatok készítésemáj. 03.
-
a szálláshely teljes körű üzemeltetése, koordinálása, KÖZMŰVEK ügyintézése a szálláshely munkavállalóinak irányítása, ellenőrzése a szálláshely tevékenységének optimalizálása, a hatékonyság növelése a Bérlőkkel való kapcsolattartás, információ-csere a cégcsopo...máj. 02.
-
irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatásmáj. 02.
-
Az értékesítő kollégák munkájának támogatása Kereskedelmi dokumentumok kezelése Értékesítési adatok elemzése, jelentések, prezentációk készítése Együttműködés a társosztályokkal (SCM, pénzügy, QM) és az anyavállalat munkatársaival Számlák, bónuszok nyomonkövetése Vevőkkel való ka...máj. 02.
-
Organisation and management of administrative offline & online documentation Coordination of daily administration and office tasks Organization of business trips Management and maintenance of personnel documentation, including GDPR Management and maintenance of booking documents...máj. 02.
-
Értékesítési tanácsadók támogatása Szerződéses és egyéb dokumentumok előkészítése és azok rendszerezése Szerződéses folyamatok lekövetése és társosztályokkal, ügyvédi irodával történő egyeztetés Ügyfelekkel való kapcsolattartás, problémamegoldás Az iroda napi működésének biztosít...máj. 01.
-
Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása Napi ügyek intézése, nyilvántartása, ügyiratok kezelése Napi kapcsolattartás a kollégákkal, megrendelőkkel, alvállalkozókkal Dokumentumok rendszerezése, lefűzése Egyéb az iroda működéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ell...máj. 01.
-
A cégvezető munkájának teljes körű támogatása Beérkező telefonok, levelek, e-mail-ek fogadása, kimenő posta ügyintézése Irodai rendelések, foglalások, beszerzések lebonyolítása Kisebb projektek adminisztratív támogatása Statisztikai adatok bekérése Riportok, kimutatások előkészít...ápr. 30.
-
Kisebb tartalomgyártási feladatok a Kulcspatikák különböző kommunikációs csatornáira, marketing eszközeihez Honlap és social oldalak admin felületeinek kezelése Marketing osztály szerződéseinek, számláinak kezelése Nyereményjátékok hátterének intézése Egyéb szervezési és adminisz...ápr. 30.
-
Használt és új építésű ingatlan értékesítésével foglalkozó csapat toborzása, szakmai vezetése Folyamatos részvétel szakmai képzéseken Riportok készítéseápr. 30.
-
az iroda zavartalan működtetése, a társaság imázsának erősítése, hazai és külföldi látogatók fogadása, tárgyaló-foglaltság nyilvántartása, vezetése, belső kommunikáció támogatása, munkatársak jelenlétének követése, nyilvántartása, beérkező postai küldemények átvétele, kimenő post...ápr. 29.
-
Szakmai igazgatók munkájának segítése Adminisztrációs feladatok ellátása a cég belső rendszerében Riportok és egyedi kimutatások készítése, frissítése Írásbeli kapcsolattartás a szakmai csapattal, csoportvezetőkkel Csoportvezetői meeting témajavaslatok előkészítése, jegyzet készí...ápr. 29.
-
Az Irodavezető célja, hogy biztosítsa a vállalat napi adminisztrációs, szervezési és irodai feladatainak hatékony és zökkenőmentes működését, valamint támogassa a vállalat munkatársait és vezetőit. A szabadságok nyilvántartása, bejövő számlák kezelése, iktatása, nyilvántartások...ápr. 29.
-
Leendő kollégánkat keressük, napi 4 órás munkaidőben az alábbi feladatok elvégzésére: Irodai feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, posta és küldemények kezelése, iktatása Iroda napi működésének fenntartása Kapcsolattartás, egyeztetés szolgáltatókkal Alkalomszerűen...ápr. 29.
-
A Potter Bróker Kft. több nemzetközi biztosítási brókerhálózat tagja, melynek köszönhetően a magyarországi vállalati szektor számos külföldi tulajdonú cégének kizárólagos jogkörrel kezeljük a biztosításait. Legfontosabb feladatunk a kapcsolattartás és az érdekegyeztetés az említe...ápr. 28.