Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások IX. kerületben >10 év tapasztalattal
28 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
-Informing guests of the services offered at the hotel. -Register guests' request they may have during their stay. -Check in and check out guests. -Answering calls, email management and digital platforms. -Attention to possible complaints and claims. -Billing and collection of se...ma 17:07
-
Sales és marketing csapat támogatása Adminisztratív feladatok ellátása Eseményekre, rendezvényekre történő előkészületek CRM rendszerben történő regisztráció és dokumentumok adminisztrálása Kapcsolattartás az ügyfelekkel Kapcsolatfelvétel külföldi kutatóintézetekkel Értékesítési...ma 15:57
-
Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...ma 12:19
-
Főbb feladatok, munkák: o munkabérek és járulékok utalási listáinak előkészítése o Járulékbevallások elkészítése, beküldése o Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével adminisztráció o Munkáltatói és egyéb igazolások kiállításama 13:40
-
a Corporate Üzletág napi szintű támogatása igazgatósági, management anyagok összeállításában való részvétel részvétel a heti Corporate vezetői megbeszéléseken, ezekről jegyzőkönyvek, értekezlet-emlékeztetők készítése, majd a határidők menedzselése szerződésekkel, számlákkal kapcs...ma 12:05
-
Az Intézeti Titkárság adminisztrációs és technikai feladatainak ellátása Az iratok nyilvántartásba vétele, rendszerezése, az iratforgalom dokumentálása, kezelése, iktatás Az Intézet belső rendezvényeinek, reprezentációjának adminisztratív és technikai támogatása...ma 12:00
-
Fleet Management: Being the contact person and organizing meetings for Business Lease and DE Fleet Management Keeping track of fuel prices – adjusting company fuel card limits by Business Lease purchase department if necessary Maintaining, reporting fleet list to Tax and Ac...tegnap 17:15
-
● Irodába érkező vendégek fogadása, körbevezetése, ültetése ● Foglalások managementje ● Iroda rendben tartása ● Küldemények átvétele ● Központi telefonszámok és e-mail címek kezelése - bejövő hívások fogadása, átirányítása ● Vásárlói panaszok és észrevételek kezelése (e-mail, tel...tegnap 15:20
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...tegnap 10:20
-
beérkező hívások fogadása, az ügyfelek udvarias tájékoztatása főleg házi szórakoztató rendszerekkel és háztartási elektronikával kapcsolatos technikai támogatás és hibaelhárítás szóban és írásban tanácsadás érdeklődő ügyfeleknek, weboldalról és egyéb fórumokról beérkező konkrét v...ápr. 27.
-
Teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése Személyügyi anyagok naprakész nyilvántartása Havi bevallások, statisztikák, ad hoc kimutatások elkészítése Kiküldetések, letiltások keze...ápr. 27.
-
Lakossági jelzáloghitel (Piaci kamatozású ill. CSOK Plusz hitel) és babaváró kölcsön szerződések, szerződésmódosítások előkészítése; Szerződések ellenőrzése; Állami támogatásokhoz és babaváró kölcsönhöz kapcsolódó gyermekbejelentések ellenőrzése és rögzítése; Igazolásokhoz és hoz...ápr. 27.
-
Lakossági vezetékes szolgáltatásokhoz (TV, internet, telefon) kapcsolódó műszaki problémák kezelése. Hibabejelentés rögzítése. Szükség esetén helyszíni kiszállás ütemezése.ápr. 27.
-
Hallgatók pénzügyeivel kapcsolatos feladatok ellátása, pl. hallgatói számlák készítése, ösztöndíj utalások kezelése, diákhitel utalások feldolgozása, kintlévőségkezelés NEPTUN Tanulmányi Rendszer pénzügyi paraméterezése Pénzügyi ki- és befizetési tételek import által történő kiír...ápr. 26.
-
Ügyvezető szakmai munkájának napi szintű támogatása Projektmunkákban való aktív részvétel (kifejezetten a határidők és a feladatok nyomon követése, betartása) Szóbeli-írásbeli kommunikációs kapcsolattartás belső és külső partnerekkel Jegyzőkönyvek, értekezlet emlékeztetők, felada...ápr. 25.
-
a vezérigazgató-helyettes napi munkájának támogatása vezetői naptár kezelése, időpontok egyeztetése határidők betartásának figyelése, ellenőrzése megbeszélések szervezése, jegyzőkönyvvezetés kapcsolattartás és együttműködés a szakterületekkel teljes körű irodai és pénzügyi admini...ápr. 25.
-
A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...ápr. 24.
-
KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára bankszámlacsomagokkal, pénzforgalmi- és befektetései termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára, a standard hiteltermékekr...ápr. 24.
-
Az alábbi feladatellátásokra keressük leendő munkatársunkat: beszerzési igények ellenőrzésére, nyomon követésére, ajánlatkérések és tenderfelhívások elkészítésére, megküldésére – az ajánlatok kiértékelésére, majd a beszerzési szabályzatunk szerinti jóváhagyásának folyamatára, új...ápr. 23.
-
Soroksári úti irodáink recepciós feladatainak ellátásra, jelenléti munkavégzéssel és reggel 05:30-as munkakezdéssel, vendégek, ügyfelek és partnerek fogadása, eligazítása, belső irodai rendezvényeken való helyszíni segédkezés, bekészítési feladatok, bejövő-kimenő postai és futár...ápr. 22.