Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák X. kerületben
7 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...máj. 01.
-
Riportok készítése Meetingek szervezése Hívások kezelése Dokumentációkezelés Egyéb ad-hoc feladatok elvégzésetegnap 14:30
-
Az adott osztály munkájának támogatása Külföldi vagy belföldi megbeszélések és látogatások szervezése és előkészítése Prezentációk, statisztikák, jelentések készítése Dokumentációkezelés Fordítási, tolmácsolási feladatokban való részvétel Bejövő és kimenő posta kezelése Megrendel...tegnap 14:15
-
áruforgalmi folyamatokhoz kapcsolódó és műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, mennyiségi és minőségi ellenőrzést követően a megrendelt és beérkezett nyersanyagok bevételezése, heti és a havi forgalmi jelentések, kimutatások összeállítása különböző dokumentumok rendszerezése...tegnap 12:05
-
Beszerzési és kiskereskedelmi folyamatok operatív támogatása Megrendelések feldolgozása és kezelése Élelmiszerboltokkal és beszállítókkal való kapcsolattartás (e-mailben és telefonon) Számla- és szerződéskezelés Beszállítói adatbázis karbantartása és kezelése Riportok elkészítése...tegnap 11:23
-
ügyvezetői asszisztencia projektek adminisztratív támogatása (szerződések, rendelések, elszámolások, garancia) postai küldemények kezelése képzések, vizsgálatok szervezése céges statisztikák vezetése szolgáltatókkal kapcsolatos ügyintézések (közműszolgáltatók stb.) kapcsolattartá...ápr. 30.