Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XI. kerületben 1-3 év tapasztalattal

20 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Adminisztrátor 4 órában

    1115 Budapest, Forrás utca 3.
    irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatás
    ma 12:43
  • Az értékesítő kollégák munkájának támogatása Kereskedelmi dokumentumok kezelése Értékesítési adatok elemzése, jelentések, prezentációk készítése Együttműködés a társosztályokkal (SCM, pénzügy, QM) és az anyavállalat munkatársaival Számlák, bónuszok nyomonkövetése Vevőkkel való ka...
    ma 10:35
  • Beérkező megkeresések kezelése, rögzítése, megválaszolása Képzési ajánlatok összeállítása Pályázati dokumentációk összeállítása Adminisztratív feladatok Hallgatói regisztráció támogatása Tanulmányi rendszer kezelése Teljesítéssel, számlázással kapcsolatos feladatok Jelentések, el...
    ma 17:20
  • Amiben számítunk a szakértelmedre: A divízió/osztály napi szintű adminisztratív támogatása K+F és ipari tevékenységhez kapcsolódó beszerzési folyamatok teljeskörű nyomon követése, adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás, egyeztetés a többi divízióval Beszállító partnerekkel v...
    tegnap 13:49
  • napi és általános adminisztratív feladatok ellátása, dokumentumok kezelése ügyvezető és munkatársak napi munkájának támogatása telefonhívások fogadása kapcsolattartás a partnerekkel irodai beszerzési feladatok elvégzése napi egyéb ad hoc feladatok
    tegnap 12:54
  • Iratanyagok (papír és vagy elektronikus) átadás-átvétele, megfelelőségének ellenőrzése az előírások szerint. Az Egyetem Iratkezelő rendszerében iratok nyilvántartásba vétele, ezen belül kiemelten szerződések és mellékleteinek nyilvántartásba vétele, szerződéses adatok rögzítése,...
    tegnap 09:49
  • Iratanyagok átadás-átvétele, megfelelőségének ellenőrzése az előírások szerint, betárolása, nyilvántartásba vétele a központi irattárba. Az Egyetem Iratkezelő rendszerében iratok nyilvántartásba vétele, iratok szkennelése. Szervezeti egységek támogatása iratátadás, iratselejtezés...
    tegnap 09:49
  • Közbeszerzési eljárások teljes körű, önálló lebonyolítása az előkészítéstől a szerződéskötésig. Az eljárások teljes körű dokumentálása. Részvétel külső tanácsadó által lefolytatásra kerülő közbeszerzési eljárások előkészítésében, koordinálásban. Közbeszerzési eljárásokhoz kapcsol...
    tegnap 09:49
  • Európai Uniós forrásokból ill. hazai, döntően az NKFI Alapból finanszírozott projektek pénzügyi beszámolójának beadás előtti ellenőrzése (formai és tartalmi). A hatályos támogatási szerződésben meghatározott teljesítési határidő nyomon követése. A pályázatokkal kapcsolatos nyilvá...
    tegnap 09:49
  • A feladataid közé fog tartozni az értékesítési dokumentumok (ajánlatok, szerződések) összeállíása Részt veszel a kimutatások, a riportok és a heti jelentések készítésében Bekapcsolódsz a partnerek pénzügyi minősítésébe Rád bízzák a napi szintű kapcsolattartást a műszaki és támoga...
    tegnap 00:40
  • a szálláshely teljes körű üzemeltetése, koordinálása, KÖZMŰVEK ügyintézése a szálláshely munkavállalóinak irányítása, ellenőrzése a szálláshely tevékenységének optimalizálása, a hatékonyság növelése a Bérlőkkel való kapcsolattartás, információ-csere a cégcsopo...
    ápr. 24.
  • Használt és új építésű ingatlan értékesítésével foglalkozó csapat toborzása, szakmai vezetése Folyamatos részvétel szakmai képzéseken Riportok készítése
    ápr. 23.
  • Az iroda életének kreatív, proaktív, fennakadásoktól mentes vezetése, szervezése. Általános adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása, belső – külső megbeszélések, nagyobb létszámú események, rendezvények: meetingek, workshopok és tréningek, tematikus napok, egyéb programo...
    ápr. 23.
  • vevőkkel, beszállítókkal való kapcsolattartás kimenő-bejövő rendelések kezelése, nyomonkövetése számlázás áruforgalommal, raktározással kapcsolatos ügyintézés, raktárkezelés dokumentációkezelés ajánlatok készítése
    ápr. 23.
  • Energetikai projektek adminisztratív és operatív feladatainak ellátása. Adatok feldolgozása, rendszerezése, kimutatások, prezentációk készítése. Projekt dokumentációk folyamatos nyomon követése, vezetése. Átadási dokumentáció technikai ügyintézése és kezelése. Külső partnerekkel...
    ápr. 22.
  • A Potter Bróker Kft. több nemzetközi biztosítási brókerhálózat tagja, melynek köszönhetően a magyarországi vállalati szektor számos külföldi tulajdonú cégének kizárólagos jogkörrel kezeljük a biztosításait. Legfontosabb feladatunk a kapcsolattartás és az érdekegyeztetés az említe...
    ápr. 22.
  • Feladatod lesz az értékesítő kollégák támogatása, prezentációk, leírások és fordítások készítése A teendőid közé fog tartozni a lekérdezések, riportok, kimutatások készítése, valamint az adatbázisokban való keresés Rád bízzák a szerződések előkészítését és aláíratását, a kapcsola...
    ápr. 20.
  • A közúti járművezetők elméleti és gyakorlati vizsgáinak megszervezése; A vizsgaszervezéshez kapcsolódó ügyviteli és adminisztratív feladatok ellátása a szakmai programokban; Személyes és telefonos ügyfélmegkeresések kezelése, a beérkező igények fogadása és feldolgozása; Kapcsolat...
    ápr. 19.
  • banki ügyintézés, utalások banki rögzítése, nyomon követése, számlázási folyamatban való részvétel háttértámogató irodai munkakörhöz kapcsolódó naprakész nyilvántartások vezetése, határidők nyomon követése, betartása pályázatokhoz szükséges dokumentációk adminisztratív előkészíté...
    ápr. 12.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim