Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások IX. kerületben >10 év tapasztalattal
11 db találat
Szűrés
-
● Irodába érkező vendégek fogadása, körbevezetése, ültetése ● Foglalások managementje ● Iroda rendben tartása ● Küldemények átvétele ● Központi telefonszámok és e-mail címek kezelése - bejövő hívások fogadása, átirányítása ● Vásárlói panaszok és észrevételek kezelése (e-mail, tel...ma 15:20
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...ma 10:20
-
A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...tegnap 17:14
-
KIEMELT FELADATOK HR folyamatok támogatása (HR stratégia végrehajtásában közreműködés, HR folyamatfejlesztési, digitalizációs projektekben részvétel, projekt koordináció, projekt menedzsment, folyamat optimalizáció, nyilvántartások vezetése, eseti jelleggel prezentációk, ill. meg...máj. 02.
-
Megvalósult projektek, munkák utáni adminisztráció elvégzése, munkalapok számlázásra juttatása, problémás esetek kitisztázása back office vezető segítségével Szerződések nyilvántartások kezelése és frissítése. Új dokumentumok, sablonok és nyilvántartások létrehozása a vállalat ig...ápr. 30.
-
-Informing guests of the services offered at the hotel. -Register guests' request they may have during their stay. -Check in and check out guests. -Answering calls, email management and digital platforms. -Attention to possible complaints and claims. -Billing and collection of se...ápr. 29.
-
Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...ápr. 29.
-
Fleet Management: Being the contact person and organizing meetings for Business Lease and DE Fleet Management Keeping track of fuel prices – adjusting company fuel card limits by Business Lease purchase department if necessary Maintaining, reporting fleet list to Tax and Ac...ápr. 28.
-
Lakossági vezetékes szolgáltatásokhoz (TV, internet, telefon) kapcsolódó műszaki problémák kezelése. Hibabejelentés rögzítése. Szükség esetén helyszíni kiszállás ütemezése.ápr. 27.
-
4 órás, bejelentett állást keresel? Itt a lehetőség, legyél az EU Management Kft. csapatának tagja! Pályázati projektek előkészítéséhez ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS (IDŐPONTEGYEZTETŐ) kollégát keresünk! Mi lesz a feladatod? kapott címlista alapján hideghívások indítása az érdeklődők...ápr. 20.
-
Szerződések adminisztratív folyamatainak kezelése, Szerződések készítése, feldolgozása, benyújtása PR (beszerzése/megrendelési) és PO (költséghely) számok létrehozása, kiküldése, a rendszerben történő regisztrációja Önszámlás és nem önszámlás partnerek számláinak kiállítása A pén...ápr. 20.