Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, teljes munkaidő munkák IX. kerületben

25 db találat
Szűrés
  • Szakács

    1051 Budapest, Zrínyi utca 16.
    Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.
    máj. 26.
  • Fagylaltpultos

    1238 Budapest, Bevásárló utca
    Soroksári Auchanban 23 éve működő fagylaltozó fiatalos csapatába keresek azonnali kezdéssel , teljes munkaidőre , hosszú távra pultos kollégát. Ha meg akarod alapozni a jövődet , komoly , fiatalos csapatban szeretnél elhelyezkedni , nálunk a helyed! Beleláthatsz az igazi olasz fa...
    ma 09:29
  • ügyvezető és operatív vezető munkájának a támogatása vezetői jelentések, kimutatások, elemzések és prezentációk készítése vezetői tárgyalások szervezése, lebonyolítása, protokolláris feladatok támogatása projektmunkában való aktív részvétel klasszikus asszisztensi feladatok ellát...
    ma 13:50
  • Recepciós

    1092 Budapest, Knézits utca
    Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete, mint pl. házirend kialakítása és betartatása Adminisztrációs feladatok ellátása, mint például a levelezés és központi telefon kezelése, postázási feladatok, dokumentumok archiválása, lefűzése, nyilvántartások vezetése és foly...
    ma 12:55
  • Webshop adminisztrátor

    1095 Budapest, Timót utca 4.
    A cég weboldalainak, webáruházainak tartalmi szerkesztése. Webshopok (Joomla, Shoprenter) adminisztrációs feladatainak ellátása (termék feltöltés, karbantartás) Grafikai anyagok elkészítése Google / Facebook kampányok kezelése Social media posztok írása
    ma 11:35
  • webes vásárlók és vidéki viszonteladók kiszolgálása, megrendelések rögzítése, reklamációk kezelése, díjbekérők elkészítése és elküldése, kintlévőségek kezelése, UNAS webáruház motor kezelése (termékek és vásárlások kezelése), Winner ügyviteli rendszer kezelése (megrendelések, rak...
    máj. 28.
  • az emailben és telefonon érkezett megkeresések kezelése, továbbítása megfelelő szakértő felé kapcsolatfelvétel, tisztítási projektek adatlapjainak kitöltése, ügyfelek adatainak rögzítése CRMben. projektek teljes körű adminisztratív támogatása: ajánlatok megírása sablon és egyezte...
    máj. 27.
  • Portás / recepciós

    1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 1-2
    Lakói panaszkezelés Telefonhívások kezelése Vendégek, futárok fogadása, eligazítása Beérkező küldemények, csomagok rendezése, továbbítása a lakóknak Időközönként a közösségi terek ellenőrzése Beléptető- és kamerarendszer kezelése Lehetnek egyéb adminisztrációs feladatok is Megb...
    máj. 27.
  • Termékfejlesztés támogatása, azzal kapcsolatos tesztelési folyamatok nyomon követése Új fejlesztések, termékek piacra kerülésében való közreműködés Nemzetközi szépségipari trendek és innovációk nyomon követése, javaslatok, ajánlások megfogalmazása Szépségipar (nemzetközi) folyama...
    máj. 27.
  • A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...
    máj. 27.
  • KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára bankszámlacsomagokkal, pénzforgalmi- és befektetései termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára, a standard hiteltermékekr...
    máj. 27.
  • Kereskedelmi asszisztens

    1097 Budapest, Illatos út 11.
    hazai és külföldi partnerekkel történő kapcsolattartás magyar és angol nyelven, ajánlatok összeállítása, projektek nyomon követése, határidők ellenőrzése, részvétel értékesítési, beszerzési, áruforgalmi ügyletek lebonyolításában, pályázatfigyelés, adminisztratív jellegű feladatok...
    máj. 27.
  • Posta kezelése, banki ügyintézés és fénymásolás, telefonos ügyintézés, e-mailek kezelése, számlák rögzítése banki programokban, tájékoztató körlevelek megírása és kifüggesztése, ügyfélkezelés és ügyintézés, faliújságok rendezése, kulcsok kezelése, közgyűlésen való részvétel, közg...
    máj. 26.
  • 1. Vevő megrendelések e-mailben, telefonon történő egyeztetése rendszerben való rögzítése 2. Partnerek szállításról való értesítése 3. Számlák kiállítása 4. Sofőrök elszámoltatása
    máj. 26.
  • hazai és nemzetközi ügyfélkörünkkel való együttműködés reklámipari gyártás területén a projektfolyamat összefogása a tervezéstől a kivitelezésig párhuzamosan futó projektek kezelése mentor és/vagy projektgazda támogatással műszaki és nyomdaipari gyártásaink összehangolása aláváll...
    máj. 25.
  • A vezérigazgató munkájának hatékony és teljes körű támogatása. Az üzleti naptár vezetése, határidők nyomon követése. Levelezések önálló lebonyolítása, különböző szakmai anyagok előkészítése. Utazások, megbeszélések, találkozók szervezése, az ezekhez szükséges információk és dokum...
    máj. 25.
  • - Ügyfélkapcsolatok kezelése személyesen és telefonon keresztül - Megrendelések feldolgozása és nyomon követése - Raktárkészlet kezelése és rendszerezése - Adminisztratív feladatok ellátása, beleértve a számlázást és dokumentáció kezelését
    máj. 24.
  • Megvalósult projektek, munkák utáni adminisztráció elvégzése, munkalapok számlázásra juttatása, problémás esetek kitisztázása back office vezető segítségével Szerződések nyilvántartások kezelése és frissítése. Új dokumentumok, sablonok és nyilvántartások létrehozása a vállalat ig...
    máj. 24.
  • közbeszerzési eljárások teljes körű lefolytatása az előkészítéstől a szerződéskötésig (felhívások, dokumentációk, hirdetmények készítése; az eljáráshoz kapcsolódó iratok elkészítése; az ajánlatok bírálatában történő részvétel; az eljáráshoz kapcsolódó események megszervezése); a...
    máj. 24.
  • titkársági feladatok ellátása (bejövő e-mailek és telefonok fogadása) partnerek fogadása és tárgyaló előkészítése megrendelések, számlák, szállítólevelek, szerződések iktatása áru rendelések lebonyolítása táblázatok, kimutatások naprakész vezetése megadott szempontok alapján köny...
    máj. 22.
  • Recepciós-titkárnő

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    bejövő-és kimenő posta kezelése iktatás Kulcs-soft iktató rendszerben céges levelezés, e-mailek kezelése vendégek és ügyfelek fogadása irodaszer, kávé, üdítő beszerzése egyéb ad hoc jellegű feladatok ellátása
    máj. 22.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim