Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, teljes munkaidő munkák IX. kerületben

27 db találat
Szűrés
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    máj. 05.
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    máj. 09.
  • A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...
    máj. 09.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • beérkező hívások fogadása, az ügyfelek udvarias tájékoztatása főleg házi szórakoztató rendszerekkel és háztartási elektronikával kapcsolatos technikai támogatás és hibaelhárítás szóban és írásban tanácsadás érdeklődő ügyfeleknek, weboldalról és egyéb fórumokról beérkező konkrét v...
    máj. 09.
  • Termékfejlesztés támogatása, azzal kapcsolatos tesztelési folyamatok nyomon követése Új fejlesztések, termékek piacra kerülésében való közreműködés Nemzetközi szépségipari trendek és innovációk nyomon követése, javaslatok, ajánlások megfogalmazása Szépségipar (nemzetközi) folyama...
    máj. 09.
  • közbeszerzési eljárások teljes körű lefolytatása az előkészítéstől a szerződéskötésig (felhívások, dokumentációk, hirdetmények készítése; az eljáráshoz kapcsolódó iratok elkészítése; az ajánlatok bírálatában történő részvétel; az eljáráshoz kapcsolódó események megszervezése); a...
    máj. 09.
  • Ügyvezető szakmai munkájának napi szintű támogatása Projektmunkákban való aktív részvétel (kifejezetten a határidők és a feladatok nyomon követése, betartása) Szóbeli-írásbeli kommunikációs kapcsolattartás belső és külső partnerekkel Jegyzőkönyvek, értekezlet emlékeztetők, felada...
    máj. 08.
  • Közreműködés a projektek áramszolgáltatói engedélyeztetési folyamatainak lebonyolításában Határidők nyomon követése Áramszolgáltatókkal történő egyeztetés, kapcsolattartás Adminisztratív feladatok ellátása Társosztályokkal történő kapcsolattartás Tervezés és engedélyeztetési oszt...
    máj. 08.
  • a vezérigazgató-helyettes napi munkájának támogatása vezetői naptár kezelése, időpontok egyeztetése határidők betartásának figyelése, ellenőrzése megbeszélések szervezése, jegyzőkönyvvezetés kapcsolattartás és együttműködés a szakterületekkel teljes körű irodai és pénzügyi admini...
    máj. 07.
  • Recepciós

    1095 Budapest, Soroksári út 98.
    Soroksári úti irodáink recepciós feladatainak ellátásra, jelenléti munkavégzéssel és reggel 05:30-as munkakezdéssel, vendégek, ügyfelek és partnerek fogadása, eligazítása, belső irodai rendezvényeken való helyszíni segédkezés, bekészítési feladatok, bejövő-kimenő postai és futár...
    máj. 07.
  • hazai és nemzetközi ügyfélkörünkkel való együttműködés reklámipari gyártás területén a projektfolyamat összefogása a tervezéstől a kivitelezésig párhuzamosan futó projektek kezelése mentor és/vagy projektgazda támogatással műszaki és nyomdaipari gyártásaink összehangolása aláváll...
    máj. 07.
  • A vezérigazgató munkájának hatékony és teljes körű támogatása. Az üzleti naptár vezetése, határidők nyomon követése. Levelezések önálló lebonyolítása, különböző szakmai anyagok előkészítése. Utazások, megbeszélések, találkozók szervezése, az ezekhez szükséges információk és dokum...
    máj. 07.
  • ügyvezető és operatív vezető munkájának a támogatása vezetői jelentések, kimutatások, elemzések és prezentációk készítése vezetői tárgyalások szervezése, lebonyolítása, protokolláris feladatok támogatása projektmunkában való aktív részvétel klasszikus asszisztensi feladatok ellát...
    máj. 06.
  • Recepciós

    1092 Budapest, Knézits utca
    Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete, mint pl. házirend kialakítása és betartatása Adminisztrációs feladatok ellátása, mint például a levelezés és központi telefon kezelése, postázási feladatok, dokumentumok archiválása, lefűzése, nyilvántartások vezetése és foly...
    máj. 06.
  • Megvalósult projektek, munkák utáni adminisztráció elvégzése, munkalapok számlázásra juttatása, problémás esetek kitisztázása back office vezető segítségével Szerződések nyilvántartások kezelése és frissítése. Új dokumentumok, sablonok és nyilvántartások létrehozása a vállalat ig...
    máj. 06.
  • Webshop adminisztrátor

    1095 Budapest, Timót utca 4.
    A cég weboldalainak, webáruházainak tartalmi szerkesztése. Webshopok (Joomla, Shoprenter) adminisztrációs feladatainak ellátása (termék feltöltés, karbantartás) Grafikai anyagok elkészítése Google / Facebook kampányok kezelése Social media posztok írása
    máj. 06.
  • KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára bankszámlacsomagokkal, pénzforgalmi- és befektetései termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára, a standard hiteltermékekr...
    máj. 06.
  • -Informing guests of the services offered at the hotel. -Register guests' request they may have during their stay. -Check in and check out guests. -Answering calls, email management and digital platforms. -Attention to possible complaints and claims. -Billing and collection of se...
    máj. 05.
  • Sales és marketing csapat támogatása Adminisztratív feladatok ellátása Eseményekre, rendezvényekre történő előkészületek CRM rendszerben történő regisztráció és dokumentumok adminisztrálása Kapcsolattartás az ügyfelekkel Kapcsolatfelvétel külföldi kutatóintézetekkel Értékesítési...
    máj. 05.
  • Az Intézeti Titkárság adminisztrációs és technikai feladatainak ellátása Az iratok nyilvántartásba vétele, rendszerezése, az iratforgalom dokumentálása, kezelése, iktatás Az Intézet belső rendezvényeinek, reprezentációjának adminisztratív és technikai támogatása...
    máj. 05.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim