Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XI. kerületben 5-10 év tapasztalattal

23 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    máj. 22.
  • Kereskedelmi asszisztens

    1117 Budapest, Dombóvári út 9.
    A kereskedelmi asszisztens munkaköre a munkáltató tevékenységéhez kapcsolható adminisztratív, ügyfélszolgálati, raktárkezelési, bel- és külkereskedelmi ügyintézési, valamint minden, az ügyvezető által meghatározott hasonló feladatok ellátására terjed ki.   Folyamatos kapcsolattar...
    ma 10:30
  • Kereskedelmi asszisztens

    1112 Budapest, Budaörsi út 148.
    Biztosításkötés Gépjárműlízing ügyintézés Szerződéskötés  Számlák teljes körű iktatása és rögzítése Egyéb adminisztratív feladatok ellátása Okmányirodai ügyintézéshez a dokumentumok összeállítása Értékesítési Tanácsadók munkájának adminisztratív támogatása Ügyfelekkel történő kap...
    tegnap 16:25
  • Riportok, statisztikák készítése; Státusztábla összeállítása és naprakészen tartása; Projektek pénzügyi előre haladásának felügyelete; projektszintű HR és beszerzési terv összeállítása; a projektmegvalósítás során szükségessé váló változásbejelentések és szerződésmódosítások pénz...
    máj. 22.
  • Assistant Manager

    1114 Budapest, Móricz Zsigmond körtér
    Teljes munkaidős Assistant Manager pozícióba keressük új munkatársunkat, budapesti központunkba. Az Assistant Manager felelős a cég a napi működésének irányításával kapcsolatos feladatokért, beleértve az adminisztratív teendők illetve a tanfolyamszervezés koordinálását, valamint...
    máj. 21.
  • Levelek, szerződések kezelése, beérkező számlák iktatása és továbbítása a pénzügy felé; Vezérigazgatói iroda, munkavédelmi szakértő és ügyvezető munkájának támogatása, üzleti utazások szervezése; Szerződések és céges dokumentumok aláíratása, közjegyzői okiratok kezelése, meghatal...
    máj. 21.
  • Erasmus referens

    1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4.
    Az Erasmus referens részt vesz a METU nemzetközi tevékenységéhez kapcsolódó Erasmus+ folyamatok szervezési és projekt szintű feladatainak teljesítésében. Az Erasmus+ program keretén belül a befelé irányuló hallgatói mobilitások Erasmus+ adminisztrációhoz kapcsolódó teljes körű üg...
    máj. 21.
  • Az Igazgató munkájának adminisztratív támogatása Irodavezető feladatkörének támogatása Utazások szervezése Szerződések előkészítése Megbeszéléseken való részvétel, összefoglalók készítése Szervezési és beszerzési feladatok Privát ügyekben segítségnyújtás Tárgyalók koordinálása Ad...
    máj. 21.
  • Adminisztrátor 4 órában

    1115 Budapest, Forrás utca 3.
    irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatás
    máj. 20.
  • A D-Tech Kft. a Component csoport tagjaként ipari szivattyúk forgalmazásával és szervizelésével, karbantartásával foglalkozik a magyar piac legnagyobb ipari szereplőit kiszolgálva. Folyamatos növekedésben vagyunk, ezért szeretnénk csapatunkat, egy műszaki ajánlatkészítő kollégáva...
    máj. 20.
  • Közbeszerzési eljárások, események naprakész figyelése, érintettek tájékoztatása Közbeszerzési pályázatok és ajánlatok előkészítése Közbeszerzési eljárásokhoz, pályázatokhoz tartozó adminisztratív feladatok ellátása Releváns jogszabályi változás, kiadott tájékoztatók, ajánlások v...
    máj. 20.
  • Külföldi és belföldi ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon és írásban Árajánlatok írása, azok követése  Pre-sales tevékenység  Gépbemutatókon, belső mini-rendezvényeken való részvétel, szervezésben való közreműködés Expókon, márkaképviseletek által szervezett rendezvényeken...
    máj. 18.
  • Műszaki ügyintéző

    1118 Budapest, Sasadi út 78.
    Beérkező műszerek rögzítése rendszerünkben, kapcsolattartás ügyfeleinkkel és belső kollégákkal e-mailen és telefonon. Árajánlatok készítése, csomagok átvétele és műszerek be- és kicsomagolása, raktározása.
    máj. 16.
  • Kereskedelmi feladatok: Árajánlatok készítése Rendelések rögzítése, gyártásindítás Kapcsolattartás külföldi beszállítókkal Reklamációkezelés Szerszám felújítások, élezések kezelése Bejövő csomagok kezelése, fuvarszervezés Pénzügyi feladatok: Bejövő áru számlák könyvelése Dokument...
    máj. 15.
  • Levelek érkeztetése Szerződések készítése Beszállítókkal és Bérlőkkel való kapcsolattartás Táblázatok kezelése Irodaházak mindennapos ellenőrzése Felsővezetők támogatása
    máj. 14.
  • Amiben számítunk a szakértelmedre: A divízió/osztály napi szintű adminisztratív támogatása K+F és ipari tevékenységhez kapcsolódó beszerzési folyamatok teljeskörű nyomon követése, adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás, egyeztetés a többi divízióval Beszállító partnerekkel v...
    máj. 10.
  • A cég külföldi ügyfeleinek segítése személyesen, hivatali ügyintézések során (OIF, Kormányhivatal) Bárminemű felmerülő probléma megoldása az ügyintézések során, az irodai csapat háttértámogatásával Folyamatban lévő ügyekről, beadványokról érdeklődés személyesen Intézkedés és dok...
    máj. 09.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim