Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások IX. kerületben 1-3 év tapasztalattal
20 db találat
Szűrés
-
szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartásamáj. 21.
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...tegnap 16:00
-
titkársági feladatok ellátása (bejövő e-mailek és telefonok fogadása) partnerek fogadása és tárgyaló előkészítése megrendelések, számlák, szállítólevelek, szerződések iktatása áru rendelések lebonyolítása táblázatok, kimutatások naprakész vezetése megadott szempontok alapján köny...tegnap 14:05
-
bejövő-és kimenő posta kezelése iktatás Kulcs-soft iktató rendszerben céges levelezés, e-mailek kezelése vendégek és ügyfelek fogadása irodaszer, kávé, üdítő beszerzése egyéb ad hoc jellegű feladatok ellátásategnap 12:51
-
Cégügyek intézése Adminisztratív feladatok ellátása Ügyfelekkel, Hivatalokkal és egyéb szervekkel való kapcsolattartás személyesen, telefonon illetve e-mailen keresztül Külföldi ügyfelek, vendégek fogadásategnap 08:00
-
Közreműködés a projektek áramszolgáltatói engedélyeztetési folyamatainak lebonyolításában Határidők nyomon követése Áramszolgáltatókkal történő egyeztetés, kapcsolattartás Adminisztratív feladatok ellátása Társosztályokkal történő kapcsolattartás Tervezés és engedélyeztetési oszt...máj. 21.
-
hazai és külföldi partnerekkel történő kapcsolattartás magyar és angol nyelven, ajánlatok összeállítása, projektek nyomon követése, határidők ellenőrzése, részvétel értékesítési, beszerzési, áruforgalmi ügyletek lebonyolításában, pályázatfigyelés, adminisztratív jellegű feladatok...máj. 21.
-
1. Vevő megrendelések e-mailben, telefonon történő egyeztetése rendszerben való rögzítése 2. Partnerek szállításról való értesítése 3. Számlák kiállítása 4. Sofőrök elszámoltatásamáj. 20.
-
hazai és nemzetközi ügyfélkörünkkel való együttműködés reklámipari gyártás területén a projektfolyamat összefogása a tervezéstől a kivitelezésig párhuzamosan futó projektek kezelése mentor és/vagy projektgazda támogatással műszaki és nyomdaipari gyártásaink összehangolása aláváll...máj. 19.
-
ügyvezető és operatív vezető munkájának a támogatása vezetői jelentések, kimutatások, elemzések és prezentációk készítése vezetői tárgyalások szervezése, lebonyolítása, protokolláris feladatok támogatása projektmunkában való aktív részvétel klasszikus asszisztensi feladatok ellát...máj. 18.
-
Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete, mint pl. házirend kialakítása és betartatása Adminisztrációs feladatok ellátása, mint például a levelezés és központi telefon kezelése, postázási feladatok, dokumentumok archiválása, lefűzése, nyilvántartások vezetése és foly...máj. 18.
-
A KÉSZ Metaltech Kft. budapesti irodájába érkező magyar és nemzetközi partnerek fogadásában, útbaigazításában Vezetők munkájának aktív támogatásában Beérkező aláírandó – magyar és angol nyelvű - szerződések kezelésében, ellenőrzésében, postázásában stb. Különböző nyilvántartások...máj. 18.
-
A cég weboldalainak, webáruházainak tartalmi szerkesztése. Webshopok (Joomla, Shoprenter) adminisztrációs feladatainak ellátása (termék feltöltés, karbantartás) Grafikai anyagok elkészítése Google / Facebook kampányok kezelése Social media posztok írásamáj. 18.
-
KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára bankszámlacsomagokkal, pénzforgalmi- és befektetései termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára, a standard hiteltermékekr...máj. 18.
-
A szalonba érkező és távozó vendégek köszöntése, ügyfélgondozás a várakozási helységben, a szalon rendjének fenntartása. Telefonhívások fogadása, beérkező e-mailek kezelése, ügyfélvisszahívások lebonyolítása. Időpontnapló vezetése, az aktuális szervizkapacitás nyomonkövetése. Ügy...máj. 18.
-
Feladatok: · személyi sérüléses kártérítési igények teljes körű kezelése, elbírálása, közreműködés a személyi sérüléses nemzetközi károk rendezésében, · nem kellően megalapozott kárigények vizsgálata, · a társasági álláspont peren kívüli képviselete, és kapcsolattar...máj. 17.
-
Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...máj. 17.
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...máj. 16.
-
Szeretnél az ország egyik legdinamikusabban fejlődő belsőépítészettel foglalkozó cégéhez csatlakozni és rendelkezel már tapasztalattal az ingatlan piachoz kapcsolódóan? Akkor itt a lehetőség! Partnerünk megbízásából keresünk Sales Support Specialist kollégát, aki az értékesítők m...máj. 15.
-
közbeszerzési eljárások teljes körű lefolytatása az előkészítéstől a szerződéskötésig (felhívások, dokumentációk, hirdetmények készítése; az eljáráshoz kapcsolódó iratok elkészítése; az ajánlatok bírálatában történő részvétel; az eljáráshoz kapcsolódó események megszervezése); a...máj. 09.