Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XI. kerületben 3-5 év tapasztalattal
29 db találat
Szűrés
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitelmáj. 04.
-
Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...máj. 05.
-
Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása Napi ügyek intézése, nyilvántartása, ügyiratok kezelése Napi kapcsolattartás a kollégákkal, megrendelőkkel, alvállalkozókkal Dokumentumok rendszerezése, lefűzése Egyéb az iroda működéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ell...ma 11:20
-
Az Irodavezető célja, hogy biztosítsa a vállalat napi adminisztrációs, szervezési és irodai feladatainak hatékony és zökkenőmentes működését, valamint támogassa a vállalat munkatársait és vezetőit. A szabadságok nyilvántartása, bejövő számlák kezelése, iktatása, nyilvántartások...tegnap 13:20
-
A cégvezető munkájának teljes körű támogatása Beérkező telefonok, levelek, e-mail-ek fogadása, kimenő posta ügyintézése Irodai rendelések, foglalások, beszerzések lebonyolítása Kisebb projektek adminisztratív támogatása Statisztikai adatok bekérése Riportok, kimutatások előkészít...tegnap 12:40
-
Támogasd a sales csapat napi működését Kommunikálj ügyfelekkel telefonon és emailen keresztül Kutass fel potenciális partnereket, egyeztess időpontokat, juss be hideg hívásokkal Készíts vonzó ajánlatokat Vegyél részt promóciós- és marketingkampányokban Legyél aktív résztvevője vá...tegnap 09:07
-
áruforgalmi folyamatokhoz kapcsolódó és műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, mennyiségi és minőségi ellenőrzést követően a megrendelt és beérkezett nyersanyagok bevételezése, heti és a havi forgalmi jelentések, kimutatások összeállítása, különböző dokumentumok rendszerezés...tegnap 08:59
-
Használt és új építésű ingatlan értékesítésével foglalkozó csapat toborzása, szakmai vezetése Folyamatos részvétel szakmai képzéseken Riportok készítésemáj. 05.
-
Leendő kollégánkat keressük, napi 4 órás munkaidőben az alábbi feladatok elvégzésére: Irodai feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, posta és küldemények kezelése, iktatása Iroda napi működésének fenntartása Kapcsolattartás, egyeztetés szolgáltatókkal Alkalomszerűen...máj. 05.
-
Energetikai projektek adminisztratív és operatív feladatainak ellátása. Adatok feldolgozása, rendszerezése, kimutatások, prezentációk készítése. Projekt dokumentációk folyamatos nyomon követése, vezetése. Átadási dokumentáció technikai ügyintézése és kezelése. Külső partnerekkel...máj. 04.
-
Szoros együttműködés az irodavezetővel és a pénzügyi osztállyal Dokumentumok előkészítése, formázása, szerkesztése, iktatása Részvétel szervezési feladatokban, céges programok koordinálásában Vezetői naptármenedzsment (időpont foglalások) Utazások szervezése Mentoring csapat admi...máj. 04.
-
Ügyvezetői asszisztencia: utazások/találkozók szervezése, átirányított hívások kezelése, találkozókon asszisztencia nyújtása Telefonkezelés és postaügyintézés Pályázati anyagok előkészítése Ajánlatok előkészítésében való részvétel, ideértve az árajánlatokhoz szükséges céges dokum...máj. 03.
-
Kapcsolattartás a kollégium lakóival, Közreműködés a szerződéskötések folyamatában, Ki- és beköltözés koordinálása, Kapcsolattartás az üzemeltetéssel és a szerződéses partnerekkel, Adminisztratív feladatok ellátása.máj. 03.
-
vevőkkel, beszállítókkal való kapcsolattartás kimenő-bejövő rendelések kezelése, nyomonkövetése számlázás áruforgalommal, raktározással kapcsolatos ügyintézés, raktárkezelés dokumentációkezelés ajánlatok készítésemáj. 03.
-
a szálláshely teljes körű üzemeltetése, koordinálása, KÖZMŰVEK ügyintézése a szálláshely munkavállalóinak irányítása, ellenőrzése a szálláshely tevékenységének optimalizálása, a hatékonyság növelése a Bérlőkkel való kapcsolattartás, információ-csere a cégcsopo...máj. 02.
-
irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatásmáj. 02.
-
Organisation and management of administrative offline & online documentation Coordination of daily administration and office tasks Organization of business trips Management and maintenance of personnel documentation, including GDPR Management and maintenance of booking documents...máj. 02.
-
Értékesítési tanácsadók támogatása Szerződéses és egyéb dokumentumok előkészítése és azok rendszerezése Szerződéses folyamatok lekövetése és társosztályokkal, ügyvédi irodával történő egyeztetés Ügyfelekkel való kapcsolattartás, problémamegoldás Az iroda napi működésének biztosít...máj. 01.
-
Szükségünk van új munkaerőre, aki rendben tartja az irodai háttérfolyamatokat nálunk. Keressük azt az embert, aki minden folyamatot azonnal átlát, nyolckezes zongoradarabokat is könnyedén eljátszik és office gomb van a vállára tetoválva :) Jellemző feladatok: előfizetéses online...ápr. 28.
-
banki ügyintézés, utalások banki rögzítése, nyomon követése, számlázási folyamatban való részvétel háttértámogató irodai munkakörhöz kapcsolódó naprakész nyilvántartások vezetése, határidők nyomon követése, betartása pályázatokhoz szükséges dokumentációk adminisztratív előkészíté...ápr. 27.
-
Adminisztrációs rendszerünkbe (CRM rendszer) feltöltött cégadatok frissítése. Felvitt kapcsolattartók telefonos elérése, tájékoztatás adása toborzó szolgáltatásainkról, friss információk megszerzése adott vállalat toborzási igényeit felmérve. Értékesíteni nem kell, a cél az adato...ápr. 27.
-
- általános irodai, adminisztratív feladatok elvégzése - adatrögzítési feladatok ellátása és adatbázis kezelés, irattározás - kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben, és telefonon - kimenő és bejövő hívások kezelése - ajánlati kalkulációk összeállítása,...ápr. 26.