Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások VIII. kerületben 3-5 év tapasztalattal
7 db találat
Szűrés
-
szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartásamáj. 16.
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...máj. 10.
-
Vendégekkel történő kommunikáció, telefonok és e-mailek kezelése Foglalások kezelése, számlázás, vendégek be- és kijelentkeztetése Kapcsolattartás a szálloda már részlegeivel Adminisztratív feladatoktegnap 15:33
-
ügyletek/projektek koordinációs és asszisztensi feladatainak ellátása; ügyletek/projektek adminisztrációs teendőinek elvégzése (pl. indítás, követés, zárás); ügyfél szerződési keretek betartásának figyelése – szükség esetén időbeni eszkalálás a Projekt vezetője felé; projekt stát...máj. 15.
-
We are looking for a motivated and detail-oriented Sales Team Assistant to join our dynamic team in Budapest. As a Sales Team Assistant, you will play a crucial role in supporting our sales representatives and ensuring the smooth operation of our sales processes. This position i...máj. 14.
-
a felsővezető napi munkájának adminisztratív és szervezési támogatása találkozók, megbeszélések szervezése, ütemezése, előkészítése naptárbejegyzések frissítése, naprakészen tartása telefonos és e-mailes megkeresések kezelése emlékeztetők készítése rendszeres és ad hoc riportálás...máj. 14.
-
Adminisztratív támogatást nyújt az intézet mindennapi működéséhez, beleértve az időpontok és találkozók koordinálását, telefonok és e-mailek kezelését, valamint az iratkezelést. Felelős az adatbázisok és fájlrendszerek naprakész vezetéséért. Fogadja és irányítja a betegeket, ille...máj. 11.