Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások IX. kerületben 1-3 év tapasztalattal

20 db találat
Szűrés
  • szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartása
    máj. 21.
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    tegnap 16:00
  • titkársági feladatok ellátása (bejövő e-mailek és telefonok fogadása) partnerek fogadása és tárgyaló előkészítése megrendelések, számlák, szállítólevelek, szerződések iktatása áru rendelések lebonyolítása táblázatok, kimutatások naprakész vezetése megadott szempontok alapján köny...
    tegnap 14:05
  • Recepciós-titkárnő

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    bejövő-és kimenő posta kezelése iktatás Kulcs-soft iktató rendszerben céges levelezés, e-mailek kezelése vendégek és ügyfelek fogadása irodaszer, kávé, üdítő beszerzése egyéb ad hoc jellegű feladatok ellátása
    tegnap 12:51
  • Cégügyek intézése Adminisztratív feladatok ellátása Ügyfelekkel, Hivatalokkal és egyéb szervekkel való kapcsolattartás személyesen, telefonon illetve e-mailen keresztül Külföldi ügyfelek, vendégek fogadása
    tegnap 08:00
  • Közreműködés a projektek áramszolgáltatói engedélyeztetési folyamatainak lebonyolításában Határidők nyomon követése Áramszolgáltatókkal történő egyeztetés, kapcsolattartás Adminisztratív feladatok ellátása Társosztályokkal történő kapcsolattartás Tervezés és engedélyeztetési oszt...
    máj. 21.
  • Kereskedelmi asszisztens

    1097 Budapest, Illatos út 11.
    hazai és külföldi partnerekkel történő kapcsolattartás magyar és angol nyelven, ajánlatok összeállítása, projektek nyomon követése, határidők ellenőrzése, részvétel értékesítési, beszerzési, áruforgalmi ügyletek lebonyolításában, pályázatfigyelés, adminisztratív jellegű feladatok...
    máj. 21.
  • 1. Vevő megrendelések e-mailben, telefonon történő egyeztetése rendszerben való rögzítése 2. Partnerek szállításról való értesítése 3. Számlák kiállítása 4. Sofőrök elszámoltatása
    máj. 20.
  • hazai és nemzetközi ügyfélkörünkkel való együttműködés reklámipari gyártás területén a projektfolyamat összefogása a tervezéstől a kivitelezésig párhuzamosan futó projektek kezelése mentor és/vagy projektgazda támogatással műszaki és nyomdaipari gyártásaink összehangolása aláváll...
    máj. 19.
  • ügyvezető és operatív vezető munkájának a támogatása vezetői jelentések, kimutatások, elemzések és prezentációk készítése vezetői tárgyalások szervezése, lebonyolítása, protokolláris feladatok támogatása projektmunkában való aktív részvétel klasszikus asszisztensi feladatok ellát...
    máj. 18.
  • Recepciós

    1092 Budapest, Knézits utca
    Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete, mint pl. házirend kialakítása és betartatása Adminisztrációs feladatok ellátása, mint például a levelezés és központi telefon kezelése, postázási feladatok, dokumentumok archiválása, lefűzése, nyilvántartások vezetése és foly...
    máj. 18.
  • Webshop adminisztrátor

    1095 Budapest, Timót utca 4.
    A cég weboldalainak, webáruházainak tartalmi szerkesztése. Webshopok (Joomla, Shoprenter) adminisztrációs feladatainak ellátása (termék feltöltés, karbantartás) Grafikai anyagok elkészítése Google / Facebook kampányok kezelése Social media posztok írása
    máj. 18.
  • KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára bankszámlacsomagokkal, pénzforgalmi- és befektetései termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára, a standard hiteltermékekr...
    máj. 18.
  • Recepciós/Szervizasszisztens

    Budapest IX. kerület, Könyves Kálmán krt. 5.
    A szalonba érkező és távozó vendégek köszöntése, ügyfélgondozás a várakozási helységben, a szalon rendjének fenntartása. Telefonhívások fogadása, beérkező e-mailek kezelése, ügyfélvisszahívások lebonyolítása. Időpontnapló vezetése, az aktuális szervizkapacitás nyomonkövetése. Ügy...
    máj. 18.
  • Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...
    máj. 17.
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    máj. 16.
  • közbeszerzési eljárások teljes körű lefolytatása az előkészítéstől a szerződéskötésig (felhívások, dokumentációk, hirdetmények készítése; az eljáráshoz kapcsolódó iratok elkészítése; az ajánlatok bírálatában történő részvétel; az eljáráshoz kapcsolódó események megszervezése); a...
    máj. 09.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim