Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XI. kerületben 3-5 év tapasztalattal

29 db találat
Szűrés
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    máj. 04.
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    máj. 05.
  • Irodavazető

    1113 Budapest, Daróczi út
    Az Irodavezető célja, hogy biztosítsa a vállalat napi adminisztrációs, szervezési és irodai feladatainak hatékony és zökkenőmentes működését, valamint támogassa a vállalat munkatársait és vezetőit. A  szabadságok nyilvántartása,  bejövő számlák kezelése, iktatása, nyilvántartások...
    tegnap 13:20
  • A cégvezető munkájának teljes körű támogatása Beérkező telefonok, levelek, e-mail-ek fogadása, kimenő posta ügyintézése Irodai rendelések, foglalások, beszerzések lebonyolítása Kisebb projektek adminisztratív támogatása Statisztikai adatok bekérése Riportok, kimutatások előkészít...
    tegnap 12:40
  • Támogasd a sales csapat napi működését Kommunikálj ügyfelekkel telefonon és emailen keresztül Kutass fel potenciális partnereket, egyeztess időpontokat, juss be hideg hívásokkal Készíts vonzó ajánlatokat Vegyél részt promóciós- és marketingkampányokban Legyél aktív résztvevője vá...
    tegnap 09:07
  • áruforgalmi folyamatokhoz kapcsolódó és műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, mennyiségi és minőségi ellenőrzést követően a megrendelt és beérkezett nyersanyagok bevételezése, heti és a havi forgalmi jelentések, kimutatások összeállítása, különböző dokumentumok rendszerezés...
    tegnap 08:59
  • Használt és új építésű ingatlan értékesítésével foglalkozó csapat toborzása, szakmai vezetése Folyamatos részvétel szakmai képzéseken Riportok készítése
    máj. 05.
  • Irodai munkatárs

    1117 Budapest, Alíz utca 1.
    Leendő kollégánkat keressük, napi 4 órás munkaidőben az alábbi feladatok elvégzésére:   Irodai feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, posta és küldemények kezelése, iktatása Iroda napi működésének fenntartása Kapcsolattartás, egyeztetés szolgáltatókkal Alkalomszerűen...
    máj. 05.
  • Energetikai projektek adminisztratív és operatív feladatainak ellátása. Adatok feldolgozása, rendszerezése, kimutatások, prezentációk készítése. Projekt dokumentációk folyamatos nyomon követése, vezetése. Átadási dokumentáció technikai ügyintézése és kezelése. Külső partnerekkel...
    máj. 04.
  • Irodavezető

    1117 Budapest, Budafoki út 62.
    Ügyvezetői asszisztencia: utazások/találkozók szervezése, átirányított hívások kezelése, találkozókon asszisztencia nyújtása Telefonkezelés és postaügyintézés Pályázati anyagok előkészítése Ajánlatok előkészítésében való részvétel, ideértve az árajánlatokhoz szükséges céges dokum...
    máj. 03.
  • Kapcsolattartás a kollégium lakóival,  Közreműködés a szerződéskötések folyamatában,  Ki- és beköltözés koordinálása, Kapcsolattartás az üzemeltetéssel és a szerződéses partnerekkel, Adminisztratív feladatok ellátása.
    máj. 03.
  • vevőkkel, beszállítókkal való kapcsolattartás kimenő-bejövő rendelések kezelése, nyomonkövetése számlázás áruforgalommal, raktározással kapcsolatos ügyintézés, raktárkezelés dokumentációkezelés ajánlatok készítése
    máj. 03.
  • a szálláshely teljes körű üzemeltetése, koordinálása, KÖZMŰVEK ügyintézése a szálláshely munkavállalóinak irányítása, ellenőrzése a szálláshely tevékenységének optimalizálása, a hatékonyság növelése a Bérlőkkel való kapcsolattartás, információ-csere a cégcsopo...
    máj. 02.
  • Adminisztrátor 4 órában

    1115 Budapest, Forrás utca 3.
    irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatás
    máj. 02.
  • Office Manager (m/f)

    1118 Budapest, Gombocz Zoltán utca
    Organisation and management of administrative offline & online documentation Coordination of daily administration and office tasks Organization of business trips Management and maintenance of personnel documentation, including GDPR Management and maintenance of booking documents...
    máj. 02.
  • Szükségünk van új munkaerőre, aki rendben tartja az irodai háttérfolyamatokat nálunk. Keressük azt az embert, aki minden folyamatot azonnal átlát, nyolckezes zongoradarabokat is könnyedén eljátszik és office gomb van a vállára tetoválva :) Jellemző feladatok: előfizetéses online...
    ápr. 28.
  • banki ügyintézés, utalások banki rögzítése, nyomon követése, számlázási folyamatban való részvétel háttértámogató irodai munkakörhöz kapcsolódó naprakész nyilvántartások vezetése, határidők nyomon követése, betartása pályázatokhoz szükséges dokumentációk adminisztratív előkészíté...
    ápr. 27.
  • Adminisztrációs rendszerünkbe (CRM rendszer) feltöltött cégadatok frissítése. Felvitt kapcsolattartók telefonos elérése, tájékoztatás adása toborzó szolgáltatásainkról, friss információk megszerzése adott vállalat toborzási igényeit felmérve. Értékesíteni nem kell, a cél az adato...
    ápr. 27.
  • - általános irodai, adminisztratív feladatok elvégzése - adatrögzítési feladatok ellátása és adatbázis kezelés, irattározás - kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben, és telefonon - kimenő és bejövő hívások kezelése - ajánlati kalkulációk összeállítása,...
    ápr. 26.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim